Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a efektivita marketingové strategie města Dubaj v letech 2010-2020
Saarová, Patricie ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a efektivitu marketingové strategie Dubaje v letech 2010-2020. V teoretické části jsou představeny klíčové pojmy spojené s marketingem a destinacemi, včetně definice marketingu a destinace, principů destinačního managementu, marketingového mixu a komunikačního mixu. Deskriptivní část práce popisuje vývoj Dubaje jako turistické destinace a identifikuje faktory, které přispěly k jejímu úspěchu. Praktická část zahrnuje komparativní analýzu marketingových aktivit v obdobích 2010-2015 a 2016-2020, podloženou dotazníkovým šetřením. Na základě analýzy jsou následně navržena komunikační doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.