Název: Analýza a efektivita marketingové strategie města Dubaj v letech 2010-2020
Překlad názvu: Analysis and effectiveness of Dubai City marketing strategy in the years 2010-2020
Autoři: Saarová, Patricie ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; destinace; destinační management; Dubaj; efektivita marketingu; komunikační mix; marketingová strategie; marketingový mix; communication mix; destination; destination management; Dubai; marketing effectiveness; marketing mix; marketing strategy; tourism

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/185191

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-535260


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-10-16, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet