Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh development centra jako účinného nástroje personálního řízení podniku
Mucalová, Marcela ; Novák, Tomáš (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem development centra pro firmu TRANSPED-SOC, spol. s r.o. s pobočkami v několika místech České republiky se zaměřením na pozici disponenta. V práci je popsán systém vzdělávání ve firmě TRANSPED-SOC, spol. s r.o., který je doplněn ohodnocením pomocí dotazníku vzdělávání zaměstnanců. Hlavní důraz je kladen na tvorbu kompetenčního modelu pro pracovní skupinu disponentů, individuálních a skupinových modelových situací z modelu vycházejících, návrh a popis jiných metod, časového harmonogramu development centra a záznamového archu. Navržené development centrum je zhodnoceno a jsou popsány přínosy pro firmu TRANSPED-SOC, spol. s r.o., které z něho vyplývají.
Assessment centre - validita, možnosti a úskalí využívání metody ve firemní praxi
Doubková, Dagmar ; Bahbouh, Radvan (oponent) ; Kirovová, Iva (oponent)
Ve své rigorózní práci se zaměřuji na témata týkající se metody Assessment centra (AC), její validitu, reliabilitu a objektivitu. Zabývám se pravidly a etickými otázkami spojenými s používáním metody, popisuje strukturu, implementaci a možnosti reálného využití metody Assessment centra v praxi. Část práce je také zaměřena na jednotlivé metody, z nichž se celkový program Assessment centra skládá, na odlišnosti mezi Assessment centrem a Development centrem a je její vlastnosti jsou srovnávány s dalšími metodami používanými k výběru a rozvoji zaměstnanců. Další části práce je věnována pozornost psychometrickým vlastnostem metody, tyto vlastnosti jsou porovnávány s psychometrickými vlastnostmi dalších výběrových metod a to na základě strukturovaných rozhovorů s 27 HR managery a specialisty. Získaný materiál se věnuje slabým a silným stránkám a poukazuje na možnosti a úskalí a to formou SWOT analýzy. Empirická část práce zjišťuje validitu u šesti Assessment center probíhajících v rámci rozvojového program se společnosti XY a zjištěné výsledky srovnává a diskutuje oproti hodnotám uváděným v literatuře a věnuje se četnosti a vhodnosti jednotlivých kompetencí, které jsou sledované v rámci různých Assessment center. Výsledky této rigorózní práce ukazují, že je skutečně důležité, aby při přípravě a realizaci...
Analýza vzdělávacích potřeb ve vybrané organizaci
Šindlerová, Leonarda ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Diplomová práce s názvem "Analýza vzdělávacích potřeb ve vybrané organizaci" se zaměřuje na analýzu systému vzdělávání konkrétní organizace konkrétně na metodu výběru zaměstnanců assessment centrum a metodu rozvoje zaměstnanců development centrum. Teoretická část definuje aspekty personální práce a nástroje podnikového vzdělávání. Konkrétněji je charakterizován výběr zaměstnanců a dopodrobna jsou popsány metody assessment a development centrum. V práci je dále představení konkrétní organizace a podrobněji rozebrán její vzdělávací systém a použití metod assessment centrum a development centrum v organizaci. V empirické části bylo realizováno dotazníkové šetření, respondenti byli zaměstnanci organizace, kteří byli účastníky v assessment a development centrum. Dotazníkové šetření zjišťovalo spokojenost zaměstnanců s těmito metodami. Zároveň byl uskutečněn polostandardizované hloubkový rozhovor s personálním pracovníkem organizace. Cílem diplomové práce bylo analyzovat a identifikovat hlavní pojmy z oblasti personalistiky, vzdělávání a rozvoje zaměstnanců se zaměřením na nástroje assessment a development centrum. Cílem praktické části bylo na základě analýzy nástrojů assessment a development centra a jejich evaluace, identifikace vzdělávacích potřeb organizace a zájmu respondentů navrhnout opatření,...
Assessment centre - validita, možnosti a úskalí využívání metody ve firemní praxi
Doubková, Dagmar ; Bahbouh, Radvan (oponent) ; Kirovová, Iva (oponent)
Ve své rigorózní práci se zaměřuji na témata týkající se metody Assessment centra (AC), její validitu, reliabilitu a objektivitu. Zabývám se pravidly a etickými otázkami spojenými s používáním metody, popisuje strukturu, implementaci a možnosti reálného využití metody Assessment centra v praxi. Část práce je také zaměřena na jednotlivé metody, z nichž se celkový program Assessment centra skládá, na odlišnosti mezi Assessment centrem a Development centrem a je její vlastnosti jsou srovnávány s dalšími metodami používanými k výběru a rozvoji zaměstnanců. Další části práce je věnována pozornost psychometrickým vlastnostem metody, tyto vlastnosti jsou porovnávány s psychometrickými vlastnostmi dalších výběrových metod a to na základě strukturovaných rozhovorů s 27 HR managery a specialisty. Získaný materiál se věnuje slabým a silným stránkám a poukazuje na možnosti a úskalí a to formou SWOT analýzy. Empirická část práce zjišťuje validitu u šesti Assessment center probíhajících v rámci rozvojového program se společnosti XY a zjištěné výsledky srovnává a diskutuje oproti hodnotám uváděným v literatuře a věnuje se četnosti a vhodnosti jednotlivých kompetencí, které jsou sledované v rámci různých Assessment center. Výsledky této rigorózní práce ukazují, že je skutečně důležité, aby při přípravě a realizaci...
Návrh development centra jako účinného nástroje personálního řízení podniku
Mucalová, Marcela ; Novák, Tomáš (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem development centra pro firmu TRANSPED-SOC, spol. s r.o. s pobočkami v několika místech České republiky se zaměřením na pozici disponenta. V práci je popsán systém vzdělávání ve firmě TRANSPED-SOC, spol. s r.o., který je doplněn ohodnocením pomocí dotazníku vzdělávání zaměstnanců. Hlavní důraz je kladen na tvorbu kompetenčního modelu pro pracovní skupinu disponentů, individuálních a skupinových modelových situací z modelu vycházejících, návrh a popis jiných metod, časového harmonogramu development centra a záznamového archu. Navržené development centrum je zhodnoceno a jsou popsány přínosy pro firmu TRANSPED-SOC, spol. s r.o., které z něho vyplývají.
Identification of Soft Skills in Development Centre for Needs of Talent Management
Žárský, Václav ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Bedrnová, Eva (oponent)
Bakalářská práce pojednává o přístupech využívaných v identifikaci měkkých dovědností pracovníků. Těžištěm je rozvojové centrum, se zřetelem na selekci talentů a následnou využitelnost výstupu pro individuální rozvoj každého účastníka. Jednotlivé aspekty a úskalí výběru / rozvoje pracovníků popsané v teoretické části jsou aplikované v podmínkách rozvojového programu analyzované společnosti. Praktická část popisuje rozvojové centrum v rámci talent manažmentu jak z procesního hlediska, tak především z hlediska zkoumání jednotlivých projevů v chování účastníků a jeho propojení s kompetencemi. Výstupem práce je popis zvýšení úrovní daných kompetencí, které jsou klíčovými pro profil junior manažera.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.