Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Role sociálních sítí v destinačním marketingu jižních Čech
PECHÁČKOVÁ, Anežka
Tato bakalářská práce se zaměřuje na identifikaci vlivu sociálních sítí a jeho gradaci, a to konkrétně v turistické destinaci jižní Čechy. Sociální sítě se v posledních letech staly neodmyslitelnou součástí a jsou propojitelné s mnoha oblastmi moderního světa. Práce se zaměří na Instagram a Facebook, protože tyto dvě platformy jsou v destinačním marketingu jižních Čech nejaktivnější. Na obou těchto platformách se jižní Čechy propagují a mají účet s názvem "Jižní Čechy". Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce se hned po úvodu zaměříme na rešerši odborné literatury v oblastech cestovní ruch, destinační marketing a sociální sítě. Cílem praktické části je identifikace vlivu sociálních sítí na odvětví cestovního ruchu, konkrétně na turistickou destinaci jižní Čechy
Návrh mezinárodní marketingové strategie vybraných událostí pro vybranou příspěvkovou organizaci města Brna
Tatarová, Barbora ; Moserová, Veronika (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraných událostí pro příspěvkovou organizaci TIC BRNO a poskytuje tak doporučení pro danou organizaci. První část práce popisuje jednotlivé cíle práce. Teoretická část v krátkosti nastíní základní terminologie, nezbytné pro porozumění tématu. Kapitola je věnována problematice marketingu, mezinárodního marketingu, marketingové strategie a marketingu destinace. Převážnou část tvoří digitální marketing, sociální marketing a marketingový mix. V analytické části práce je rozebrán současný stav zkoumané příspěvkové organizace a vybraných událostí. Praktická část obsahuje především interpretaci návrhu marketingové strategie pro zviditelnění vybraných událostí v zahraničí, a tedy přilákání nových zahraničních turistů.
Vliv prezentace destinace na spokojenost a loajalitu návštěvníků v oblasti Beskydy–Valašsko
Tomečková, Klára
Bakalářská práce obsahuje návrh doporučení na zlepšení prezentace turistic-ké oblasti Beskydy-Valašsko, který povede ke zvýšení návštěvnosti této destinace. Návrh byl vypracován na základě provedené analýzy současného stavu prezentace a dotazníkového šetření. Výsledky provedené analýzy a dotazníkového šetření naznačily, že současná prezentace turistické oblasti na sociálních sítích vykazuje určité nedostatky. Na základě těchto zjištění byl vypracován návrh na zlepšení stá-vající prezentace, který se zaměřuje na zařazení nového formátu obsahu. Nově im-plementovaný formát obsahu v podobě krátkých videí, které při správném nasta-vení mohou získat pozornost velkého množství uživatelů sociálních sítí, by mohl vést ke zvýšení celkové návštěvnosti turistické oblasti.
Rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Podhostýnsko
Kundrátová, Michaela
Kundrátová, M. Rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Podhostýnsko. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Podhostýnsko. V první části práce je zpracována literární rešerše, která popisuje a vysvětluje veškeré pojmy spojené s danou problematikou. Analytická část se poté zaměřuje na popis oblasti Podhostýnska a analýzu vnějšího a vnitřního prostředí. Součástí práce je také zpracování dotazníkového šetření zaměřeného na motivaci a spokojenost návštěvníků v dané oblasti. Doplňkem jsou získané rozhovory s ubytovacími zařízeními o turistech. Na základě zjištěných poznatků o aktuálním stavu cestovního ruchu byl vypracován návrh na jeho zlepšení.
Návrh mezinárodní marketingové strategie vybraných událostí pro vybranou příspěvkovou organizaci města Brna
Tatarová, Barbora ; Moserová, Veronika (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraných událostí pro příspěvkovou organizaci TIC BRNO a poskytuje tak doporučení pro danou organizaci. První část práce popisuje jednotlivé cíle práce. Teoretická část v krátkosti nastíní základní terminologie, nezbytné pro porozumění tématu. Kapitola je věnována problematice marketingu, mezinárodního marketingu, marketingové strategie a marketingu destinace. Převážnou část tvoří digitální marketing, sociální marketing a marketingový mix. V analytické části práce je rozebrán současný stav zkoumané příspěvkové organizace a vybraných událostí. Praktická část obsahuje především interpretaci návrhu marketingové strategie pro zviditelnění vybraných událostí v zahraničí, a tedy přilákání nových zahraničních turistů.
Porovnání strategických komunikací hlavního města Prahy a České republiky směrem k zahraničnímu a českému publiku v rámci oslav 100. výročí vzniku republiky
Růtová, Miriam ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
bakalářská práce se zaměřuje na destinační marketing. Nejprve se věnuje charakteristice marketingu lokalit a cestovního ruchu, jeho cílům, cílovým skupinám, možným úskalím a komunikačním aspektům, které představují hlavně eventy a atrakce destinace. Následně popisuje tuzemské komunikační agentury (celostátní CzechTourism a pražskou Prague City Tourism), jež mají za úkol propagovat buď celý český stát nebo pouze hlavní město Prahu. Třetí kapitola pak probírá a porovnává aktivity popsaných agentur v rámci minulého roku, kdy Česká republika společně se Slovenskem oslavovala 100. výročí založení Československa a další související historická výročí. Praktickou část pak tvoří kvantitativní dotazníkové še ření, jež se zabývá povědomím o oslavách historického jubilea mezi tuzemským a zahraničním obyvatelstvem České republiky
Image vybrané destinace
HOZOVÁ, Petra
Práce analyzuje image vybrané destinace - Karlových Varů. Předmětem práce je zjistit a porovnat názory obyvatel a návštěvníků této destinace - jaké znají produkty, značky nebo známé osobnosti spojované s městem, jak by hodnotili vybrané služby destinace a (v případě návštěvníků) jaký byl důvod pro jejich návštěvu. Součástí výzkumu je i znalost karlovarské karty KarlovyVARY° CARD, která nabízí slevy a volné vstupy na různá turistická místa. Cílem práce je navržení opatření vedoucích ke zlepšení image této lázeňské destinace, která by navíc vedla k větší spokojenosti obyvatel města a zvýšení popularity mezi turisty.
Analýza a komparace využití destinačních karet v České republice a v zahraničí
Fikejsová, Julie ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Pilařová, Adéla (oponent)
Cílem diplomové práce je ukázat přínos destinačních karet a potenciál zavedení jednotného systému destinačních karet v České republice. Hlavního cíle je dosahováno pomocí analýzy a komparace využití destinačních karet v zahraničí a v České republice. Diplomová práce je členěna do šesti kapitol. První kapitola se zabývají vymezením pojmu a významu cestovního ruchu, faktorům ovlivňující rozvoj cestovního ruchu a specifikům trhu cestovního ruchu. Druhá kapitola je věnována marketingu cestovního ruchu, destinačnímu marketingu a charakteristice destinace cestovního ruchu. Třetí kapitole se týká pojmu destinační karta a jejího využití. Čtvrtá kapitola charakterizuje nabídku a systém fungování destinačních karet v zahraničí, na příkladu Velké Británie. V páté kapitole je popsán systém a charakterizována celková nabídka destinačních karet v České republice. U vybraných destinačních karet je následně analyzován jejich vliv na chování turistů v navštívené destinaci. Na závěr, na základě výsledků z analýz, je navrhnuto řešení jednotného systému pro koordinaci destinačních karet v České republice.
Maďarsko - značka země, destinace a její vliv na vnímání mezi českými obyvateli
Blahútová, Dominika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Bímová, Kristina (oponent)
Cílem diplomové práce bylo zhodnotit současný stav vnímání Maďarska mezi obyvateli České republiky ve vztahu k její značce a prostředkům její komunikace a přinést tak doporučující opatření pro podporu propagace dané země ve vztahu k turismu. Zjištění budou následně poskytnuty vybraným zainteresovaným organizacím. K naplnění stanovených cílů byla provedena analýza primárních a sekundárních dat. Pro získání primárních údajů byl uskutečněn kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření a doplňující kvalitativní výzkum ve formě individuálních rozhovorů. Výsledkem bylo zjištění, že čeští obyvatelé vnímají tuto zemi sice pozitivně, ale nejsou k nim dostatečně komunikovány veškeré hodnoty, které podporují atraktivitu turistické destinace. Doporučení se týkají vybudování efektivnějších propagačních kampaní a podpory marketingových komunikačních nástrojů za účelem podpory pozitivního vývoje v oblasti cestovního ruchu.
Moderní nástroje k využití potenciálu cestovního ruchu v krajích Česka
Žižka, Zdeněk ; Vágner, Jiří (vedoucí práce) ; Vogelová, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení cestovního ruchu a marketingu destinace se zaměřením na nejmodernější trendy a jejich využití destinačními společnostmi v krajích Česka. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část popisuje na základě odborné literatury obecné předpoklady pro úspěšný rozvoj cestovního ruchu a představuje možné využití konkrétních nástrojů v marketingu destinace, které mají vliv na image destinace a konkurenceschopnost. Empirická část je věnována kritickému zhodnocení geografického vymezení turistických regionů v Česku a geografického názvosloví v angličtině. Jsou analyzovány turistické webové portály v krajích Česka ve srovnání s vybranými regiony v zahraničí. Pozornost je věnována také využití sociálních médií v marketingu destinace. V neposlední řadě jsou popsány možné návrhy na zlepšení stávající situace digitálního marketingu destinace v krajích Česka. Klíčová slova: Česko, cestovní ruch, marketing destinace, informační technologie, geografické názvosloví

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.