Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 52 záznamů.  začátekpředchozí43 - 52  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití DMS pro bezpapírovou kancelář
Strnad, Marek ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Bachmann, Petr (oponent)
Tématem této bakalářské práce je využití DMS pro bezpapírovou kancelář. V první části se autor zabývá tím, co je potřeba brát v úvahu při realizaci bezpapírové kanceláře. Jaké legislativní aspekty jsou spojené s provozem bezpapírové kanceláře v České republice a jaké zázemí je k tomu potřeba. Autor při psaní této bakalářské práce spolupracoval se společností AiP Safe s.r.o., která mu poskytla analýzy projektů nasazení DMS. Z těchto analýz je poté zpracována druhá část, kde je popsáno, na které agendy je systém SAFE společnosti AiP Safe s.r.o. nejčastěji nasazován. Postupně je u každé agendy popsán výchozí stav, řešení v systému SAFE a shrnutí přínosů bezpapírové kanceláře. Závěr práce je věnován vyhodnocení, jestli nasazením vhodného DMS roste rychlost a efektivita procesů a činností, a zda dochází k dodržování legislativy a interních pravidel.
Selection of open source DMS products for small and medium enterprises
Legát, Tomáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Moja bakalárska práca je venovaná téme výberu open source produktov pre správu dokumentov pre malé a stredné podniky. Jej cieľom je popísať špecifiká výberu systému pre správu dokumentov u malých a stredných spoločností. Úvod práce je venovaný vysvetleniu základných pojmov, súvisiacich s problematikou správy dokumentov. Ďalšia časť je venovaná popisu systémov pre správu dokumentov a ich funkcionalite. Taktiež pojednáva o prínosoch nasadenia týchto systémov, motivácií organizácií pre ich implementáciu a zároveň o rizikách, ktoré hrozia podniku pri ich nenasadení. Následne je uvedená definícia open source softwaru a jeho výhody a nevýhody. V samostatnej kapitole sú charakterizované malé a stredné spoločnosti, ich špecifiká v porovnaní s veľkými podnikmi a ich typický prístup k nakladaniu s dokumentmi. Z tejto charakteristiky vyplynuli nároky týchto podnikov na systém pre správu dokumentov, tie sú doplnené o požiadavky, ktoré by mala organizácia klásť na open source software a o vybrané požiadavky na funkcionalitu systému pre správu dokumentov. Tieto požiadavky definujú obmedzenia, na základe ktorých bol zostavený prehľad dostupných open source systémov správy dokumentov. Zároveň tieto požiadavky predstavovali východisko pre stanovenie kritérií, pre bližšie porovnanie vybraných programov z prehľadu. Jednotlivým kritériám boli priradené váhy a miera ich pokrytia jednotlivými produktmi bola vyjadrená bodmi. Bodové zisky boli uvedené do prehľadných tabuliek a výsledky vyhodnotené.
Vývoj modulu pro správu dokumentů interaktivní reklamní agentury
Saktor, Marek ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Tato práce dokumentuje proces vývoje informačního systému pro malou reklamní agenturu, která jako primární propagační kanál využívá internet. Cílem mé práce bylo na základě analýzy podnikových procesů a rozhovorů s vedením společnosti sestavit seznam požadované funkcionality a následně navrhnout a vyvinout jádro intranetu a modul, který bude spravovat firemní dokumenty. Nejprve jsem shromáždil obecné parametry systému pro správu dokumentů (DMS) a také nároky na framework pro webové aplikace, jelikož ten tvoří jádro intranetu. Poté představuji společnost, popisuji její specifika a rozebírám její procesy, abych získal přesnější informace o požadované funkcionalitě. Dále se věnuji návrhu systému, začínám zasazením intranetu do celkové Enterprise Architecture podniku a postupuji dále modelováním jednotlivých vrstev (konceptuální, technologické a implementační). Architektura aplikace je modulární a využívá návrhového vzoru MVC. Součástí mého návrhu bylo i vytvoření workflow funkcionality, která bude podporovat automatizovaný oběh dokumentů v agentuře. Při návrhu této logiky jsem vycházel z doporučení Workflow Management Coalition. V závěru rozebírám detailněji, jak byly jednotlivé moduly navrženy a vyvinuty. Předsevzaté cíle jsem splnil, aplikace je vyvinutá a v současné chvíli probíhá její testování v praxi. Klíčová slova: Document
Možnosti plateb za zboží a služby pomocí mobilních telefonů
Novák, Michal ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Veber, Jaromír (oponent)
Způsob plateb pomocí mobilních telefonů je relativně nový, nachází však uplatnění v mnoha situacích. Pomocí mobilních telefonů lze platit jak za digitální tak i za klasické zboží. Poskytuje možnost okamžitých plateb za obsah, služby a zboží na internetu, jízdné v prostředcích hromadné dopravy, parkovné a za mnoho dalších služeb. Jedná se tedy o oblast s velkým potenciálem k expanzi. Předmětem bakalářské práce "Možnosti plateb za zboží a služby pomocí mobilních telefonů" je analýza možností využití jednotlivých technologií plateb a zhodnocení aktuálního stavu v České republice. V první části práce bude čtenář seznámen s rozvojem mobilní komunikace v České republice, dále pak s principy mobilního obchodování a s mobilními platbami jako celkem. Druhá část práce popisuje jednotlivé možnosti plateb, především GSM Banking, SMS platby a platby založené na technologii NFC. Hodnotí jejich výhody a nevýhody a analyzuje aktuální situaci v České republice. Ve třetí části je vyhodnocen dotazník zaměřený na aktuální využívání mobilních plateb a postoj veřejnosti k jejich možnému rozšiřování. Čtenář práce bude seznámen se situací na poli mobilních plateb, získá představu o možnostech jejich využití, silných i slabých stránkách a možném budoucím vývoji.
Workflow
Matýsek, Martin ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Bébr, Richard (oponent)
Tato práce popisuje systémy workflow, Dokument Management System (DMS) a Enterprise Management System (ECM), z hlediska jejich vlastností, využití a přínosů. Součástí práce jsou praktické příklady. Závěrečná část je věnována popisu konkrétních produktů dostupných na trhu.
DMS systémy a workflow
Jakeš, Jiří ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Tato práce pojednává o systémch na správu dokumentů (DMS) a podpoře vnitropodnikových prosesů pomocí integrovaných workflow modulů. Práce zahrnuje hlavní důvody pro zavedení DMS, benefity plynoucí z jeho zavedení, funkcionalitu typických DMS, vymezuje jednotlivé komponenty systému, mapuje stav na příslušném trhu a uvádí trendy, ke kterým bude vývoj techto systémů směřovat. Práce vychází především z praktických poznatků a snaží se najít přechod od technologie k businessu.
Správa dokumentů
Diblík, Jan ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá systémy pro správu dokumentů, popisem jednotlivých komponent, z kterých se skládají a využívanými technologiemi. Vysvětluje základní problémy spojené se správou dokumentů a ilustruje jejich vývoj ? přechod od správy dokumentů ke správě obsahu. Snaží se také napovědět podle čeho se rozhodovat při výběru systému. Obsahuje aktuální přehled nabízených ECM, DMS a CMS řešení dostupných na českém trhu.
Správa dokumentů v souladu s ISO 9001:2000 v malých a středních firmách
Brtník, David ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Svoboda, Jiří (oponent)
Tato práce je vhodným informačním materiálem pro malé a střední firmy, které se potýkají s problémy správy dokumentů. Dále pro všechny, kteří mají zájem získat podrobnější informace možnostech, jakými lze správu dokumentů ve firmě řešit. Poskytuje obecný úvod do problematiky práce s dokumenty a vysvětluje pojem a funkce dokument management systému (DMS). Dále je popsáno, jaké požadavky má na správu dokumentů norma EN ISO 9001:2000. Na příkladu konkrétní firmy, která provádí proces implementace ISO 9001:2000, potom práce rozebírá problémy, které firmě vznikly v důsledku zanedbání rozvoje a zlepšování procesu správy dokumentů a vysvětluje způsoby, jakými lze vzniklou situaci řešit. Ve firmě jsou identifikovány základní problémy, které vedou k růstu nákladů při práci s dokumenty. Firma definuje své požadavky na řešení a je zjištěno, že požadavky firmy na odstranění problémů, které vznikají při práci s dokumenty se v mnohém shodují s požadavky uvedenými v normě ISO 9001:2000. Jednotlivé možné varianty řešení správy dokumentů jsou v této práci rozebrány, jsou popsány jejich výhody a nevýhody a je provedeno srovnání. V závěru je potom vybrána varianta, která je pro tuto konkrétní firmu nejvhodnějším řešením.
Realizace DMS v redaktorském prostředí
Moravec, Pavel ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Práce pojednává o problematice realizace DMS v redaktorském prostředí a určuje postup, jakým je na základě konkrétní poptávky vhodné postupovat při přesné specifikaci jeho funkcionality. Cílem je přitom co nejlépe vyhovět konkrétním požadavkům klienta a uživatelů systému. Práce dále přesně definuje a vysvětluje funkčnost, kterou by měl poptávaný DMS poskytovat a srovnává nejvýznamnější open source systémy z hlediska možností jejich využití při implementaci poptávané funkcionality. Součástí práce je specifikace poptávaného systému.
Marketing neziskové organizace se zaměřením na Humanistické centrum Narovinu
Vrzalová, Marcela ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Diplomová práce na téma "Marketing neziskové organizace se zaměřením na Humanistické centrum Narovinu" je rozdělena do dvou částí. První část popisuje neziskový sektor a jeho přístup k marketingu. V centru zájmu druhé části stojí občanské sdružení Humanistické centrum Narovinu a jeho marketingové aktivity. Na základě teoretických poznatků, analýzy konkurenčních organizací a na základě výzkumu veřejného mínění o neziskových organizacích jsou Humanistickému centru Narovinu navrhnuty taková zlepšení maketingových aktivit, které mohou zvýšit povědomí o tomto občanském sdružení, zvýšit zájem o dobrovolnou pomoc v organizaci a zvýšit počet adoptivních rodičů a ostatních dárců, což bylo cílem této práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 52 záznamů.   začátekpředchozí43 - 52  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.