Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivační mobilní hra pro elektronické zdravotnictví
Pohner, Pavel ; Hynek, Jiří (oponent) ; Pastushenko, Olena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací cross-platform aplikace pro podporu a rozvoj pohybových aktivit s využitím gamifikace. Na počátku práce byla provedena analýza existujících aplikací, následovala analýza jednotlivých gamifikačních prvů a také nástrojů pro tvorbu cross-platform aplikací a uživatelských rozhraní. Na základě získaných informací byla navržena výsledná aplikace. Výsledkem této práce je cross-platform aplikace pro platformy Android, iOS a web, která je implementována v jazycích HTML, CSS a JavaScript s využitím frameworků Cordova pro nasazení aplikace a Ionic pro nativní vzhled aplikace. Výsledná aplikace za využití gamifikačních prvků motivuje k plnění pohybových úkolů a tréninků, čímž rozvíjí uživatelovi pohybové schopnosti a udržuje ho v kondici.
Vývoj multiplatformní hry využívající pružná tělesa
Basovník, Tomáš ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je popsat proces vývoje her, následně navrhnout dvourozměrnou hru využívající pružná tělesa jako zábavný herní prvek a implementovat ji pomocí vhodných nástrojů, které zajistí její funkčnost napříč platformami. Problém s multiplatformitou je řešen vytvořením HTML5 hry v aplikaci Construct 2 a její následnou kompilací nástrojem Intel XDK na mobilní platformy (iOS, Android), které Construct 2 přímo nepodporuje. Chování pružných těles je popsáno dvěma modely vhodnými pro navrhovanou hru a jejich modifikacemi. Základní model využívá k udržení tělesa pohromadě pouze vlastnosti pružin (Spring-mass), pokročilý navíc tlakové síly (Pressure soft body). Celkově se použitým postupem povedlo úspěšně zprovoznit a otestovat hru na sedmi platformách a to jak stolních (Windows 7 a 8.1, Mac OS X, Linux), tak mobilních (Android, iOS, Windows Phone), navíc je hra funkční také ve webových prohlížečích. Testy bylo zjištěno, že pokročilejší model pružných těles je stabilnější a vykazuje méně chyb.  Nakonec však byla použita modifikovaná verze původního modelu, která více vyhovovala požadovaným vlastnostem návrhu hry. Přínosem této práce je popsání a ukázání některých možností, které vývojář má při tvorbě multiplatformních her a také vytvoření zábavného herního prvku pomocí pružných těles a vhodně zvoleného modelu.
Aplikace muzikoterapie speciální pedagogiky pro i-CT Framework
Bártů, Tomáš ; Šátek, Václav (oponent) ; Fiala, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vývoj aplikace pro účely muzikoterapie se zaměřením na kytaru v prostředí speciálního vzdělávání mentálně postižených osob. Práce se zabývá problematikou vývoje podobně zaměřených aplikací, analýzou již existujících aplikací, návrhem nové aplikace a implementací tohoto návrhu. Výsledná aplikace navazuje na návrhové principy projektu " Počítačové terapie " a využívá vzniklý rámec i-CT Framework zjednodušující tvorbu aplikací pro uvedené prostředí. Vývoj je zaměřen na multiplatformnost s podporou operačního systému Android a iOS, přičemž byla provedena verifikace v prostředí osob s mentálním hendikepem. V závěru práce je popsána odezva cílových uživatelů s mentálním postižením a jejich lektorů.
Systém pro dispečink soukromé sanitní služby
Prokop, Lukáš ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací webové aplikace pro dispečink soukromých sanitních služeb a mobilní aplikace pro řidiče sanitních vozů. Webová aplikace umožňuje dispečerovi vytvářet nové objednávky, efektivně plánovat trasy a přiřazovat je sanitním vozům. Mobilní aplikace slouží k odesílání polohy sanitních vozů a zobrazování přidělených tras. Na počátku práce byla provedena analýza způsobů vývoje webových a mobilních aplikací, analýza práce s GPS daty, následovala analýza požadavků na systém a zhodnocení existujících řešení. Na základě získaných informací byla navržena a následně implementována webová i mobilní aplikace. V realizovaném systému je kladen důraz na jednoduchost a intuitivní ovládání.
Interaktivní průvodce pro zoologické zahrady
Macháček, Martin ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Velké množství zoologických zahrad spadá pod unii CSZOO. I přesto doposud neexistoval sjednocený způsob správy těchto informací a jejich prezentace návštěvníkům. Tato práce řeší tento problém vytvořením sjednocujícího informačního systému pro jakoukoliv zoologickou zahradu, spolu s jednotnou, moderní mobilní aplikací, sloužící jako kapesní průvodce a přehledný zdroj informací ze systému. Mimo funkcionality jako kalendář událostí, zvířecí druhy, expozice nebo oznámení je velmi důležitou součástí interaktivní mapa. Vytvořený informační systém je spolu s veřejnou bezstavovou API založen na frameworku Lumen. Konečná mobilní aplikace je multiplatformní a založena na technologii Cordova. Webové rozhraní informačního systému i mobilní aplikace využívají pro frontend architekturu framework Vue.js. Interaktivní mapa je realizována skrze knihovnu Leaflet v kombinaci s technologiemi Mapbox. Vytvořená řešení figurují jako základní stavební kameny pro budoucí expanze.
Vývoj i-CT frameworku a jeho aplikace pro komunikaci typu ANO/NE
Kalina, Jan ; Kočí, Radek (oponent) ; Fiala, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vývoje aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci (AAK) v prostředí speciálního vzdělávání mentálně postižených žáků s poruchami komunikace. Představuje současné problémy vývoje aplikací a navazuje na návrhové principy projektu Počítačové terapie, jejichž dodržení při návrhu a implementaci aplikací by mělo současným problémům zabránit. Cílem práce je vytvoření aplikace pro AAK typu ANO/NE a i-CT frameworku - rámce zjednodušujícího tvorbu dalších podobných aplikací pro uvedené prostředí. Obě části práce jsou funkční na systémech iOS a Android a byly otestovány v prostředí osob s mentálním hendikepem.
Interaktivní průvodce pro zoologické zahrady
Macháček, Martin ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Velké množství zoologických zahrad spadá pod unii CSZOO. I přesto doposud neexistoval sjednocený způsob správy těchto informací a jejich prezentace návštěvníkům. Tato práce řeší tento problém vytvořením sjednocujícího informačního systému pro jakoukoliv zoologickou zahradu, spolu s jednotnou, moderní mobilní aplikací, sloužící jako kapesní průvodce a přehledný zdroj informací ze systému. Mimo funkcionality jako kalendář událostí, zvířecí druhy, expozice nebo oznámení je velmi důležitou součástí interaktivní mapa. Vytvořený informační systém je spolu s veřejnou bezstavovou API založen na frameworku Lumen. Konečná mobilní aplikace je multiplatformní a založena na technologii Cordova. Webové rozhraní informačního systému i mobilní aplikace využívají pro frontend architekturu framework Vue.js. Interaktivní mapa je realizována skrze knihovnu Leaflet v kombinaci s technologiemi Mapbox. Vytvořená řešení figurují jako základní stavební kameny pro budoucí expanze.
Webová mobilní aplikace pro Investiční aukce s.r.o.
Jakl, Roman
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hybridní aplikace pro firmu Investiční Aukce s.r.o. Teoretická část pojednává o současných technologiích a frameworcích určených k vývoji hybridních aplikací. Praktická část se zabývá návrhem a implementací aplikace dle zadání firmy.
Systém pro dispečink soukromé sanitní služby
Prokop, Lukáš ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací webové aplikace pro dispečink soukromých sanitních služeb a mobilní aplikace pro řidiče sanitních vozů. Webová aplikace umožňuje dispečerovi vytvářet nové objednávky, efektivně plánovat trasy a přiřazovat je sanitním vozům. Mobilní aplikace slouží k odesílání polohy sanitních vozů a zobrazování přidělených tras. Na počátku práce byla provedena analýza způsobů vývoje webových a mobilních aplikací, analýza práce s GPS daty, následovala analýza požadavků na systém a zhodnocení existujících řešení. Na základě získaných informací byla navržena a následně implementována webová i mobilní aplikace. V realizovaném systému je kladen důraz na jednoduchost a intuitivní ovládání.
Motivační mobilní hra pro elektronické zdravotnictví
Pohner, Pavel ; Hynek, Jiří (oponent) ; Pastushenko, Olena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací cross-platform aplikace pro podporu a rozvoj pohybových aktivit s využitím gamifikace. Na počátku práce byla provedena analýza existujících aplikací, následovala analýza jednotlivých gamifikačních prvů a také nástrojů pro tvorbu cross-platform aplikací a uživatelských rozhraní. Na základě získaných informací byla navržena výsledná aplikace. Výsledkem této práce je cross-platform aplikace pro platformy Android, iOS a web, která je implementována v jazycích HTML, CSS a JavaScript s využitím frameworků Cordova pro nasazení aplikace a Ionic pro nativní vzhled aplikace. Výsledná aplikace za využití gamifikačních prvků motivuje k plnění pohybových úkolů a tréninků, čímž rozvíjí uživatelovi pohybové schopnosti a udržuje ho v kondici.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.