Název: Vývoj multiplatformní hry využívající pružná tělesa
Překlad názvu: Development of Multi-Platform Game Using Soft Body Elements
Autoři: Basovník, Tomáš ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Construct 2; Cordova; hra; HTML5; hybridní aplikace; Intel XDK; multiplatformita; Pressure soft body; proces vývoje videoher; pružné těleso; Spring-mass; Construct 2; Cordova; game; HTML5; hybrid application; Intel XDK; multi-platform; Pressure soft body; soft body element; Spring-mass; videogame development process

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52376

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-593881


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet