Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza organizační kultury doktrinálního pracoviště Armády České republiky
Pohlodek, Petr ; Čeněk, Jiří (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je analýza organizační kultury doktrinálního pracoviště Armády České republiky. Práce shrnuje teoretické poznatky o problematice organizační kultury, analyzuje doktrinální pracoviště Armády ČR a na základě analýzy stanovuje návrhy, které by napomohly k odstranění odhalených problémů. Cílem této práce je tedy analyzovat doktrinální pracoviště Armády ČR a poskytnout návrhy, které mohou vést ke zlepšení momentálního stavu.
Návrh budování vztahů se zaměstnanci
Borkovcová, Jitka ; Doležal, Jindřich (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studiem vztahů zaměstnanců ve firmě P&L, spol. s r.o. Sleduje komunikaci mezi firmou a zaměstnanci a zároveň komunikaci zaměstnanců mezi sebou. Hlavním cílem je zhodnocení současné situace v této firmě a návrh různých koncepcí budování vztahů se zaměstnanci.
Současné trendy v komunikaci a týmové spolupráci ve stavebnictví
Kabátová, Nicole ; O''Brien, Kateřina (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá současnými trendy v komunikaci a týmové spolupráci ve stavebních podnicích v České republice. Cílem práce je nejprve teoreticky popsat a vysvětlit pojmy komunikace a týmová spolupráce a následně provést výzkum ve stavebních podnicích a zjistit, jaké jsou současné trendy v komunikaci a týmové spolupráci. První část diplomové práce je teoretická a je zaměřena na znalosti a pojmy získané z odborné literatury. Druhá část diplomové práce je praktická, kde jsou nejprve na základě získaných teoretických znalostí sestaveny výzkumné otázky, jejíchž úkolem je zjistit právě současné trendy v komunikaci a týmové spolupráci. Tyto trendy jsou v dnešní době z části ovlivněny nemocí covid-19 a s ní souvisejícími problémy, jako je omezení styku osob a izolace, a proto se práce zabývá i komunikací v době koronakrize. Na základě výzkumných otázek je dále sestaven dotazníkový průzkum a dva řízené rozhovory, jejíchž úkolem je zjistit, jak probíhá komunikace a týmová spolupráce ve stavebních firmách v současné době. V závěru práce jsou pomocí výsledků získaných z dotazníkového průzkumu a řízených rozhovorů zodpovězeny otázky zaměřené na současné trendy v komunikaci a týmové spolupráci.
Návrh corporate designu FTVS UK
Lhota, Filip ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Návrh corporate designu FTVS UK Cíle práce: Analýza současné situace v oblasti vizuálního stylu fakulty a návrhy na jeho zlepšení prostřednictvím grafického manuálu. Metoda: V diplomové práci je použita analýza interních a externích dokumentů a polostrukturované interview. Výsledky: Jako finální návrh ke zlepšení současného stavu bude představen kompletní grafický manuál FTVS. Klíčová slova: firemní komunikace, firemní identita, corporate design, logo, grafický manuál
Současné trendy v komunikaci a týmové spolupráci ve stavebnictví
Kabátová, Nicole ; O''Brien, Kateřina (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá současnými trendy v komunikaci a týmové spolupráci ve stavebních podnicích v České republice. Cílem práce je nejprve teoreticky popsat a vysvětlit pojmy komunikace a týmová spolupráce a následně provést výzkum ve stavebních podnicích a zjistit, jaké jsou současné trendy v komunikaci a týmové spolupráci. První část diplomové práce je teoretická a je zaměřena na znalosti a pojmy získané z odborné literatury. Druhá část diplomové práce je praktická, kde jsou nejprve na základě získaných teoretických znalostí sestaveny výzkumné otázky, jejíchž úkolem je zjistit právě současné trendy v komunikaci a týmové spolupráci. Tyto trendy jsou v dnešní době z části ovlivněny nemocí covid-19 a s ní souvisejícími problémy, jako je omezení styku osob a izolace, a proto se práce zabývá i komunikací v době koronakrize. Na základě výzkumných otázek je dále sestaven dotazníkový průzkum a dva řízené rozhovory, jejíchž úkolem je zjistit, jak probíhá komunikace a týmová spolupráce ve stavebních firmách v současné době. V závěru práce jsou pomocí výsledků získaných z dotazníkového průzkumu a řízených rozhovorů zodpovězeny otázky zaměřené na současné trendy v komunikaci a týmové spolupráci.
Návrh corporate designu FTVS UK
Lhota, Filip ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Návrh corporate designu FTVS UK Cíle práce: Analýza současné situace v oblasti vizuálního stylu fakulty a návrhy na jeho zlepšení prostřednictvím grafického manuálu. Metoda: V diplomové práci je použita analýza interních a externích dokumentů a polostrukturované interview. Výsledky: Jako finální návrh ke zlepšení současného stavu bude představen kompletní grafický manuál FTVS. Klíčová slova: firemní komunikace, firemní identita, corporate design, logo, grafický manuál
Analýza organizační kultury doktrinálního pracoviště Armády České republiky
Pohlodek, Petr ; Čeněk, Jiří (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je analýza organizační kultury doktrinálního pracoviště Armády České republiky. Práce shrnuje teoretické poznatky o problematice organizační kultury, analyzuje doktrinální pracoviště Armády ČR a na základě analýzy stanovuje návrhy, které by napomohly k odstranění odhalených problémů. Cílem této práce je tedy analyzovat doktrinální pracoviště Armády ČR a poskytnout návrhy, které mohou vést ke zlepšení momentálního stavu.
Návrh budování vztahů se zaměstnanci
Borkovcová, Jitka ; Doležal, Jindřich (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studiem vztahů zaměstnanců ve firmě P&L, spol. s r.o. Sleduje komunikaci mezi firmou a zaměstnanci a zároveň komunikaci zaměstnanců mezi sebou. Hlavním cílem je zhodnocení současné situace v této firmě a návrh různých koncepcí budování vztahů se zaměstnanci.
Využití After Effects ve firemní komunikaci
Plajerová, Pavlína ; Krist, Antonín (vedoucí práce) ; Adamec, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití počítačového programu Adobe After Effects pro účely marketingové komunikace firem. Cílem bakalářské práce je představit nástroje a animační techniky programu Adobe After Effects, které mohou být pro tyto účely použity. V teoretické části práce jsou definovány jednotlivé prvky tvořící firemní identitu, která je základem pro firemní komunikaci se zákazníky, spotřebiteli a ostatními firmami. Pozornost je věnována také novým trendům ve firemní komunikaci. Praktická část práce obsahuje popis nejvíce využitelných nástrojů Adobe After Effects pro tvorbu audiovizuálních propagačních děl. Využití klíčových snímků a nástroje Puppet Pin Tool pro tvorbu animací je v závěru práce názorně popsáno na reálně vytvořeném animovaném propagačním spotu pro Centrum tělesné výchovy a sportu.
Vliv moderních ICT/IT na komunikaci ve firmě
Ondrová, Lucie ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hadamčík, Lukáš (oponent)
Komunikace je v současnosti základním faktorem úspěchu. Jsou na ni kladeny stále větší nároky, zejména na její rychlost, přesnost a kvalitu. Tyto tři faktory ovlivňují směr, kterým se ubírají jednotlivci, ale i firmy. Proto, aby byla komunikace co nejefektivnější, je nezbytný výběr správného komunikačního kanálu. Tato volba je úzce spjata s typem sdělení, kdy se pro každý druh hodí jiný informační kanál. Tato diplomová práce se zaměří na přehled moderních komunikačních kanálů ve firmách. Budou popsány moderní komunikační kanály jako Instant Messaging, e-mail a Task Managent, spolu s klasickými poradami či telefonem. Práce bude poté analyzovat komunikaci v jednom z největších českých obchodů s počítači a elektronikou, dále bude vyhodnocena její efektivita a navržena případná doporučení pro zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.