Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
PR v neziskových organizacích
Hrabětová, Lea ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Šedivý, Marek (oponent)
Hrabětová, L., Public relations v neziskových organizacích. Diplomová práce. Praha: Univerzita Karlova v Praze, 2017. Cílem diplomové práce je vytvořit metodiku PR pro menší neziskové organizace. Analýzu PR jsem provedla v neziskové organizaci Charita Opava, která naplňuje své poslání, a svou činností ukazuje, že funkční PR dokáže zlepšit image organizace a poskytnout tak solidní základ pro fundraisingové a marketingové aktivity. Bez funkčního PR je systematická realizace fundraisingových aktivit těžko uchopitelná. Metodiku jsem formulovala na základě zjištěných informací z polostrukturovaného rozhovoru s Ivo Mludkem, který má PR v Charitě Opava na starosti, jeho přednášky na téma PR pro organizace, působící v sociálních službách v Charitě Jeseník ze dne 20. 10. 2016 a analýzy veřejně dostupných dokumentů. Klíčová slova: neziskové organizace, public relations v neziskových organizacích, fundraising, cause-related marketing, Charita Opava, PR nástroje
Psychological Factors Influencing Efficiency of Cause-related Marketing
Bernátová, Miriama ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
1 Anotácia Bakalárska práca s názvom Psychologické faktory ovplyvňujúce účinnosť cause-related marketingu sa venuje vybraným psychologickým faktorom a ich vplyvu na vnímanie kredibility kampane, chovania značky a nákupné zámery spotrebiteľa, ktoré môžu v konečnom dôsledku ovplyvniť aj účinnosť samotného marketingu. Práca sa skladá z dvoch častí - teoretickej a praktickej. Teoretická časť sa venuje výkladu pojmu cause-related marketing, jeho benefitom, typológií, príkladom využitia v praxi a konkrétnym psychologickým faktorom skúmaným v súvislosti s cause-related marketingom a popísaným v odbornej literatúre. Praktická časť je replikáciou výskumu, ktorý skúma vplyv jednotlivých vybraných faktorov na účinnosť CRM v českom prostredí. Cieľom práce je replikovať štúdiu v českom prostredí a zistiť vplyv vybraných psychologických faktorov, typu produktu a vnímanej vhodnosti spojenia, na účinnosť CRM. Výsledky replikácie výskumu naznačujú vplyv vybraných faktorov na kredibilitu kampane, vnímané chovania značky a nákupné zámery spotrebiteľa aj napriek tomu, že sa ani jednu z navrhovaných hypotéz vo výskume nepodarilo potvrdiť.
PR v neziskových organizacích
Hrabětová, Lea ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Šedivý, Marek (oponent)
Hrabětová, L., Public relations v neziskových organizacích. Diplomová práce. Praha: Univerzita Karlova v Praze, 2017. Cílem diplomové práce je vytvořit metodiku PR pro menší neziskové organizace. Analýzu PR jsem provedla v neziskové organizaci Charita Opava, která naplňuje své poslání, a svou činností ukazuje, že funkční PR dokáže zlepšit image organizace a poskytnout tak solidní základ pro fundraisingové a marketingové aktivity. Bez funkčního PR je systematická realizace fundraisingových aktivit těžko uchopitelná. Metodiku jsem formulovala na základě zjištěných informací z polostrukturovaného rozhovoru s Ivo Mludkem, který má PR v Charitě Opava na starosti, jeho přednášky na téma PR pro organizace, působící v sociálních službách v Charitě Jeseník ze dne 20. 10. 2016 a analýzy veřejně dostupných dokumentů. Klíčová slova: neziskové organizace, public relations v neziskových organizacích, fundraising, cause-related marketing, Charita Opava, PR nástroje
Kampaň sdíleného marketingu v organizaci Mamma HELP ve spolupráci se společností Ryor
Kolářová, Simona ; Pospíšilová, Tereza (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o sdíleném marketingu, jedná se o jednu z forem spolupráce mezi neziskovými organizacemi a firmami. V teoretické části práce je popsán širší kontext sdíleného marketingu, jeho zasazení jak do prostředí firemního, tak do prostředí neziskového sektoru. Jeden z oddílů teoretické části je věnován oblasti týkající se úspěchu kampaně sdíleného marketingu. Na toto téma je z velké části zaměřen i empirický výzkum. Jedná se o kvalitativní výzkum, který je založen na případové studii úspěšné kampaně sdíleného marketingu z českého prostředí. Kampaň byla vybrána podle faktorů předpokládající úspěch kampaně, jež jsou popsány v teoretické části. Nejprve je detailně popsán její vývoj a následně je zjišťován pohled neziskové organizace i firmy na úspěch zkoumané kampaně. Výzkum se v rámci problematiky úspěchu kampaně zaměřuje na to, jaké faktory mohly úspěch ovlivnit, a v čem je úspěch kampaně spatřován podle zástupců firmy i neziskové organizace.
Cause-related marketing a principy jeho fungování
Šanderová, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Současné trvdé konkurenční prostředí nutí firmy přicházet neustále s něčím novým. Zákazník se stává stále náročnější, jeho potřeby se posouvají směrem k vrcholu Maslowovy hierarchie potřeb. Cause-Related Marketing (CRM)jako jedna z nejrychleji rostoucích marketingových strategií reaguje na tyto trendy a využívá je ve svůj prospěch. Tento koncept je totiž integrální součástí firemní strategie v oblasti společenské odpovědnosti a představuje strategickou spolupráci firmy a neziskové organizace, kdy výši darovaných prostředků ovlivňuje spotřebitel prostřednictvím svých nákupů. Výzkumy dokazují,že tento koncept na spotřebitele "funguje", otázkou však zůstává, proč tomu tak je. Cílem diplomové práce je tedy vysvětlit prostřednictvím metody logické dedukce principy fungování CRM a celý koncept jednak zasadit do problematiky marketingové strategie a chování spotřebitele, jednak vymezit jeho souvislost se společensky odpovědným chováním firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.