Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj modelu MBI v oblasti implementace a řízení elektronických nákupních systémů
Šušič, Luka ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Soukupová, Vladimíra (oponent)
Tato práce se zabývá oblastí nákupu v podnicích. Konkrétně se zaměřuje na podporu nákupních procesů elektronickými nákupními systémy. V první části jsou na základě rešerše odborné literatury analyzovány a identifikovány klíčové faktory pro úspěšnou realizaci implementace a řízení elektronického nákupního systému. V druhé části probíhá srovnání případové studie ve společnosti Unipetrol Services s.r.o. a klíčových faktorů z teoretické části, kde jsou odvozeny a zobecněny nejlepší praktiky pro zavádění a řízení elektronických nákupních systémů. Hlavním přínosem a zároveň i výstupem práce je návrh rozšíření referenčního modelu MBI na základě zjištěných skutečností a poznatků z praxe v oblasti nákupu.
CRM in Airlines Industry
Kodrazi, Linda ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Za tému této diplomové práce jsem si vybrala řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management, dále CRM) v leteckém průmyslu, resp. dopravě, tj. aplikaci vztahu se zákazníky jako souboru nástrojů podporujících marketing, prodej a zákaznícky servis. Cílem práce je postupných popisem současných trendů a zmien v leteckém průmyslu sledovat momenty pravdy a procesy, které probíhají na spotřebitelské úrovni Business to Customer (B2C) a na úrovni průmyslové Business to Business (B2B), příčemž B2C setrok je reprezentován vztahem leteckých dopravců a cestujícich a B2B sektor sleduje vztah leteckých dopravců a letisk. Práce je rozdelená na dvě hlavné části, teoretickú a praktickú. Teoretická část je tvořena opisem samotného CRM a leteckého průmyslu. Vychází z poznání, že řízení vzřahů se zákazníky je stratégií dlouhodobého a efektivního partnerského vztahu založeného na poznání specifických přání a potřeb zákazníků, která je podporovaná technologiemi IT a správně nastavenými podnikovými procesy. Praktická část byla psána s cílem aplikácie CRM přístupů na správné zákazníky (pomoci vhodné segmentace trh), na správném míste (pomocí poznání pozitivních momentů pravdy) a pomoci správních procesů.
Elektronická tržiště
TALAFOUSOVÁ, Jana
Tato diplomová práce popisuje principy fungování elektronických a internetových tržišť. Pro zanalyzování stavu využívání elektronických a internetových tržišť bylo provedeno dotazování se samotnými tržišti a společností, která je členem internetového tržiště. Návrh, zda obchodovat přes tato tržiště je zpracován na konkrétní společnost, která doposud toto obchodování nevyužívá.
Komunikační strategie společnosti Škoda Vagonka a.s.
Klíma, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Rotrekl, Radoslav (oponent)
Práce se zabývá problematikou praktického užití prvků marketingové komunikace ve firmě ŠKODA VAGONKA a.s. V úvodní části práce jsou definována teoretická východiska pro pozdější analýzu. Ve druhé kapitole je firma představena spolu s tržním prostředím oboru výroby osobních elektrických kolejových vozidel, v němž působí. Následuje popis stávající komunikační strategie této firmy. V závěru se nachází srovnání komunikační strategie společnosti s teoretickými východisky z první části a také její hodocení.
Aplikace internacionálního marketingu ve společnosti Haubi's Ges.m.b.H. v multikulturním prostředí
Krištofová, Lucia ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Panýrová, Taťána (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku vstupu firmy s charakterem business to business na trh Spojených Arabských Emirátů. Jejím cílem je vytvoření vhodné marketingové strategie, která je aplikována na společnost Haubi's Ges.m.b.H., rakouského specialistu na pekařství. Strategie vychází z analýzy celosvětové situace v potravinářském odvětví a situace na trhu SAE. Předpoklady úspěchu firmy na zmíněném trhu jsou obsahem SWOT analýzy. Její výsledky jsou následně uplatněny při segmentaci trhu a analýze konkurence. Fáze formulace marketingové strategie je zakončena návrhem vhodného marketingového mixu, který vychází ze závěrů jednotlivých metod a analýz a zároveň respektuje odlišnost kulturního prostředí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.