Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of the business strategy and potential challenges of Japanese fast fashion brand Uniqlo's entry into the CEE market
Mao, Haoxuan ; Gregor, Martin (vedoucí práce) ; Ramesh, Sangaralingam (oponent) ; Paulus, Michal (oponent)
Rychlá móda je jedním z nejrychleji rostoucích segmentů módního průmyslu. Díky rychlému výrobnímu cyklu a rozsáhlým distribučním kanálům drží Uniqlo krok s mě nícími se preferencemi spotřebitelů a stalo se jednou ze tří největších světových značek rychlé módy, přičemž zahraniční trhy tvoří 48,7 % jeho celkových příjmů. V současné době se Uniqlo připravuje na vstup na trh střední a východní Evropy (ČR). Tato práce bude ve třech kapitolách analyzovat strategii společnosti Uniqlo na zahraničních trzích, včetn ě její obchodní strategie pro vstup na český trh a potenciálních příležitostí a výzev. Údaje a informace pro tuto studii byly získány ze sekundárních zdrojů, jako jsou výroční zprávy společnosti, webové stránky, oborové publikace, informace zveřejn ě né autoritativními organizacemi a rozhovory v oficiálních médiích. Výsledky studie ukázaly, že společnost Uniqlo přijala na čínském, evropském a jihovýchodním asijském trhu odlišné strategie a změnila svou strategii na základě globální konsolidace a lokálních reakcí. Výsledky údajů z regresních analýz navíc naznačují, že strategické investice do lidských zdrojů a administrativy mají významný pozitivní dopad na tržby. Srovnání obchodní strategie společnosti Uniqlo se strategií společností Zara a H&M ukazuje, že všechny tři přední značky rychlé módy...
České pivovarnictví a jeho kartelizace 1869-1918
Rozinková, Kateřina ; Jakubec, Ivan (oponent) ; Jančík, Drahomír (oponent)
Rigorózní práce se snaží postihnout základní faktory formující vývoj pivovarnictví na našem území v letech 1869-1918 především ve vztahu k procesu kartelizace oboru. Činí tak pomocí analýzy fungování tří podniků, které představují tři odlišné cesty k pivovarskému velkopodnikání. Analyzovány jsou především mechanismy fungování podniku, organizace prodeje, technologická úroveň a především právě zapojení do procesu kartelizace. Kartelizaci je věnován rovněž závěrečný oddíl práce, který formuluje jednak specifika pivovarské kartelizace a její důležitost pro vývoj oboru ve sledovaném období.
Key Factors of Successful Niche Market Strategy in Czech Republic
Pavlíková, Martina ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zaobírá strategií tržních výklenků jako jednou z marketingových strategií uplatňovaných především u malých a středních firem. Cílem práce je analýza úspěšných českých firem, které vykazují znaky zkoumaného směru, a na základě tohoto rozboru poté určení klíčových faktorů, které jejich úspěšnost ovlivnily. V rámci výzkumu byla využita jednak primární data, získaná prostřednictvím on-line dotazníků a rozhovorů s představiteli firem a taktéž sekundární data, převzatá z internetu.
Vliv finanční krize na podnikatelskou strategii exportních firem
Janda, Tomáš ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Nejedlý, Michal (oponent)
Cílem práce je postihnout současný ekonomický vývoj a jeho dopady na světovou ekonomiku, zvláště pak na Českou republiku, jako silně exportně orientovanou zemi. Identifikovat problémy, kterým musí české exportní podniky čelit, popsat vliv na jejich podnikatelskou strategii a zároveň věnovat prostor pro možnosti řešení jednotlivých problémů, spolu s možnostmi využívání podpor od státních i soukromých institucí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.