Název: Analýza obchodní strategie a potenciálních výzev vstupu japonské fast fashion značky Uniqlo na trhy střední a východní Evropy
Překlad názvu: Analysis of the business strategy and potential challenges of Japanese fast fashion brand Uniqlo's entry into the CEE market
Autoři: Mao, Haoxuan ; Gregor, Martin (vedoucí práce) ; Ramesh, Sangaralingam (oponent) ; Paulus, Michal (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Fast fashion; Japonská společnost; módní průmysl; Nadnárodní korporace; obchodní strategie; Uniqlo; Český trh s módou; řízení dodavatelského řetězce; Business strategies; Czech fashion market; Fashion industry; Fast fashion; Japanese company; Multinational corporation; Supply chain management; Uniqlo

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/187112

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-537361


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-12-17, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet