Název: Kľúčové faktory úspešnosti stratégie tržných výklenkov v ČR
Překlad názvu: Key Factors of Successful Niche Market Strategy in Czech Republic
Autoři: Pavlíková, Martina ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Malé a střední podniky; Podnikatelské strategie; Strategie tržních výklenků; Tržní výklenek; Business strategies; Market niche; Niche market strategy; Small and medium-sized companies

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40564

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197629


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet