Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Posouzení nákupní atmosféry vybraných prodejen obchodních řetězců Albert a Billa
Šarlovský, Martin ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Komůrková, Lenka (oponent)
Cílem práce je posoudit nákupní atmosféru dvou vybraných prodejen Albert a jedné prodejny Billa a navrhnout možnosti zlepšení případných nedostatků. Zvolenými metodami je osobní návštěva supermarketů a online dotazování. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá vymezením teoretických pojmů nákupní atmosféra, nákupní prostředí a obchodní jednotka. Druhá kapitola popisuje vybrané obchodní řetězce Albert a Billa, jejich organizační strukturu, vlastnické poměry a vnitřní i vnější design vybraných maloobchodních jednotek. Třetí kapitola je praktická a posuzuje vlastní nákupní atmosféru prodejen a to pomocí SWOT analýzy, párovým srovnáním a vlastním online průzkumem. Neopomíjí ani zhodnocení výsledků a návrh možných řešení na zlepšení.
Marketing maloobchodu
Demuth, Jan ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Práce se zabývá marketingem maloobchodu v České republice, se zvláštním zaměřením na in-store marketingové nástroje a aktivity. Cílem práce je zhodnotit využití marketingových nástrojů v konkrétní maloobchodní prodejně. Touto zvolenou prodejnou je potravinový supermarket Billa. V první části práce jsou na základě odborné literatury představeny jednotlivé relevantní marketingové nástroje a zároveň i stručná historie a vývoj marketingu maloobchodu v České republice. Druhá část se soustřeďuje na situaci ve vybrané prodejně, představuje jednotlivé kategorie používaných marketingových nástrojů a zároveň nabízí jejich hodnocení.
Analýza komunikační kampaně společnosti Billa
Kučera, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tichý, Miloslav (oponent)
První kapitola představuje teoretické zázemí jako východisko práce. Věnuje se definici pojmů marketingové komunikace, komerční komunikace, marketingový mix a komunikační mix. V druhé části se věnuje výzkumu trhu. Druhá kapitola představuje společnost Billa jako součást REWE group a významného hráče na českém trhu. Podstatná část kapitoly je věnována obecnému představení komunikačních kampaní společnosti. Poslední kapitola se zabývá představením konkrétní kampaně a následně její analýze za pomoci rozboru dat poskytnutých Billou.
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců
Luxová, Adéla ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru ve dvou maloobchodních jednotkách, jimiž jsou Billa a Penny Market. Práce je rozdělena do dvou samostatných bloků. V prvním, teoretickém, je popsána nákupní atmosféra, metoda analýzy a obě prodejní jednotky. Druhá část se věnuje samotné analýze a subjektivnímu hodnocení obou prodejen.
Loajalita zákazníků retailingové firmy - Billa
Dančevská, Ráchel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce v teoretické části vychází z marketingu, který zahrnuje zákaznickou loajalitu a typologii spotřebitele. Dále se zabývá marketingovým výzkumem trhu a správným vytvořením dotazníku pro tento výzkum. V praktické části je představena retailingová společnost Billa a jsou prezentovány výsledky terénního výzkumu, zaměřeného na zjišťování zákaznické loajality zákazníků této společnosti.
Srovnání vybraných supermarketů v rámci ČR
Pelcová, Jana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Cílem této bakalářské práce je porovnat z daných hledisek vybrané supermarkety v rámci České republiky. Snahou je vytyčit určitá pro a proti jednotlivých řetězců a vzájemně srovnat jejich působení a vliv na český trh. Zaměřuje se na celkovou historii a vývoj maloobchodních řetězců od první světové války po současnost. Dále charakterizuje vybrané - Tesco, Kaufland, Billu a ESO MARKET a v poslední části srovnává čtyři konkrétní obchody těchto společností.
Posouzení merchandisingu dvou vybraných obchodních jednotek
Kleinová, Lucie ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá merchandisingovou strategií prodejen Billa a Penny Market. Hlavním přínosem práce je ucelený pohled na merchandising a tvorbu nákupní atmosféry, což jsou účinné nástroje, jak mohou obchodní jednotky soupeřit o zákazníka. V první části práce jsou stanovena teoretická východiska merchandisingu, která jsou dále použita v praktické části. Celkové posouzení je provedeno metodou komparace, kde jednotlivá kritéria mají přidělenou váhu. Výsledek je dán součtem součinů těchto vah a bodů přidělených hodnoceným faktorům. Práce také obsahuje návrhy, jak zlepšit současnou merchandisingovou strategii těchto obchodních jednotek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.