Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Posouzení merchandisingu dvou vybraných obchodních jednotek
Kleinová, Lucie ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá merchandisingovou strategií prodejen Billa a Penny Market. Hlavním přínosem práce je ucelený pohled na merchandising a tvorbu nákupní atmosféry, což jsou účinné nástroje, jak mohou obchodní jednotky soupeřit o zákazníka. V první části práce jsou stanovena teoretická východiska merchandisingu, která jsou dále použita v praktické části. Celkové posouzení je provedeno metodou komparace, kde jednotlivá kritéria mají přidělenou váhu. Výsledek je dán součtem součinů těchto vah a bodů přidělených hodnoceným faktorům. Práce také obsahuje návrhy, jak zlepšit současnou merchandisingovou strategii těchto obchodních jednotek.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kleinová, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.