Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní aplikace pro vytváření výzev a účast v nich
Plachý, Tomáš ; Kolář, Martin (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou návrhu, implementace a testování mobilní aplikace pro operační systémy iOS a Android.   V práci jsem vyvinul aplikaci, která uživatelům umožňuje vytvořit výzvu, pozvat do ní přátele a sledovat jejich postup ve výzvě, což může mít za následek vyšší motivaci ke splnění výzvy pro daného uživatele.   Aplikace byla navržena a vyvíjena s důrazem na názory uživatelů. Nejdříve jsem vytvořil prototyp, který mi posloužil ke zjištění toho, jaké funkce jsou pro uživatele klíčové. Na základě těchto informaci jsem poté vytvořil oficiální verzi aplikace a tu iterativně vylepšoval s ohledem na zpětnou vazbu od testerů.
Aplikace pro Android smartphone a tablet na ovládání iNELS RF Control
Šreibr, Jakub ; Richter, Michal (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
První část práce pojednává o problematice inteligentních elektroinstalací. Popisuje jejich typy a výhody a nevýhody jednotlivých typů. Detailně se zabývá bezdrátovým systémem iNELS RF Control firmy ELKO EP s.r.o. Popisuje princip komunikace a vybrané prvky tohoto systému. Pojednává také o platformě Android a jejích možnostem. Další část tvoří analýza požadavků a návrh aplikace pro ovládání systému iNELS RF Control. V návrhu je uvedena použitá architektura, popis komunikace, model databáze a modelování logiky aplikace. Čtvrtá část práce popisuje implementaci aplikace včetně použitých technologií, vývojových nástrojů a systémových komponent. Obsahuje popis částí výsledné aplikace. Pátá část se zabývá testováním aplikace. Obsahuje použité metody, nástroje a techniky. V závěru práce je uvedeno zhodnocení práce a dosažených cílů.
Podpora hry Krycí jména na mobilním telefonu s OS Android
Grossmann, Jan ; Fajčík, Martin (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou aplikace pro podporu hraní společenské hry Krycí jména pro zařízení s operačním systémem Android. Aplikace pomáhá uživateli se strategií a usnadňuje rozhodování při podávání nápovědy. V práci nejprve probírám stávající řešení a jejich nedostatky. Na základě těchto poznatků rozebírám navržené řešení a poté i samotnou implementaci pomocí programovacího jazyka Java, do které patří uložení dat pomocí databázového systému nebo také rozpoznávání obrazu. Závěrem provádím a detailně popisuji uživatelské testování a důležité poznatky z něho vyplývající.
Klient-server mobilní aplikace se zpracováním obrazu
Černošek, Bedřich ; Hradiš, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření klient-server mobilní aplikace, která zahrnuje zpracování obrazu a kryptografické ověření zdroje a času vytvoření obrazu. Práce se zaměřuje na vytvoření mobilní klientské aplikace na platformě Android, která pomocí fotoaparátu mobilního zařízení bezpečně pořizuje fotografie, provádí jejich zpracování a získává digitální podpis, časové razítko a GPS souřadnice. Důležitou částí práce je bezpečná výměna klíčů, šifrovaná komunikace, datová a energetická nenáročnost klient-server aplikace. Serverová aplikace je implementována na platformě Java EE a provádí zpracování přijatého obrazu, detekci objektů, rozpoznání objektů v obraze a zajišťuje časové razítko od důvěryhodného serveru. Fotografie může být pak považována za důvěryhodný dokument použitelný jako právně platný důkazní materiál pro soudní či správní řízení.
Využití nositelných zařízení pro medicínské aplikace
Abraham, Lukáš ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
Práce obsahuje výtah zajímavých nositelných zařízení, která se zaměřují na medicínu, nebo se v medicíně využívají. Dále lze v této práci nalézt i informace o aplikacích na mobilní zařízení a medicínských aplikací, které jsou pro běžná nositelná zařízení. Rovněž je zde popsáno řešení, které se uplatňuje při využívání nositelných zařízení pro medicínské účely. Řešení je vytvořeno pro nositelné zařízení (hodinky) Garmin VivoActive Hr a mobilní telefon na platformě Android. Hodinky od VivoActive Hr se umístí na zápěstí a snímají pohyb a tep osoby. Pomocí akcelerometru určí počet kroků, které osoba za den ušla. Tyto údaje se zasílají z hodinek do chytrého telefonu s OS Android a aplikace která tyto údaje vyhodnocuje může poslat např. SMS nebo email v případě že vyhodnotí situaci jako nouzovou.
Aplikace pro nositelnou elektroniku se systémem Android Wear
Šmejkal, Petr ; Zeman, Kryštof (oponent) ; Hošek, Jiří (vedoucí práce)
Semestrální práce „Aplikace pro nositelnou elektroniku se systémem" Android Wear popisuje základní principy komunikačních sítí - M2M (machine to machine), H2H (human to human) a D2D (device to device). Práce se dále zabývá nositelnými zařízeními, zejména chytrými hodinkami, dostupnými operačními systémy pro chytré hodinky a systémem Android, Android Wear. V praktické části je popsaná funkcionalita, vzhled a struktura vyvinuté aplikace pro Android Wear.
Nositelná zařízení: jejich možnosti a aplikace
Herec, Jan ; Luža, Radim (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
Práce pojednává o nositelných zařízeních, která jsou dnes aktuálním tématem. Představuje jejich historii, způsob komunikace a možnosti aplikace. Dále popisuje vytvořené řešení, které demonstruje uplatnění nositelných zařízení při ovládání robota. Řešení sestává z nositelného zařízení s názvem Myo armband, Android aplikace a robota na platformě ROS (Robotický operační systém). Myo armband má tvar náramku, který se umístí na předloktí a obsahuje senzory jako magnetometr, gyroskop, akcelerometr a EMG (elektromyografické senzory pro snímání svalové aktivity na základě kterých rozpoznává některá gesta). Aplikace je navržena pro ovládání pojízdného robota, který je schopný jezdit dopředu, dozadu, zatáčet a to na základě gest a pohybů ruky, na níž je připevněno nositelné zařízení. Za tímto účelem čte příslušná data z nositelného zařízení pomocí technologie Bluetooth LE (Low Energy), vyhodnocuje je a pomocí technologie Wi-fi zasílá řídicí zprávy robotovi. Blíže je popsán také robot, na kterém bylo ovládání otestováno. S využitím aplikace (hlavní přínos autora) a náramku Myo je tak možné ovládat množinu pojízdných robotů poháněných ROS.
Vytvoření android aplikace za pomoci nutričního problému
Havlík, Vratislav ; Kobzareva, Maria (vedoucí práce) ; Fábry, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit aplikaci pro operační systém Android. Aplikace bude mít za úkol za pomoci optimalizace co nejlépe využít zdroje domácností. Způsob optimalizace si zvolí uživatel sám, aby byl co nejspokojenější. Aplikace zde využívá lineárního programování, přesněji řečeno nutričního problému. V první části se práce bude zabývat obecně lineárnímu programování, v druhé části bude představen nutriční problém, třetí část bude věnována optimalizaci zdravé stravy, ve čtvrté části budou představeny programovací základy systému Android a nakonec v páté části se práce zaměří na samotnou aplikaci.
Vývoj mobilní aplikace pro hudebníky
Novotný, Miroslav ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Kutišová, Magda (oponent)
Cílem této bakalářské práce je návrh a vývoj aplikace pro hudebníky na platformě Android. Teoretická část práce je koncipovaná jako úvod do teorie zvuku. Nejprve se ovšem věnuji popisu architektury systému Android a jednotlivým komponentám, které ji tvoří. Následují kapitoly zkoumající zvuk od jeho vzniku, přes proces převodu do digitální podoby, až k popisu jednotlivých rozhraní pro jeho zaznamenávání a zpracovávání v prostředí systému Android. Praktická část je pak věnovaná návrhu a vývoji aplikace, která slouží jako pomůcka při cvičení hry na hudební nástroj. Tvoří ji komponenty: ladička, metronom a EarTrainer. Pro realizaci ladičky bylo nutné nastudovat potřebnou teorii, nutnou pro podporu hlavní funkcionality výpočtu frekvence ze zaznamenaného audiosignálu. Z tohoto důvodu se v práci nachází i teoretický úvod do Fourierových transformací. Poslední část je věnovaná srovnání přesnosti výpočtu komponenty ladička s konkurencí. Výsledná aplikace byla publikována na Google Play.
Android aplikace pro efektivní plánování fotbalových tréninků
Valeš, Roman
Pomocí dotazníkového šetření se určí preference potenciálních uživatelů. Na základě toho se vytvoří bakalářská práce, která se zabývá vytvořením Android aplikace. Hlavním cílem je umožnit uživatelům efektivně plánovat události pro fotbalové mužstvo. Aplikace bude pracovat jedině za podpory internetového připojení. Cílem je získat data z databázového serveru nebo je serveru poslat. Získané data předá aplikaci. Tyto data zobrazí uživateli, který bude aplikaci používat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.