Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing v cestovním ruchu
Bogner, Josef ; Procházka, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje mikroregion Moravskokrumlovsko v oblasti cestovního ruchu a navrhuje řešení pro zvýšení jeho turistické atraktivity. Teoretická část práce je zaměřena na marketingový výzkum, marketing cestovního ruchu a s ním spojené pojmy. V praktické části je provedena analýza atraktivity mikroregionu, analýza návštěvníků, analýza marketingového mixu, analýza konkurence, sekundární výzkum, týkající se návštěvnosti mikroregionu, primární výzkum, týkající se vnímání propagace mikroregionu, a návrhy pro zlepšení turistické atraktivity mikroregionu.
Marketingová online komunikace rezervačního portálu
Bartůňková, Vendula ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Horák, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou online marketingové komunikace v odvětví online rezervačních portálů. Předkládaná práce je uvozena vysvětlením teoretických pojmů souvisejících s praktickou částí práce. Hlavním cílem této diplomové práce je popis, zhodnocení a následná analýza online marketingové komunikace vybraného rezervačního portálu. Souhrnným výstupem analýz je podání návrhů na zlepšení stávajících aktivit společnosti Booking.com v České republice. Doporučení se týkají především online marketingové komunikace a prodejní strategie.
Podnikatelský záměr založení golfové akademie
Fikar, Robert ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Flemr, Libor (oponent)
Název: Podnikatelský záměr založení golfové akademie Cíl práce: Cílem práce je zpracování podnikatelského plánu pro založení golfové akademie v oblasti Praha-východ a sestavení uceleného systému tréninků pro všechny věkové kategorie bez ohledu na výkonost. Informace získané z níže uvedených metod by měli pomoci k zásadnímu rozhodnutí, zdali se vyplatí investovat do tohoto podnikatelského záměru čas a peníze. Metoda: V diplomové práce byly použity následující metody: popisná analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, PESTEL analýza, analýza konkurence a SWOT analýza. Výsledky: Výsledky zpracovaného podnikatelského plánu dokazují jeho reálné využití v praxi, což potvrzuje i zpracovaná finanční analýza předpokládaných příjmů. Prostředí Říčan je díky minimální konkurenci v odvětví a stálému nárůstu počtu obyvatel v posledních letech velice vhodné pro tento typ podnikání. Klíčová slova: Živnostenské podnikání, analýza konkurence, matice SWOT, marketingový mix
Marketing v cestovním ruchu
Bogner, Josef ; Procházka, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje mikroregion Moravskokrumlovsko v oblasti cestovního ruchu a navrhuje řešení pro zvýšení jeho turistické atraktivity. Teoretická část práce je zaměřena na marketingový výzkum, marketing cestovního ruchu a s ním spojené pojmy. V praktické části je provedena analýza atraktivity mikroregionu, analýza návštěvníků, analýza marketingového mixu, analýza konkurence, sekundární výzkum, týkající se návštěvnosti mikroregionu, primární výzkum, týkající se vnímání propagace mikroregionu, a návrhy pro zlepšení turistické atraktivity mikroregionu.
Marketing strategy and customer satisfaction analysis of Emirates Airline company
Valová, Soňa ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Chodelka, Peter (oponent)
Cílem této práce je pomocí analýzy marketingové strategie vysvětlit postavení lídra na trhu leteckých přepravců - společnosti Emirates Airline. V práci se popisují základní principy marketingu v letecké dopravě, charakteristika společnosti, její postavení na trhu, SWOT analýza a její marketingový mix. Úspěšnost vybrané strategie dokáže nebo vyvrátí vlastní dotazník o efektivitě marketingové strategie této společnosti. Na jejím základě bude formulováno doporučení pro společnost Emirates Airline na zlepšení případných slabých stránek společnosti.
Analýza marketingových činností vybraných malých firem
PEŠTOVÁ, Lucie
Nedílnou součástí podnikání by měl být soustavný a nepřetržitý proces vytváření, koordinace a kontroly marketingových činností. Marketing je důležitý pro snadné pronikání na trh, tak aby si podnik zajistil prosperující a trvalou existenci na trhu. Cílem diplomové práce je analýza marketingových činností vybraných firem služeb, vzájemné porovnání těchto činností a na základě provedených analýz navržení dalšího postupu zdokonalení těchto činností. Pro analýzu byly vybrány tři subjekty, ve kterých byly zkoumány jejich marketingové činnosti. Na základě provedených analýz marketingového mixu, Porterova modelu pěti sil, analýzy komunikačního mixu a SWOT analýzy, bylo možné stanovit vhodné strategické postupy a návrhy dalšího postupu marketingových činností sledovaných subjektů. Návrhy na zlepšení byly doporučeny s ohledem na finanční možnosti majitelů analyzovaných firem služeb.
Ananlýza konkurenceschopnosti vybraného podniku.
BENADOVÁ, Veronika
Pomocí metod a postupů strategického řízení byla zhodnocena tržní pozice a konkurenceschopnost podniku OSIVA BORŠOV, spol. s r.o. Analyzováno bylo vnitřní i vnější prostředí tohoto podniku. Použity byly následující analýzy: SWOT analýza, STEP analýza, Porterův model a analýza konkurentů. Dále bylo také užito dotazníkové šetření. Díky výsledkům plynoucím z těchto analýz, můžeme hodnotit tržní pozici podniku jako velmi uspokojivou, i přesto, že musí čelit velmi silné konkurenci. Proto je třeba, aby společnost i nadále monitorovala i sebemenší změny v konkurenčním ringu a pečlivě sledovala a analyzovala reakce svých konkurentů. Dále bylo navrhnuto několik opatření pro zvýšení konkurenceschopnosti a prosperity tohoto podniku a na základě SWOT analýzy byla jako nejvhodnější vybrána strategie vývoje výrobku, spočívající v modifikaci stávajících výrobků a služeb.
Analýza konkurenceschopnosti vybrané firmy
RYBECKÁ, Pavla
V diplomové práci byly prováděny analýzy prostředí ve společnosti SG- Geotechnika a.s. za účelem zjištění její konkurenční pozice. Byly aplikovány metody a postupy strategického řízení na společnost SG - Geotechnika a.s., která se zaměřuje mimo jiné na konzultační a inženýrskou činnost a monitoring staveb v geologii a hydrologii.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.