Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení finanční situace vybraného podnikatelského subjektu a návrhy na její zlepšení
Bartuněk, Roman ; Bogner, Josef (oponent) ; Polák, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na posouzení finanční situace společnosti Retex a.s. v období 2009 - 2012. Ke zhodnocení finanční situace využívá vybraných metod finanční analýzy. Na základě dosažených výsledků poskytuje možné řešení pro odstranění nedostatků.
Marketing v cestovním ruchu
Bogner, Josef ; Procházka, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje mikroregion Moravskokrumlovsko v oblasti cestovního ruchu a navrhuje řešení pro zvýšení jeho turistické atraktivity. Teoretická část práce je zaměřena na marketingový výzkum, marketing cestovního ruchu a s ním spojené pojmy. V praktické části je provedena analýza atraktivity mikroregionu, analýza návštěvníků, analýza marketingového mixu, analýza konkurence, sekundární výzkum, týkající se návštěvnosti mikroregionu, primární výzkum, týkající se vnímání propagace mikroregionu, a návrhy pro zlepšení turistické atraktivity mikroregionu.
Zhodnocení finanční situace vybraného podnikatelského subjektu a návrhy na její zlepšení
Bartuněk, Roman ; Bogner, Josef (oponent) ; Polák, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na posouzení finanční situace společnosti Retex a.s. v období 2009 - 2012. Ke zhodnocení finanční situace využívá vybraných metod finanční analýzy. Na základě dosažených výsledků poskytuje možné řešení pro odstranění nedostatků.
Marketing v cestovním ruchu
Bogner, Josef ; Procházka, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje mikroregion Moravskokrumlovsko v oblasti cestovního ruchu a navrhuje řešení pro zvýšení jeho turistické atraktivity. Teoretická část práce je zaměřena na marketingový výzkum, marketing cestovního ruchu a s ním spojené pojmy. V praktické části je provedena analýza atraktivity mikroregionu, analýza návštěvníků, analýza marketingového mixu, analýza konkurence, sekundární výzkum, týkající se návštěvnosti mikroregionu, primární výzkum, týkající se vnímání propagace mikroregionu, a návrhy pro zlepšení turistické atraktivity mikroregionu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.