Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
In-store marketingová komunikace Air Bank v letech 2011-2013
Jordán, Libor ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
v českem jazyce Bakalářská práce "In-store marketingová komunikace Air Bank v letech 2011 - 2013" se zabývá marketingovou komunikací v místě prodeje na pobočkách Air Bank v České republice. Jejím cílem je popis in-store marketingové komunikace banky a srovnávací popisná analýza této komunikace s největší konkurenční bankou, Českou spořitelnou. V první části se práce zabývá rešerší dostupných zdrojů o in-store marketingové komunikaci včetně představení základních pojmů. Tato teoretická část se dále zaměřuje na historii in-store složky komunikace a smyslový marketing. Druhá část se věnuje deskripci samotného konceptu a pojetí firemních hodnot v in- store marketingové komunikaci Air Bank. V této části se také nachází srovnávací analýza s konkurenčním subjektem. Výsledky této práce umožňují popis stavu in-store marketingové komunikace během prvních dvou let chodu společnosti, vyhodnocení konkurenční srovnávací analýzy a doporučení k lepšímu využití in-store komunikace v Air Bank.
Marketingová komunikace mladých bank na českém trhu
Tuček, Daniel ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace mladých nízkonákladových bank, které svým příchodem na český trh způsobily revoluci nejenom v poplatkové sféře. Mezi vybrané mladé banky se řadí organizační složka polské banky mBank, ryze česká Fio banka, Air Bank, která spadá pod finanční skupinu PPF Petra Kellnera a Equa bank, která v současnosti patří mezi nejrychleji rostoucí banky na českém trhu. V teoretické části se práce věnuje marketingovému mixu zboží, služeb a vymezení specifických vlastností bankovního sektoru. Následně se zaměřuje na komunikační modely a vymezení marketingového komunikačního mixu. Praktická část práce nejprve předkládá historické souvislosti v českém bankovním sektoru, komentuje vstup na trh jednotlivých společností a prezentuje aktuální situaci. Další kapitola se zabývá marketingovou komunikací vybraných bank, kde se práce soustředí na prostředí obchodních míst, zpracování reklamních spotů a komunikaci na webových stránkách a sociálních sítích. Prostřednictvím dotazníkového šetření se autor snaží zjistit určité trendy v chování účastníků na finančních trzích a zhodnotit, jaké segmenty oslovit, jaké výhody a benefity finančních produktů jim předkládat a jakými komunikačními kanály by je banky měly oslovovat. Na základě těchto výsledků práce navrhuje určitá doporučení, které by měly upevnit pozice jednotlivých bank na českém trhu.
In-store marketingová komunikace Air Bank v letech 2011-2013
Jordán, Libor ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
v českem jazyce Bakalářská práce "In-store marketingová komunikace Air Bank v letech 2011 - 2013" se zabývá marketingovou komunikací v místě prodeje na pobočkách Air Bank v České republice. Jejím cílem je popis in-store marketingové komunikace banky a srovnávací popisná analýza této komunikace s největší konkurenční bankou, Českou spořitelnou. V první části se práce zabývá rešerší dostupných zdrojů o in-store marketingové komunikaci včetně představení základních pojmů. Tato teoretická část se dále zaměřuje na historii in-store složky komunikace a smyslový marketing. Druhá část se věnuje deskripci samotného konceptu a pojetí firemních hodnot v in- store marketingové komunikaci Air Bank. V této části se také nachází srovnávací analýza s konkurenčním subjektem. Výsledky této práce umožňují popis stavu in-store marketingové komunikace během prvních dvou let chodu společnosti, vyhodnocení konkurenční srovnávací analýzy a doporučení k lepšímu využití in-store komunikace v Air Bank.
Zhodnocení vývoje nových bank na českém bankovním trhu
Hillerová, Lucie ; Dvořák, Petr (vedoucí práce) ; Hoffman, Andrej (oponent)
Tato bakalářská práce na téma Zhodnocení vývoje nových bank na českém bankovním trhu reaguje na vstup nových subjektů na trh v letech 2007, 2010 a 2011 a na základě analýzy tří vybraných bank, Air Bank, Fio banka a ZUNO BANK, se snaží zhodnotit výsledky těchto bank. Hodnocení je založeno na zkoumání účetních závěrek z let 2010 až 2014 a podává souhrnný přehled vybraných ukazatelů bank a komentáře autora. Po dokončení práce je zřejmé, že společnosti Air Bank a Fio banka si dokázaly vybudovat na trhu stabilní pozici a zařadily se mezi středně velké banky. Naopak ZUNO BANK po hlubším zkoumání vykazuje znaky nestability a nyní je majiteli nabídnuta k prodeji. Nové banky dnes na trhu zaujímají důležité postavení, zdravě konkurují tradičním bankám a mají vysoký potenciál.
Porovnání marketingových komunikací Air Bank a ČSOB
Matějka, Václav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Po roce 2010 vzniklo v České republice několik nových nízkonákladových bank. Tyto banky se svou strategií a přístupem ke klientů značně liší od zavedených tradičních bank, které na českém trhu působí od 90. let. Hlavně ve velkých městech si nové banky rychle začaly získávat popularitu a začaly tradičním bankám přebírat klienty. To tradičním bankám způsobuje citelné ztráty. Tato diplomová práce proto porovnává jednu novou a jednu tradiční banku - Air Bank a ČSOB. Analyzuje rozdíly v marketingových komunikacích těchto dvou bank a skrze terénní šetření mezi klienty se snaží odhalit důvody, kvůli nimž lidé odcházejí z ČSOB a přicházejí k Air Bank. Na základě získaných dat práce navrhuje sérii doporučení pro obě banky, která by měla zlepšit jejich situaci do budoucna.
Analýza povědomí o značce Air Bank na českém trhu aneb "Mohou mít i Češi banku rádi"?
Stehlíková, Tereza ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Cílem mé bakalářské práce bylo analyzovat pozici a povědomí o nových mladých bankovních institucích vznikajících na českém bankovním trhu, jenž rozvrátily hegemonii tradičních velkých bank typu Česká spořitelna, Komerční banka a další. Konkrétně se budu věnovat jedné nové bankovní instituci. Výzkum je primárně zaměřen z pohledu tvorby značky nové banky. Teoretické závěry, které definuji v první části, prakticky validuji na konkrétním příkladu nové banky Air Bank. Popisuji historii i klíčové milníky v rozvoji a definuji marketingové přístupy, které Air Bank zvolila včetně jejich vlivu na povědomí o jejich značce. Pro potvrzení či vyvrácení svých tvrzení -- teoretických i praktických -- jsem v závěru práce provedla dotazníkové šetření zkoumající jak obecné faktory přístupu zákazníků k "novým" bankám, tak především klíčové znalosti veřejnosti o Air Bank, čímž zároveň získávám přehled o úspěšnosti jejich marketingové komunikace a povědomí o jejich značce. V dotazníkovém šetření se mi potvrdila hypotéza, která poukazuje na znalost Air Bank a její marketingovou komunikaci.
Analýza marketingových komunikací vybraných nových bank na českém trhu
Stráníková, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza marketingových komunikací nových bank, které vstoupily na český trh v roce 2011. Práce je rozdělena na teoretickou část, která se zabývá marketingem služeb, marketingovými komunikacemi a metodikou marketingového výzkumu, a praktickou část obsahující analýzu a srovnání marketingových komunikací banky Zuno, Air Bank a Equa bank. Součásti praktické části je vlastní kvantitativní a kvalitativní výzkum zaměřený na vnímání marketingových komunikací těchto bank veřejností a jejich klienty. Na základě tohoto výzkumu jsou pak s využitím SWOT analýzy navrhnuty možnosti zlepšení do budoucna.
Vstup nových bank na trh v ČR a jeho možný dopad na bankovní sektor
Habina, Martin ; Dvořák, Petr (vedoucí práce) ; Veselý, Marek (oponent)
Diplomová práce se zabývá aktuálním tématem vstupu nových bank (Air Bank, Zuno Bank, Equa Bank) na český trh v roce 2011. Práce analyzuje základní dostupné údaje, okolnosti jejich vzniku, strukturu managementu, produktovou nabídku a zejména pak zvolenou strategii. Celé téma je zasazeno do kontextu aktuální makroekonomické situace, která má zásadní význam na jejich fungování. Dílčím cílem práce bylo poukázat na možná rizika a slabiny těchto nových subjektů a zejména pak zhodnotit možný dopad na český bankovní sektor. Součástí práce je také produktové srovnání aktuální nabídky bank z pohledu klienta.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.