Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zvýšení prodeje zmrzlinových dezertů na trhu v ČR
Jarchovský, Petr ; Jörka,, Pavel (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zvýšení obratu jednoporcových zmrzlinových dezertů firmy ABC s.r.o. v České republice. V práci je nejdříve zpracována podrobná analýza jednotlivých činností firmy s jejich vyhodnocením za pomoci analytických metod. Následně jsou vybrány problémové části a navrhnuty jejich řešení v návrhové části. Výsledkem diplomové práce je zhodnocení přínosu navrhnutých řešení pro rok 2016 a jejich porovnání s vynaloženými náklady s následným doporučením.
Návrh komunikačního mixu v podniku se zaměřením na výrobou výtahů
Polišenská, Iva ; Navrátilová, Ludmila (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh komunikačního mixu firmě zabývající se výrobou výtahů“ se zabývá analýzou současného stavu společnosti Zitta výtahy s.r.o., jejího okolí, ve kterém se firma nachází a rozebírá faktory působící na zákazníky. Na základě provedených analýz a zhodnocení současného stavu společnosti se navrhuje nový komunikační mix, jehož hlavním cílem by mělo být zvýšení povědomí o dané značce a kvalitě služeb a tím přispět ke zvýšení prodejnosti výtahů.
Získávání znalostí pro modelování následných akcí
Veselovský, Martin ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Získavanie znalostí z databáz je komplexný problém zahrňujúci integráciu, prípravu dát, dolovanie znalostí metódami strojového učenia a vizualizáciu výsledkov. Práca pojednáva o celom procese získavania znalostí, špeciálne o problematike budovania dátových skladov, kde prináša návrh a implementáciu dátového skladu pre spoločnosť ROI Hunter, a.s. V oblasti dolovania z dát sa práca zameriava na klasifikáciu a predikciu reklamných dát dostupných z pripraveného dátového skladu, a to predovšetkým klasifikáciou rozhodovacím stromom. Pri predikcii vývoja nových reklám sa kladie dôraz na zdôvodnenie predikcie ako aj na návrh pre úpravu nastavení reklamy tak, aby predikcia skončila pozitívne, a teda aby s istou pravdepodobnosťou reklama v skutočnosti získala lepšie výsledky.
Získávání znalostí pro modelování následných akcí
Veselovský, Martin ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Získavanie znalostí z databáz je komplexný problém zahrňujúci integráciu, prípravu dát, dolovanie znalostí metódami strojového učenia a vizualizáciu výsledkov. Práca pojednáva o celom procese získavania znalostí, špeciálne o problematike budovania dátových skladov, kde prináša návrh a implementáciu dátového skladu pre spoločnosť ROI Hunter, a.s. V oblasti dolovania z dát sa práca zameriava na klasifikáciu a predikciu reklamných dát dostupných z pripraveného dátového skladu, a to predovšetkým klasifikáciou rozhodovacím stromom. Pri predikcii vývoja nových reklám sa kladie dôraz na zdôvodnenie predikcie ako aj na návrh pre úpravu nastavení reklamy tak, aby predikcia skončila pozitívne, a teda aby s istou pravdepodobnosťou reklama v skutočnosti získala lepšie výsledky.
Strategie uvedení nového výrobku pro farmaceutický trh
Gálová, Dagmar ; Zinecker, Marek (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma „Strategie uvedení nového výrobku na farmaceutický trh“ je zaměřena na vypracování reálného postupu, který bude později využit konkrétní firmou pro uvedení nového výrobku na trh. Specifikem práce je to, že je zaměřena na farmaceutický trh, který patří mezi silně regulované jak v oblasti produktové, tak i marketingové. První část bakalářské práce obsahuje teoretická východiska pro stanovení vhodného postupu pro vstup nového výrobku na trh s přihlédnutím k specifickým podmínkám odvětví. Druhá část práce je zaměřena na analýzu prostředí ve vztahu k výběru vhodné strategie. Poslední část práce je zaměřena na praktickou aplikaci postupu a evaluaci návrhů.
Návrh na zvýšení prodeje zmrzlinových dezertů na trhu v ČR
Jarchovský, Petr ; Jörka,, Pavel (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zvýšení obratu jednoporcových zmrzlinových dezertů firmy ABC s.r.o. v České republice. V práci je nejdříve zpracována podrobná analýza jednotlivých činností firmy s jejich vyhodnocením za pomoci analytických metod. Následně jsou vybrány problémové části a navrhnuty jejich řešení v návrhové části. Výsledkem diplomové práce je zhodnocení přínosu navrhnutých řešení pro rok 2016 a jejich porovnání s vynaloženými náklady s následným doporučením.
Návrh komunikačního mixu v podniku se zaměřením na výrobou výtahů
Polišenská, Iva ; Navrátilová, Ludmila (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh komunikačního mixu firmě zabývající se výrobou výtahů“ se zabývá analýzou současného stavu společnosti Zitta výtahy s.r.o., jejího okolí, ve kterém se firma nachází a rozebírá faktory působící na zákazníky. Na základě provedených analýz a zhodnocení současného stavu společnosti se navrhuje nový komunikační mix, jehož hlavním cílem by mělo být zvýšení povědomí o dané značce a kvalitě služeb a tím přispět ke zvýšení prodejnosti výtahů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.