Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prvouživatelské testování UX
Kalabusová, Kateřina ; Matoušek, Radomil (oponent) ; Šoustek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je věnována prvouživatelskému testováním webové aplikace firmy ALVAO, s.r.o. V teorii jsou shrnuty poznatky testování uživatelského zážitku neboli UX. Je zde uvedena teorie prvouživatelského testování, tak i tvorba globálních a „task“ scénářů. V praktické části je provedeno samotné testování pro fiktivní firmu. Největší pozornost je věnována testování s testovacími subjekty. Z výsledného testování bylo provedeno vyhodnocení a návrhy na zlepšení aplikace.
Implementace Asset managementu
Fuxa, Lukáš ; Hančíková, Ivana (oponent) ; Klusák, Aleš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce obsahuje návrh implementace Asset managementu do ServiceNow v nejmenované nadnárodní společnosti. Cílem diplomové práce je analýza požadavku společnosti a nalezení vhodného řešení implementace Asset managementu v rámci stávajících nástrojů. Závěrem zhodnotím, zda je možné vybraný nástroj využít.
Podpora zpracování požadavků zákazníků
Kalivoda, Vojtěch ; Rychlý, Marek (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce popisuje realizaci podpory zpracování požadavků zákazníků společnosti ALVAO. Cílem práce je vytvořit rozšiřující nástroj/modul do systému ALVAO Service Desk, jenž bude zákazníkům vytvářet prostor pro jejich nápady na zlepšení systému. Kromě přidávání nových nápadů na zlepšení je jim také umožněno hlasovat a vytvářet tak mezi změnami priority. Práce se nejdříve zaměřuje na technologie, na kterých je ALVAO Service Desk postavený. V další čási je proveden rozbor samotného systému. Následuje návrh nástroje a nakonec je popsána jeho implementace.
Podpora knowledge managementu v systému ALVAO
Pramuka, Tomáš ; Rychlý, Marek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce pojednává o správě znalostí z pohledu knihovny ITIL . V práci je analyzováno řešení správy znalostí a báze znalostí  v systému Service Now a současné řešení báze znalostí v systému ALVAO .  Dále je navrženo a naimplementováno rozšíření báze znalostí  v systému ALVAO na správu znalostí a intregrace s Microsoft SharePoint .
Prvouživatelské testování UX
Kalabusová, Kateřina ; Matoušek, Radomil (oponent) ; Šoustek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je věnována prvouživatelskému testováním webové aplikace firmy ALVAO, s.r.o. V teorii jsou shrnuty poznatky testování uživatelského zážitku neboli UX. Je zde uvedena teorie prvouživatelského testování, tak i tvorba globálních a „task“ scénářů. V praktické části je provedeno samotné testování pro fiktivní firmu. Největší pozornost je věnována testování s testovacími subjekty. Z výsledného testování bylo provedeno vyhodnocení a návrhy na zlepšení aplikace.
Podpora zpracování požadavků zákazníků
Kalivoda, Vojtěch ; Rychlý, Marek (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce popisuje realizaci podpory zpracování požadavků zákazníků společnosti ALVAO. Cílem práce je vytvořit rozšiřující nástroj/modul do systému ALVAO Service Desk, jenž bude zákazníkům vytvářet prostor pro jejich nápady na zlepšení systému. Kromě přidávání nových nápadů na zlepšení je jim také umožněno hlasovat a vytvářet tak mezi změnami priority. Práce se nejdříve zaměřuje na technologie, na kterých je ALVAO Service Desk postavený. V další čási je proveden rozbor samotného systému. Následuje návrh nástroje a nakonec je popsána jeho implementace.
Implementace Asset managementu
Fuxa, Lukáš ; Hančíková, Ivana (oponent) ; Klusák, Aleš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce obsahuje návrh implementace Asset managementu do ServiceNow v nejmenované nadnárodní společnosti. Cílem diplomové práce je analýza požadavku společnosti a nalezení vhodného řešení implementace Asset managementu v rámci stávajících nástrojů. Závěrem zhodnotím, zda je možné vybraný nástroj využít.
Podpora knowledge managementu v systému ALVAO
Pramuka, Tomáš ; Rychlý, Marek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce pojednává o správě znalostí z pohledu knihovny ITIL . V práci je analyzováno řešení správy znalostí a báze znalostí  v systému Service Now a současné řešení báze znalostí v systému ALVAO .  Dále je navrženo a naimplementováno rozšíření báze znalostí  v systému ALVAO na správu znalostí a intregrace s Microsoft SharePoint .

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.