Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Znalosti a postoje žáků středních škol jako budoucích řidičů ke kolizím motorových vozidel s většími savci České republiky
Tábořík, Lukáš ; Andreska, Jan (vedoucí práce) ; Hanel, Lubomír (oponent)
Diplomová práce se zabývá znalostmi a postoji žáků středních škol jako budoucích řidičů ke kolizím motorových vozidel s většími savci České republiky. Téma kolizí motorových vozidel s lesní zvěří je aktuální a důležité jak pro přírodu, tak pro bezpečí budoucích i současných řidičů. Věnovat pozornost této problematice ve výuce přírodopisu, biologie nebo výchovy ke zdraví je autorem považováno za zásadní pro budoucí bezpečnost žáků. Práce zkoumá znalosti a postoje u žáků ve dvou školách. Jednou z těchto škol je gymnázium, střední odborná škola a základní škola (EDUCAnet) Praha a druhou gymnázium a střední odborná škola ekonomická (GaSOŠE) Sedlčany. Jako výzkumný nástroj je zvolen dotazník, který vytvořil autor pro účely této práce. Výsledky jsou získány a interpretovány od 192 žáků. Po vyhodnocení dotazníkového šetření výsledky ukazují, že žáci mají celkem obstojné znalosti v oblasti prostředků proti vběhnutí zvěře na pozemní komunikaci a jsou si vědomi důsledků vysoké rychlosti jízdy na následky kolize se zvěří. Na základě výsledků šetření byly identifikovány nedostatky v oblasti znalostí, předcházení dopravních nehod a reakcí řidičů na hrozící nebezpečí. Vzhledem k výsledkům studie je autorem práce doporučeno zařadit téma kolizí motorových vozidel se zvěří do výuky na základních i středních...
Problémy žáků střední školy při řešení konstrukčních úloh
Dyntarová, Miroslava ; Zamboj, Michal (vedoucí práce) ; Vondrová, Naďa (oponent)
Název práce: Problémy žák· střední školy při řešení konstrukčních úloh Autor: Miroslava Dyntarová Katedra: Katedra matematiky a didaktiky matematiky Vedoucí diplomové práce: Mgr. Michal Zamboj, Ph.D., katedra matematiky a didak- tiky matematiky Abstrakt: Cílem této diplomové práce je odhalit r·zné chyby a problémy, které mohou mít žáci středních škol s konstrukčními úlohami v trojúhelníku. Práce je pro pře- hlednost rozdělena na dvě části. V teoretické části se věnujeme konstrukčním úlohám obecně, jejich r·zným metodám řešení i formálním postup·m, které doporučují středo- školské učebnice. Dále se soustředíme na množiny bod· dané vlastnosti (taktéž na ty, které jsou součástí středoškolského učiva), uvádíme jejich denice, základní vlastnosti a také úlohy, ve kterých se při řešení dané množiny bod· využívají. Naši práci jsme pro lepší porozumění jednotlivým množinám bod· i demonstrovaným úlohám dopl- nili o množství obrázk·, které autorka vytvořila v programu GeoGebra. Ve zbývající kapitole teoretické části se zabýváme představením r·zných problém· žák· při řešení konstrukčních úloh, které předpokládáme, že se během výzkumu u žák· projeví. Na ně jsme se při výzkumu soustředili. Přípravu výzkumu, jeho realizaci i analýzu sesbíra- ných dat popisujeme v praktické části. Provedli jsme výzkum s 10 žáky, kterým...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.