Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití moderních technologií pro návrh výroby štítu a držáku závodní motorky
Kohoutková, Aneta ; Fišerová,, Věra (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh výroby štítu a držáku závodní motorky KTM EXC 350. Jedná se o zakázku společnosti SolidVision, s. r. o. Práce je rozdělena do navazujících oddílů, tak jako bylo při návrhu postupováno. Součástí práce je charakteristika jednotlivých 3D technologií, které jsou v práci popisovány. Praktická část se zabývá samotnou realizací návrhu - analyzuje konkrétní zakázku a detailně rozepsané postupy při výrobě s využitím ručního 3D skeneru a konstrukcí modelu v parametrickém 3D CAD systému SOLIDWORKS. V závěru práce se provede technicko-ekonomické zhodnocení a porovnání práce konstruktéra vůči 3D skeneru.
Spojitá/dávková výroba v prostředí Industry 4.0
Ručka, Petr ; Jirgl, Miroslav (oponent) ; Pásek, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce na téma Spojitá/dávková výroba v prostředí Průmyslu 4.0 se zabývá softwary a principy, které jsou navrženy pro diskrétní výrobu a jejich aplikováním na spojitou a dávkovou výrobu. Nejprve byly popsány funkce a vlastnosti jednotlivých programů pro diskrétní výrobu, poté byly tyto získané poznatky vztažené na výrobu spojitou a dávkovou. Na základě získaných poznatků byl vytvořen program pro zpracování tekutých materiálů pomocí dvou tanků. Tento program je zaměřen na customizaci finálního produktu.
Globalizace, glokalizace a neolokalismus jako hybné síly proměn evropského pivovarnictví
Materna, Kryštof ; Chromý, Pavel (vedoucí práce) ; Szczyrba, Zdeněk (oponent) ; Toušek, Václav (oponent)
Tato práce má ambici přispět do debaty o významu lokálního a regionálního prostředí na dopady globálních procesů na příkladu evropského pivovarnictví. Pivovarnictví bylo v posledních 30 letech zásadně ovlivněno globálními změnami. Pivo je zároveň produkt, který je historicky významně spjat s místem své produkce, kde jsou spotřebitelé na změny citliví, a zároveň mohou svým spotřebním chováním tyto změny ovlivnit. Předmětem výzkumu jsou jednak dopady globalizace na pivovarnictví a pivovary v Evropě ve smyslu působení nadnárodních pivovarských společností na trzích evropských zemí, koncentrace a přesuny výroby piva a unifikace pivní nabídky. Dále jsou to procesy glokalizace a neolokalismu formující vznik fenoménu zakládání minipivovarů a jeho šíření v prostoru. Glokalizace je zde chápána jako jev, kdy lokální iniciativy využívají ke svému úspěchu i možností daných globalizací, neolokalismus pak jako fenomén návratu poptávky po lokálních produktech jakožto alternativě k příliš silnému působení globalizace na straně nabídky. Cílem práce je tedy jednak podchytit globalizační procesy v evropském pivovarnictví v podobě působení nadnárodních pivovarských skupin, definování jejich prostorových strategií, hodnocení akvizic nových pivovarů a jejich uzavírání v kontextu ekonomické vyspělosti a pivovarnické...
Uvedení výrobku na trh
BRYCHTA, Michal
Cílem diplomové práce je stanovení strategie a dílčích kroků, které jsou zapotřebí k uvedení výrobku na trh. Teoretická část definuje základní pojmy, které byly popsány na základě studia odborné literatury, vztahující se k tomuto tématu. V práci je popsána SWOT analýza, BCG matice, segmentace trhu a marketingový mix. V praktické části je zhodnocen současný stav marketingového mixu, a je poukázáno na to, jak by měl být nově správně nastaven. Dle Ansoffovy matice byla vybrána strategie rozvoj produktu. Podíl na trhu starých brilantních vodových barev se postupně snižoval, proto společnost přistoupila ke kroku, který tento produkt inovoval (sytost, rozšíření pigmentů a nový obal). Provedené změny na produktu by se měly pozitivně projevit v objemu prodaných kusů a postupného zvyšování podílu na trhu. Dále je důležité, aby se společnost držela nových dílčích kroků, které vycházejí z marketingového mixu. Klíčové je, aby společnost správně segmentovala trh. V kapitole Segmentace trhu je nově uvedeno 11 kategorií. Brilantní vodové barvy jsou nově zařazeny do kategorie Creative, která je určena pro široký segment základních uměleckých škol a kreativcům, kterým nestačí obyčejné vodové barvy a produkty z kategorie ART (profesionální produkty) jsou pro jejich použití cenově neadekvátní. Nové kroky pro uvedení výrobku na trh zahrnují náklady, které se promítnou do výpočtu bodu zvratu. Výsledná hodnota má ukázat, zda se doba návratnosti prodloužila či zkrátila.
Spojitá/dávková výroba v prostředí Industry 4.0
Ručka, Petr ; Jirgl, Miroslav (oponent) ; Pásek, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce na téma Spojitá/dávková výroba v prostředí Průmyslu 4.0 se zabývá softwary a principy, které jsou navrženy pro diskrétní výrobu a jejich aplikováním na spojitou a dávkovou výrobu. Nejprve byly popsány funkce a vlastnosti jednotlivých programů pro diskrétní výrobu, poté byly tyto získané poznatky vztažené na výrobu spojitou a dávkovou. Na základě získaných poznatků byl vytvořen program pro zpracování tekutých materiálů pomocí dvou tanků. Tento program je zaměřen na customizaci finálního produktu.
Využití moderních technologií pro návrh výroby štítu a držáku závodní motorky
Kohoutková, Aneta ; Fišerová,, Věra (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh výroby štítu a držáku závodní motorky KTM EXC 350. Jedná se o zakázku společnosti SolidVision, s. r. o. Práce je rozdělena do navazujících oddílů, tak jako bylo při návrhu postupováno. Součástí práce je charakteristika jednotlivých 3D technologií, které jsou v práci popisovány. Praktická část se zabývá samotnou realizací návrhu - analyzuje konkrétní zakázku a detailně rozepsané postupy při výrobě s využitím ručního 3D skeneru a konstrukcí modelu v parametrickém 3D CAD systému SOLIDWORKS. V závěru práce se provede technicko-ekonomické zhodnocení a porovnání práce konstruktéra vůči 3D skeneru.
Návrh marketingového plánu pro firmu specializovanou na informační zboží
Šulc, Martin ; Zámečníková, Eva (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce "Návrh marketingového plánu pro firmu specializovanou na informační zboží" je na základě teoretických východisek navrhnout systém, který generuje marketingový plán ze zadaných vstupních údajů. Důležitým požadavkem na tento systém je, respektovat zaměření firmy, která podniká v oboru informačního zboží. Práce obsahuje detailní návrh prototypu systému, u kterého je kladen důraz na uživatelskou přívětivost a komplexnost vzhledem k šíři analyzované problematiky. Návrh dále obsahuje možnosti a omezení, které z daného řešení vyplývají. Navržený prototyp je úspěšně implementován. Práce dále zahrnuje demonstraci všech implementovaných funkcí a popis možností vylepšení, které vedou k jeho využití i v jiných oblastech podnikání, než je trh informačního zboží.
III. typ environmentálního značení - analýza a možnost realizace v ČR
Chludilová, Jitka ; Remtová, Květa (vedoucí práce) ; Hadrabová, Alena (oponent)
Práce se zabývá třetím typem environmentálního značení neboli systémem EPD. Měla by čtenáři poskytnout komplexní pohled na druhy environmentálního značení, hlavně na třetí typ environmentálního značení. Práce analyzuje fungující systémy EPD ve světě a zhodnotí současný stav využívání systému EPD v České republice. V závěru práce se práce zabývá otázkou realizace třetího typu environmentálního značení v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.