Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh metodiky kontroly zaměstnanců
Klimeš, Roman ; Krbková, Lenka (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Má diplomová práce bude sloužit jako kontrolní nástroj managementu vzdělávací divize společnosti BooK s.r.o.. Tato kontrola bude spočívat v nastavení nové formy zpětnovazebního, kontrolního mechanismu za pomoci mnou vytvořené, na míru společnosti šité, webové aplikace. Zpětnovazební kontrola bude reflektovat, jak spokojenost klientů dané společnosti s poskytovanými produkty, tak hodnocení zainteresovaných zaměstnanců. Vytvoření této nové formy kontroly bylo vyžádáno přímo managementem společnosti BooK s.r.o. a samotná implementace a užívání bude mít pro společnost přínos primárně z hlediska automatizace kontrolního procesu a faktoru času. Současně s tím bude tato aplikace sloužit jako nástroj k hodnocení míry spokojenosti zákazníků, jejichž názory jsou pro společnost klíčové z důvodu zvyšování úrovně poskytovaných služeb, což má za následek zvýšení konkurenceschopnosti celé společnosti.
Adaptační proces na jednotkách intenzivní péče z pohledu všeobecných sester
ŠUBRTOVÁ, Tereza
Cílem této diplomové práce je představení jednotky intenzivní péče, adaptačního procesu a rozbor adaptačního procesu na jednotkách intenzivní péče. V teoretické části diplomové práce je popsána intenzivní péče všeobecně včetně historie, personálního obsazení, rozdělení poskytované péče, národního registru intenzivní péče až po vzdělávání sester, či vybavení takového pracoviště. Dále je popsán adaptační proces, který je v této práci hlavním tématem. Je popsán včetně jeho druhů, fází, průběhu ve zdravotnictví, metodického pokynu, a také je přiblíženo koučování, mentoring, komunikace a v neposlední řadě motivace, která je též v adaptačním procesu důležitou součástí. Výzkumná část je realizována formou polostrukturovaných rozhovorů s respondenty pracujícími v intenzivní péči jako školitelé, kteří jsou zapojováni do školení nových pracovníků v adaptačním procesu a s pracovníky, kteří jsou po jeho absolvování. Na základě získaných dat od informantů zapojených do výzkumného šetření byla provedena kategorizace dat, v níž jsou výsledky podrobně popsány. Práce představuje názory všeobecných sester na adaptační proces probíhající na jejich pracovišti. Dále poukazuje na nedostatky a na oblasti, kterým je potřeba v adaptačním procesu věnovat zvýšenou pozornost. Těmi je oblast komunikace a průběžného hodnocení adaptačního procesu, dokumentace a výukových materiálů, oblast potřebného času a prostoru na školení, motivace v adaptačním procesu a také oblast vlivu kolektivu na nového pracovníka, a tak na celý adaptační proces.
Pracovní adaptace absolventek škol v oboru Všeobecná sestra
Šimáčková, Jana ; Jirkovský, Daniel (vedoucí práce) ; Dorková, Zlatica (oponent)
Bakalářská práce "Pracovní adaptace absolventek v oboru Všeobecná sestra" pojednává o vstupu všeobecných sester po absolvování školy do zaměstnání. Pracovní adaptace je velmi důležitým momentem každého absolventa školy. Zahrnuje bližší seznámení s námi vybraném povolání, orientaci v nové roli a začlenění do pracovního kolektivu. Nejen, že ověřuje naše dosavadní teoretické a praktické poznatky, ale učí nás také nové, pro dané pracoviště specifické a konkrétní znalosti. Je obdobím přizpůsobení se samotné práci a novým lidem. Dobrá adaptace v tomto náročném procesu je předpokladem pro další profesní růst. Cílem bakalářské práce je uvést relevantní přehled poznatků ovlivňujících pracovní adaptaci absolventek v oboru Všeobecná sestra. Pomocí dotazníkových šetření zjistit jejich motivaci k nástupu do vybrané fakultní nemocnice, obecné faktory spokojenosti se vstupem a adaptací v zaměstnání a spokojenost se svým přiděleným školitelem. Dalším záměrem je provést primární analýzu dat a získaná data výzkumu dále srovnat s dříve realizovaným šetřením.
Identifikace charakteristik mentorského vztahu v doktorském stupni vzdělávání
Štádlerová, Michaela ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Fejfarová, Martina (oponent)
Předkládaná disertační práce na téma "Identifikace charakteristik mentorského vztahu v doktorském stupni vzdělávání" je strukturována do několika hlavních oblastí. Teoretická část disertační práce definuje základní pojmy a teorie, které jsou základem řešení vymezené problematiky disertační práce a současně se zabývá problematikou doktorského studia na vysokých školách. Na základě teoretických východisek, byla stanovena výzkumná otázka, která byla zaměřena na hodnocení doktorského studia. Hodnocení vychází ze strany studenta doktorského programu, protože jak uvádí zdroje, jsou důležitou složkou inovativních nápadů a mají tak do určité míry výrazný vliv na úroveň, efektivnost doktorského programu v České republice. Cílem disertační práce bylo identifikovat charakteristiky mentorského vztahu a posoudit, jak se projevují z pohledu studenta doktorského programu ve vztahu s jeho školitelem, se zaměřením na společenskovědní studijní obory. V empirické části byla shromážděna primární data metodou dotazování, osobních rozhovorů a elektronického dotazování. Data byla zpracována s využitím vícerozměrných metod (korespondenční analýza, faktorová analýza), multinomické regrese a vícenásobné regrese. Na základě výše uvedených statistickým metod, byly nalezeny významné závislosti mezi sledovanými proměnnými a současně byly celkově zhodnoceny faktory, které citlivě reagují na potřeby studenta doktorského programu v závislosti na stanovených prediktorech. Výsledky disertační práce, byly na základě syntézy poznatků, vloženy do kontextu předešlých výzkumů s možností dalšího rozšíření v oblasti teoretické a praktické.
Návrh metodiky kontroly zaměstnanců
Klimeš, Roman ; Krbková, Lenka (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Má diplomová práce bude sloužit jako kontrolní nástroj managementu vzdělávací divize společnosti BooK s.r.o.. Tato kontrola bude spočívat v nastavení nové formy zpětnovazebního, kontrolního mechanismu za pomoci mnou vytvořené, na míru společnosti šité, webové aplikace. Zpětnovazební kontrola bude reflektovat, jak spokojenost klientů dané společnosti s poskytovanými produkty, tak hodnocení zainteresovaných zaměstnanců. Vytvoření této nové formy kontroly bylo vyžádáno přímo managementem společnosti BooK s.r.o. a samotná implementace a užívání bude mít pro společnost přínos primárně z hlediska automatizace kontrolního procesu a faktoru času. Současně s tím bude tato aplikace sloužit jako nástroj k hodnocení míry spokojenosti zákazníků, jejichž názory jsou pro společnost klíčové z důvodu zvyšování úrovně poskytovaných služeb, což má za následek zvýšení konkurenceschopnosti celé společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.