Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ochrana olympijských symbolik ve vztahu k médiím
Běhounková, Pavlína ; Trunečka, Ondřej (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Diplomová práce Ochrana olympijských symbolik ve vztahu k médiím ukazuje, jakým způsobem si Český olympijský výbor hlídá užívání olympijský symbolik a jakým způsobem k zákonu, který symbolika chrání, přistupují česká média. Cílem diplomové práce je přinést odborný vhled do této problematiky, přehledně shrnout zákonné normy a další doprovodná pravidla Mezinárodního i Českého olympijského výboru a ukázat konkrétní příklady porušení, kterých se česká média při informování o olympijských hrách dopouští. Práce také zjišťuje, proč ke konkrétním chybám v médiu dochází, jak se k ochraně olympijských symbolik v médiu přistupuje či jak se problematikou zabývají v rámci interních struktur. Nedílnou součástí této práce jsou ukázky konkrétních provinění a shrnutí východisek jak ze strany médií, tak Českého olympijského výboru.
Dobrovolnictví v rámci sportovní akce - Olympijské parky 2016-2018
Svobodová, Markéta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Dobrovolnictví v rámci sportovní akce - Olympijské parky 2016-2018 Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je na základě výzkumu vývoje spokojenosti spolupráce dobrovolníků s Českým olympijským výborem poskytnout konkrétní doporučení pro zlepšení vzájemné součinnosti mezi těmito stranami. Výzkum se zaměří na spolupráci ČOV a dobrovolníků v rámci olympijských parků Rio - Lipno 2016 a PyeongChang 2018. Metody: Výzkum byl proveden pomocí kvalitativní a kvantitativní metody. Pro kvalitu získaných dat byl realizován rozhovor s hlavním koordinátorem dobrovolníků Tomášem Mirovským a zúčastněné pozorování v přirozeném prostředí. Této sportovní události se autorka účastnila jako dobrovolník. Působila jako účastník pozorovatel, tzv. rovnoprávný člen skupiny, který informuje spolupracovníky o své pravé totožnosti. Kvantitativní metoda byla realizována prostřednictvím písemných a elektronických dotazníků. Výsledky: Z výsledku výzkumu vyplynulo, že vývoj spokojenosti spolupráce dobrovolníků s Českým olympijským výborem se v roce 2018 zlepšil. Pomocí výzkumu byly odhaleny nedostatky ČOV zejména v oblasti organizace, nedostatečné informovanosti a aroganci některých placených členů ve vyšších postech. V případě, že ČOV nebude věnovat pozornost kvalitní péči dobrovolníkům a zajištění jejich potřeb, může se...
Sponzoring České spořitelny zaměřený na sportovní aktivity
Procházka, Šimon ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Sponzoring České spořitelny zaměřený na sportovní aktivity Cíle: Hlavním cílem této práce je zhodnocení sponzorských aktivit České spořitelny se zaměřením na sport. Výsledkem práce bude soubor doporučení, ze kterého bude vycházet při následném rozhodování oddělení marketingu České spořitelny pro období 2019 - 2021. Metody: K naplnění stanovených cílů byla použita v této práci analýza sekundárních dat a jejich vzájemná komparace. Dále pak individuální pozorování sponzorských aktivit České spořitelny v roce 2017 a v prvním čtvrtletí roku 2018. Poslední významnou metodou byl kvalitativní rozhovor s vedoucím oddělení sponzoringu a následná diskuze s členy jeho oddělení. Výsledky: Výsledky výzkumu jasně ukázaly, že je prostor ke zlepšení marketingové komunikace v závislosti na sponzorských aktivitách. Součástí práce je návrh doporučení na zlepšení aktuálního stavu. Klíčová slova: marketingová komunikace, Český olympijský výbor, Český atletický svaz, Kolo pro život
Dobrovolnictví v rámci sportovní akce - Olympijský park Rio Lipno 2016
Svobodová, Markéta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Dobrovolnictví v rámci sportovní akce- Olympijský park Rio Lipno 2016 Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je výzkum spokojenosti spolupráce dobrovolníků s Českým olympijským výborem na sportovní akci Olympijský park Rio - Lipno 2016. Metody: Výzkum byl proveden pomocí dotazování a pozorování. Kvantitativní metoda byla realizována prostřednictvím písemných a elektronických dotazníků. Další metodou výzkumu bylo zúčastněné pozorování v přirozeném prostředí pomocí osobního dotazování. Pro kvalitnější získání informací jsem se této sportovní události účastnila jako dobrovolník. Působila jsem jako účastník pozorovatel, tzv. rovnoprávný člen skupiny, který informuje spolupracovníky o své pravé totožnosti. Výsledky: Z výsledku výzkumu vyplynulo, že dobrovolníci vyhodnotili organizaci spolupráce s Českým olympijským výborem jako průměrnou a s jejímž průběhem byli spíše spokojeni. Pomocí výzkumu jsem odhalila nedostatky organizace, zejména v oblasti stravování, nedostatečné informovanosti a aroganci některých placených členů ve vyšších postech. Osobně jsem vyhodnotila organizaci dobrovolníků OPRL 2016 za vysoce neprofesionální. V případě, že ČOV nebude věnovat pozornost kvalitní péči dobrovolníkům a zajištění jejich potřeb, může se při pořádání dalších akcí vyskytnout problém spojený s...
Možnosti a limity propagačních akcí pro zapojení dětí do sportu - případová studie Sazka olympijský víceboj
Gabrielová, Linda ; Slepičková, Irena (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
Název: Možnosti a limity propagačních akcí pro zapojení dětí do sportu - případová studie Sazka Olympijský víceboj Cíle: Cílem práce je zhodnotit projekt na podporu sportu dětí s názvem "Sazka Olympijský víceboj" z hlediska organizačního i z pohledu úspěšnosti. Získaná data slouží k analyzování možností a limitujících faktorů projektu, což vede k vytvoření doporučení na jeho zkvalitnění v dalších letech. Metody: Zvolený výzkum je kvalitativního rázu a využívá metody případové studie. Data se zjišťují pomocí rozhovorů a analýzy dokumentů, jenž vyústí do SWOT analýzy. Výsledky: Výsledky práce tvoří návrhy a doporučení na pořádání propagační akce pro zapojení dětí do sportu "Sazka Olympijský víceboj". Na základě případové studie se zjistily silné a slabé stránky projektu a definovaly se příležitosti a hrozby. Formulovaná doporučení mohou sloužit pro realizaci projektu v dalších letech. Klíčová slova: účast ve sportu, děti, Český olympijský výbor, podpora sportu
Analysis of the sporting achievements of young Czech athletes at the European Olympic Youth Festivals (EYOF) and Youth Olympic Games (YOG) following their participation and sports results at Olympics.
Janáčik, Tomáš ; Doktor, Martin (vedoucí práce) ; Dvořák, František (oponent)
Názov: Analýza športových výsledkov mladých českých športovcov na Európskych olympijských festivaloch mládeže (EYOF) a Olympijských hrách mládeže (YOG) v nadväznosti na ich účasť a športové výsledky na OH, ZOH Ciele: Cieľom diplomovej práce je spracovať prehľad účastí a výsledkov mladých českých športovcov na EYOF a YOG a následne na základe analýzy a štatistického spracovania zdokumentovať ako sa títo športovci uplatnili v súťažiach olympijských hier. Metódy: Vzhľadom na špecifickú tematiku musela byť štruktúra celej práce a použitie metód prispôsobené naším potrebám. Prvé dve podkapitoly analytickej časti majú deskriptívne-analytický charakter, ide teda o teoretickú prácu. Ďalšie podkapitoly sa venujú štatistickému spracovaniu získaných údajov, ich explanácii, práca tu má štatisticko- analytický charakter. V tejto časti sa práca opiera o sekundárnu analýzu dát, a teda sa jedná o výskumnú metódu kvalitatívneho výskumu. Výsledky: V úvode analytickej časti práce sme spracovali prehľad účastí mladých českých športovcov a ich výsledkov v jednotlivých športoch a disciplínach na Európskych olympijských festivaloch mládeže a Olympijských hrách mládeže od roku 1991 do roku 2015. Na základe týchto prehľadov sme hľadali športovcov, ktorých účasť z týchto podujatí pokračovala aj na olympijských hrách....
Porovnání marketingové komunikace Českého olympijského výboru a Českého paralympijského výboru v roce 2014 a návrh jejich vzájemné spolupráce
Hanus, Josef ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
(abstrakt) Sport je celospolečenský fenomén utvářející pozitivní hodnoty a přispívající ke zdravému životnímu stylu. A jako takový je samozřejmě i součástí života lidí s handicapem. Ovšem mezi sportem zdravých a handicapovaných panují značné rozdíly, co se týče financování i zájmu veřejnosti. Cílem této práce je proto na základě porovnání marketingové komunikace Českého olympijského výboru a Českého paralympijského výboru navrhnout zefektivnění jejich vzájemné spolupráce za účelem poskytnutí pokud možno co nejrovnějších podmínek zdravým a handicapovaným sportovcům na všech výkonnostních úrovních. V práci jsem použil metodu deskriptivní analýzy a v jejím závěru navrhuji konkrétní komunikační řešení, která by měla vést k naplnění cíle práce. Na základě porovnání a analýzy komunikace obou zmíněných subjektů se domnívám, že zavedení užší spolupráce povede nejen k finanční úspoře v marketingové oblasti, ale zároveň k nárůstu počtu fanoušků, zvýšení mediálního zájmu a tím v konečném důsledku také ke zvýšení finančních příjmů.
Firemní identita Českého olympijského výboru
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Waic, Marek (oponent)
Název: Firemní identita Českého olympijského výboru Cíle: Český olympijský výbor je podroben analýze, ve které dochází k identifikaci současného stavu a podoby firemní identity (CI). Hlavní cíl práce spočívá ve zhodnocení vytvořené firemní identity organizace a porovnání s uspořádanými teoretickými poznatky odborné literatury. Výstupem z analýzy firemní identity a z celkového výsledku práce je vymezení návrhů, změn a doporučení pro ČOV v otázce realizace nových projektů a budování optimální firemní identity. Metody: Práci lze kategoriálně rozdělit do dvou částí. První - teoretická - část práce se zaměřuje na soupis teoretických poznatků z aktuální odborné literatury. Druhá část obsahuje analýzu, zhodnocení, komparaci a adekvátní návrhy spolu s doporučeními pro zlepšení CI organizace. Relevantní data jsou získávána s dostupných dokumentů a na základě uskutečněných polo strukturovaných rozhovorů s vybranými zástupci a členy ČOV. Výsledky: Analýza firemní identity poukázala na současný stav a kvalitu práce Českého olympijského výboru, ze které vyzařuje propracovanost a smysl. Z analýzy vyplývá, že na ČOV je patrná snaha o změnu nejen vlastní organizace, ale celého systému sportu v České republice. Na základě rozboru a zhodnocení jednotlivých prvků firemní identity jsou vypracovány návrhy a doporučení...
Motivace a cíle firem pro partnerství s Českým olympijským týmem
Vaculíková, Kateřina ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Belovski, Sasho (oponent)
Název: Motivace a cíle firem pro partnerství s Českým olympijským týmem Vedoucí práce: Mgr. William Crossan PhD Cíle: Cílem práce je identifikovat motivace firem pro uzavírání partnerství s Českým olympijským týmem. Dále pak zjistit, jakých cílů chtějí tímto partnerstvím dosáhnout a jaká důležitost je jednotlivým cílům přikládána. Výsledky následně porovnat se studiemi na podobné téma provedenými v minulosti. Část práce je věnována rozboru marketingu Českého olympijského výboru (ČOV) a názoru partnerů na Olympijský park Soči-Letná 2014. Metody: Kvalitativní výzkum prostřednictvím polo-strukturovaných interview s kompetentními představiteli partnerských firem a marketingovým ředitelem ČOV. Podrobné studium výzkumů podobného zaměření. Škálovací formulář pro ohodnocení důležitosti cílů partnerů předkládaný při interview. Výsledky: Hlavní motivací pro vstup do partnerství je spojení se silnou, unikátní značkou a využití možnosti přenesení pozitivního vnímání olympijských atributů na partnery. Nejdůležitějšími cíli jsou zvýšení hodnoty značky a vylepšení image. Dalším velmi důležitým cílem je společensky odpovědné chování, na který má nejspíše vliv veřejně prospěšný charakter sponzorovaného subjektu. Pro polovinu dotázaných je významný jeho vliv na motivaci zaměstnanců a visibilitu značky v médiích....
Ekonomické, marketingové a sportovní aspekty Olympiád dětí a mládeže
Smažil, Pavel ; Dovalil, Josef (vedoucí práce) ; Stluka, Jan (oponent)
Název: Ekonomické, marketingové a sportovní aspekty Olympiád dětí a mládeže v České republice Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza dostupné dokumentace jednotlivých Olympiád dětí a mládeže České republiky od roku 2003 do roku 2013 v oblasti sportovní, ekonomické a marketingové. Metody: Na základě relevantních dat získaných z dostupných dokumentů ČOV se práce rozděluje na tři části. V první části - sportovní - je práce zaměřena na analýzu úspěšnosti sportovců Olympiád dětí a mládeže na mezinárodních sportovních hrách. Druhá část se zabývá analýzou ekonomických rozpočtů jednotlivých Her. Třetí část práce obsahuje analýzu marketingových aspektů ODM - partnerství, medializace, informační a propagační materiály. Výsledky: Z jednotlivých analýz vyplývá, že je patrný pozitivní vývoj ve všech třech oblastech - sportovní, ekonomická, marketingová oblast. Projekt ODM je postaven na pevných základech, na kterých by se měla myšlenka olympismu dále rozvíjet mezi mládeži v České republice. Na základě rozboru a zhodnocení jednotlivých částí jsou vypracovány návrhy a doporučení pro budoucí Olympiády dětí a mládeže. Klíčová slova: Olympismus, Český olympijský výbor, Olympiáda dětí a mládeže, financování sportovních akcí, marketing sportovních akcí, medializace

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.