Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Práce s talentovanou mládeži v Českém florbale
Bihuš, Martin ; Běhanová, Michaela (vedoucí práce) ; Dragounová, Zuzana (oponent)
Název: Práce s talentovanou mládeží v Českém florbale Cíle: Cílem této práce je reflektovat práci s talentovanou mládeží ve spolku s názvem Český florbal, který je představitelem a organizátorem florbalu v České republice a zpracování průběhu Kempu talentované mládeže. Metody: V této práci jsem z velké části použil metodu přímého pozorování. Déle pak teoretické poznávání, analýzu a rešerši české a zahraniční literatury. Výsledky: Reflektování práce s talentovanou mládeží je zpracováno na základě účasti na Kempu talentované mládeže. Došlo k vytvoření a zpracování průběhu kempu a to převážně se zaměřením na hlavní části tréninkových jednotek. Klíčová slova: Florbal, talent, mládež, kemp, Český florbal, trenér, tréninková jednotka.
Marketingová komunikace sportovních organizací na sociálních sítích
Tauchenová, Natálie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Marketingová komunikace sportovních organizací na sociálních sítích Cíle: Cílem práce je na základě získaných dat vytvořit konkrétní návrhy, jak využívat sociální sítě jako prostředek komunikace a propagace sportovních svazů. Metody: V této práci byly využity tři metody. První metodou byl hloubkový rozhovor, který autorka práce vedla se zástupci tří sportovních svazů. Druhou využitou metodou byla obsahová analýza, jež se zabývala obsahem sociálních sítí sportovních svazů zapojených do výzkumu. Třetí metodou byla komparace. Ta porovnala výsledky z hloubkového rozhovoru a obsahové analýzy každého sportovního svazu zvlášť. Výsledky: Výsledky ukázaly, že z komunikovaných témat sportovních svazů je pro sledující nejvíce atraktivní téma reprezentačních týmů a českých hráčů působících v zahraničí. Co se týče typu příspěvku, na Facebooku a Instagramu byla jako nejatraktivnější vyhodnocena samostatná fotografie, dále grafika nebo krátké video. Dále výzkum přinesl výsledky ohledně frekvence publikování, propagace obsahu a využívání influencerů z řad komunity kolem sportovního svazu. Sportovní svazy jsou aktuálně ovlivňovány situací kolem Covid-19, což potvrdily i výsledky výzkumu a ukázaly změny v komunikaci, které svazy musely vlivem krize učinit. Jednalo se o větší interakci s fanoušky, živé přenosy...
Úroveň znalostí postupů první pomoci u trenérů florbalu
Kylarová, Radka ; Majorová, Simona (vedoucí práce) ; Vilikus, Zdeněk (oponent)
Název: Úroveň znalostí postupu první pomoci u trenérů florbalu Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zjistit úroveň znalostí postupů první pomoci u trenérů florbalu v nejvyšší ženské soutěži v České republice. Metody: V moji práci jsem použila anonymní anketní šetření. Anketa se skládala ze dvou částí, kdy první (zjišťovací) část obsahovala 7 otázek a druhá (znalostní) část obsahovala 15 otázek. Skupina respondentů se skládala ze 17 trenérů a trenérek s licencí B. Anketní šetření proběhlo ve spolupráci s Českou florbalovou unií a získaná data byla vyobrazena pomocí grafů. Výsledek: Na základě anonymního šetření bylo zjištěno, že trenéři i trenérky většinou mají zkušenosti s poskytováním první pomoci na florbalových tréninzích, nebo zápasech. Nejvíce se vyskytující úrazy byly ty nejméně vážné jako vyražený dech, natažení svalů/vazů. Z výsledků vyplynulo, že znalosti trenérů nejsou dostačující (průměrné procento správných odpovědí u respondentů celkem činí pouhých 62 %), a navíc bývají ovlivněny rozsahem kurzu první pomoci a dobou, která uplynula od jeho absolvování. Ale ani absolventi, kteří absolvovali nadstandardní kurz první pomoci v roce 2015 a později, nebyli příliš úspěšní (průměrné procento správných odpovědí je jen 71 %). Klíčová slova: florbal, trenér, český florbal, první pomoc,...
Marketing a PR českých florbalových klubů v letech 2013 až 2018
Patočka, Jiří ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem marketingového rozvoje českých florbalových klubů. Za tímto účelem jsou zkoumány základní marketingové a PR aktivity ve sportovní rovině, které jsou následně ukázány na příkladech z českého florbalového prostředí. Florbal, ač je mladým sportem zažívá velmi rozvojové období, je finančně dostupný a stává se velmi oblíbeným sportem. V jednotlivých klubech tak dochází k nárůstu hráčů a fanoušků, v České republice se ale teprve dostává na vrchol a aktuálně se blíží ke statusu profesionálního sportu, kterým si budou moci hráči vydělávat. Na tento rozvoj je navázán i rozvoj marketingu a PR v českých florbalových klubech. Práce se proto zaměřuje na české elitní kluby z nejvyšších florbalových soutěží, například na historicky nejúspěšnější český klub Tatran Střešovice, čistě ženský klub TIGERS FLORBAL JIŽNÍ MĚSTO, mladý, ale průbojný klub BLACK ANGELS, ale hledá porovnání i v klubech z regionálních soutěží, jako je například Lokomotiva Rakovník. Práce analyzuje různé možnosti marketingu včetně správy sociálních sítí, merchandisingu či zajímavých marketingových aktivit, které provozují kluby z florbalové Superligy. Závěrem pak práce obsahuje doporučení pro zlepšení marketingu a PR českých florbalových klubů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.