Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reflexe literárních děl ve vysílání České televize v letech 2006, 2010 a 2014 a jejich vliv na čtenost knižních titulů
Cvrkalová, Petra ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce Reflexe literárních děl ve vysílání České televize v letech 2006, 2010 a 2014 a jejich vlivu na čtenost knižních titulů je popsat, shrnout a srovnat příspěvky a reportáže věnované literatuře ve vybraných pořadech České televize a poté se pokusit určit jejich vliv na prodejnost knih. V teoretické části práce shrnuje dostupné poznatky týkající se problematiky čtenářské kultury, knižního trhu a čtenářských průzkumů, zmiňuje také definice recenze a literární kritiky. V praktické části se věnuje porovnání knižních titulů prezentovaných ve vysílání vybraných pořadů v příslušném období. K popsání této problematiky bude sloužit nejprve obsahová analýza a poté srovnání s žebříčkem prodejnosti tištěných knižních titulů podle Svazu českých knihkupců a nakladatelů. Na základě tohoto srovnání se práce snaží určit vliv prezentace literárních děl v televizním vysílání na prodejnost knih.
Využití kvalitativního a kvantitativního výzkumu pro tvorbu následné marketingové strategie u tištěných medií
Hofmannová, Vlasta ; Jungová, Eliška (vedoucí práce) ; Gibarti, Jana (oponent)
Diplomová práce na téma "Využití výsledků kvalitativních a kvantitativních výzkumů pro následnou marketingovou strategii tištěných médií" pojednává o využití výsledků výzkumů pro tvorbu nové marketingové strategie v praxi. Obsahem této práce je analýza procesu tvorby této strategie pro ekonomický týdeníku EURO, která vznikala na základě doporučení realizovaného kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Popisuje metodu oční kamery v kombinaci s metodou hloubkových rozhovorů a s metodou CAWI (kvantitativní). Dokumentuje v několika etapách dosažené praktické výsledky nové marketingové strategie pro týdeník EURO.
Reflexe literárních děl ve vysílání České televize v letech 2006, 2010 a 2014 a jejich vliv na čtenost knižních titulů
Cvrkalová, Petra ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce Reflexe literárních děl ve vysílání České televize v letech 2006, 2010 a 2014 a jejich vlivu na čtenost knižních titulů je popsat, shrnout a srovnat příspěvky a reportáže věnované literatuře ve vybraných pořadech České televize a poté se pokusit určit jejich vliv na prodejnost knih. V teoretické části práce shrnuje dostupné poznatky týkající se problematiky čtenářské kultury, knižního trhu a čtenářských průzkumů, zmiňuje také definice recenze a literární kritiky. V praktické části se věnuje porovnání knižních titulů prezentovaných ve vysílání vybraných pořadů v příslušném období. K popsání této problematiky bude sloužit nejprve obsahová analýza a poté srovnání s žebříčkem prodejnosti tištěných knižních titulů podle Svazu českých knihkupců a nakladatelů. Na základě tohoto srovnání se práce snaží určit vliv prezentace literárních děl v televizním vysílání na prodejnost knih.
Srovnání knižních recenzí v denících Právo a MF Dnes v letech 2002, 2006 a 2010 a jejich vlivu na čtenost knižních titutů
Cvrkalová, Petra ; Prázová, Irena (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce Srovnání knižních recenzí v denících Právo a MF Dnes v letech 2002, 2006 a 2010 a jejich vlivu na čtenost knižních titulů je popsat a porovnat literární recenze ve dvou odlišných denících a poté se pokusit určit jejich vliv na prodejnost knih. V teoretické části práce shrnuje dostupné poznatky týkající se problematiky recenze a literární kritiky, zmiňuje také čtenářskou kulturu a průzkumy čtení. V praktické části se věnuje porovnání recenzí publikovaných ve vybraném tisku. K popsání této problematiky bude sloužit nejprve obsahová analýza a poté porovnání s žebříčkem prodejnosti knižních titulů, jak jej na svých webových stránkách zveřejňuje Svaz českých knihkupců a nakladatelů. Na základě tohoto srovnání se práce snaží určit vliv recenze v denním tisku na prodejnost knih, zda se nechávají čtenáři ovlivnit nejen pozitivní, ale i negativní recenzí.
Analýza trendů prodejnosti tištěných periodik
Noskyová, Kateřina ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o situaci a trendech na trhu s českými tištěnými periodiky. V teoretické části se zabývám důležitými historickými milníky a popisem a významem situace na českém trhu v jeho samostatné historii. V praktické části je provedena podrobná analýza prodejnosti vybraných tištěných periodik, která je vytvořena na základě ověřených dat. Konec praktické části se věnuje výzkumu a potenciální možnosti přechodu z klasických tištěných periodik na ta elektronická. Práce poukazuje na fakta a ukazuje způsoby, kterými je možno zamezit poklesu tržeb na tomto trhu. V závěru jsou shrnutá zanalyzovaná data, na jejichž základě je predikována budoucnost, která trh s největší pravděpodobností čeká.
Gamifikace a fantasy hry jako prostředek zvyšování návštěvnosti zpravodajského portálu
Böck, Adam ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Práce je zaměřena na gamifikaci a fantasy hry. Hlavním cílem bylo zmapovat situaci v České republice a zjistit, jestli mají fantasy hry vliv na čtenost sportovního serveru. V teoretické části práce jsou gamifikace a fantasy hry definovány, představeny největší gamifikační projekty ve světě i pokusy v České republice a vybraná fantasy hra ze zámoří. V praktické části je popsána situace na trhu fantasy her v České republice, porovnáni dva největší zástupci a zkoumán vliv na čtenost sportovních webů.
Analýza trhu periodického tisku v České republice od roku 1989 do současnosti
Frantová, Eva ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Erbáková, Jana (oponent)
Diplomová práce se v první kapitole zabývá analýzou změn vlastnických vztahů českých celostátních i regionálních deníků a časopisů. Ve druhé a třetí kapitole verbálně i graficky analyzuje změny prodaného nákladu a čtenosti těchto periodik v letech 1989 - 2008. Závěry těchto analýz jsou prezentovány zvlášť pro vybrané segmenty periodik, a to pro deníky, regionální deníky, ženské časopisy, společenské časopisy, exkluzivní magazíny, časopisy o počítačích, zpravodajsko-publicistické magazíny a ekonomické týdeníky. Závěrečná kapitola pak zdůvodňuje dosažené výsledky analýz.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.