Název: Využití kvalitativního a kvantitativního výzkumu pro tvorbu následné marketingové strategie u tištěných medií
Překlad názvu: Aplication of quality and quantity data outputs of research to be used for follow up marketing strategy in print medias
Autoři: Hofmannová, Vlasta ; Jungová, Eliška (vedoucí práce) ; Gibarti, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hloubkový rozhovor; image a produktová reklama; kvalitativní a kvantitativní výzkum; marketingová strategie; metoda stopování zraku; oční kamera; povědomí o značce; týdeník EURO; vstupní a výstupní data výzkumu; čtenost; Brand Awareness; EURO Business Weekly; Eye-Tracker; Eye-Tracking Research Method; Image and Product Advertisement (Ad); In-depth Interview; Input and Output Research Data; Marketing Strategy; Qualitative and Quantitative Research

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/170544

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-454828


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-12-12, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet