Název:
Využití kvalitativního a kvantitativního výzkumu pro tvorbu následné marketingové strategie u tištěných medií
Překlad názvu:
Aplication of quality and quantity data outputs of research to be used for follow up marketing strategy in print medias
Autoři:
Hofmannová, Vlasta ; Jungová, Eliška (vedoucí práce) ; Gibarti, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce na téma "Využití výsledků kvalitativních a kvantitativních výzkumů pro následnou marketingovou strategii tištěných médií" pojednává o využití výsledků výzkumů pro tvorbu nové marketingové strategie v praxi. Obsahem této práce je analýza procesu tvorby této strategie pro ekonomický týdeníku EURO, která vznikala na základě doporučení realizovaného kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Popisuje metodu oční kamery v kombinaci s metodou hloubkových rozhovorů a s metodou CAWI (kvantitativní). Dokumentuje v několika etapách dosažené praktické výsledky nové marketingové strategie pro týdeník EURO.Diploma thesis entitled "Application of Qualitative and Quantitative Research Methods into Marketing Strategy of Print Medias" discusses employment of output research data accumulated on eye-tracking, in-depth interviewing and CAWI method of research. These research outcomes are further analyzed and implemented in the development process of the EURO Business Weekly strategy in the Czech publishing market. The final evaluation is based on a mutual comparison of results which were recorded by the EURO Business Weekly in the years 2005 and 2006.
Klíčová slova:
hloubkový rozhovor; image a produktová reklama; kvalitativní a kvantitativní výzkum; marketingová strategie; metoda stopování zraku; oční kamera; povědomí o značce; týdeník EURO; vstupní a výstupní data výzkumu; čtenost; Brand Awareness; EURO Business Weekly; Eye-Tracker; Eye-Tracking Research Method; Image and Product Advertisement (Ad); In-depth Interview; Input and Output Research Data; Marketing Strategy; Qualitative and Quantitative Research