Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace Českého olympijského týmu na ZOH 2022
Kohout, Jakub ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Má bakalářská práce "Analýza marketingové komunikace Českého olympijského týmu na ZOH 2022" za pomocí dostupných dat zkoumá komplexní marketingovou komunikaci Českého olympijského týmu. V práci nejdříve popisuji teoretické základy oboru marketingu a sportovního marketingu, následně představuji problematiku marketingové komunikace v rámci olympijských her. V praktické části za pomocí polostrukturovaných rozhovorů s členy marketingového týmu Českého olympijského týmu a SWOT analýzy vyvozuji závěry a nabízím doporučení pro další strategii marketingové komunikace Českého olympijského týmu. Práce podrobně zkoumá všechny marketingové nástroje a kanály Českého olympijského týmu.
Image značky Českého Olympijského týmu - Czech Team
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Kindová, Alena (oponent)
Název: Image značky Českého olympijského týmu - CZECH TEAM Cíle: Hlavním cílem práce je nastínění image značky Českého olympijského týmu - Czech Team. K jeho dosažení bylo nutné stanovit celkový profil značky, zahrnující popis jejího vzniku a vývoje, funkce, důvodu či smyslu její existence, a určit identitu značky. Zároveň byl uskutečněn kvantitativní výzkum, jímž byla zjištěna znalost a celkové povědomí o značce Czech Team mezi vybranými respondenty a naznačena osobnosti značky tak, jak se na ni dívá veřejnost. Závěr práce je poté věnován zhodnocení výsledků, doporučením a návrhům na zlepšení image značky Českého olympijského týmu. Metody: Ve své práci jsem většinu potřebných informací pro vytvoření celkového profilu značky Czech Team získal z realizovaného osobního rozhovoru se zástupcem marketingové agentury Českého olympijského výboru. Marketingový výzkum rovněž spočíval v uskutečnění kvantitativního šetření mezi vybranými respondenty, kterým byly rozeslány dotazníky. Zkoumaný vzorek tvořili studenti českých vysokých škol. Klíčová slova: značka, image, image značky, identita značky, osobnost značky, olympijský emblém, logo, Český olympijský tým, Czech Team, marketingový výzkum, interview, dotazník
Motivace a cíle firem pro partnerství s Českým olympijským týmem
Vaculíková, Kateřina ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Belovski, Sasho (oponent)
Název: Motivace a cíle firem pro partnerství s Českým olympijským týmem Vedoucí práce: Mgr. William Crossan PhD Cíle: Cílem práce je identifikovat motivace firem pro uzavírání partnerství s Českým olympijským týmem. Dále pak zjistit, jakých cílů chtějí tímto partnerstvím dosáhnout a jaká důležitost je jednotlivým cílům přikládána. Výsledky následně porovnat se studiemi na podobné téma provedenými v minulosti. Část práce je věnována rozboru marketingu Českého olympijského výboru (ČOV) a názoru partnerů na Olympijský park Soči-Letná 2014. Metody: Kvalitativní výzkum prostřednictvím polo-strukturovaných interview s kompetentními představiteli partnerských firem a marketingovým ředitelem ČOV. Podrobné studium výzkumů podobného zaměření. Škálovací formulář pro ohodnocení důležitosti cílů partnerů předkládaný při interview. Výsledky: Hlavní motivací pro vstup do partnerství je spojení se silnou, unikátní značkou a využití možnosti přenesení pozitivního vnímání olympijských atributů na partnery. Nejdůležitějšími cíli jsou zvýšení hodnoty značky a vylepšení image. Dalším velmi důležitým cílem je společensky odpovědné chování, na který má nejspíše vliv veřejně prospěšný charakter sponzorovaného subjektu. Pro polovinu dotázaných je významný jeho vliv na motivaci zaměstnanců a visibilitu značky v médiích....
Image značky Českého Olympijského týmu - Czech Team
Čmucha, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Kindová, Alena (oponent)
Název: Image značky Českého olympijského týmu - CZECH TEAM Cíle: Hlavním cílem práce je nastínění image značky Českého olympijského týmu - Czech Team. K jeho dosažení bylo nutné stanovit celkový profil značky, zahrnující popis jejího vzniku a vývoje, funkce, důvodu či smyslu její existence, a určit identitu značky. Zároveň byl uskutečněn kvantitativní výzkum, jímž byla zjištěna znalost a celkové povědomí o značce Czech Team mezi vybranými respondenty a naznačena osobnosti značky tak, jak se na ni dívá veřejnost. Závěr práce je poté věnován zhodnocení výsledků, doporučením a návrhům na zlepšení image značky Českého olympijského týmu. Metody: Ve své práci jsem většinu potřebných informací pro vytvoření celkového profilu značky Czech Team získal z realizovaného osobního rozhovoru se zástupcem marketingové agentury Českého olympijského výboru. Marketingový výzkum rovněž spočíval v uskutečnění kvantitativního šetření mezi vybranými respondenty, kterým byly rozeslány dotazníky. Zkoumaný vzorek tvořili studenti českých vysokých škol. Klíčová slova: značka, image, image značky, identita značky, osobnost značky, olympijský emblém, logo, Český olympijský tým, Czech Team, marketingový výzkum, interview, dotazník
Využití olympijských her pro marketingovou komunikaci značek
Košťálová, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vacek, Jaroslav (oponent)
Tato práce na téma ,,Využití olympijských her pro marketingovou komunikaci značek'' nejdříve teoreticky shrnuje téma olympijského marketingu a olympijského sponzoringu a dále rozebírá olympijské symboly, které jsou pro tento druh marketingu a sponzoringu klíčové. Cílem práce je zhodnocení znalosti mezinárodních partnerů olympijských her a Českého olympijského týmu v rámci Zimních olympijských her v Soči 2014. Ve výzkumné části je tato znalost zkoumána dvěma dotazníky, které jsou porovnány a vyhodnoceny. Na konec je uvedeno několik doporučení formulovaných na základě výsledků dotazníkové šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.