Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Public Relations společnosti České dráhy, a.s.,
Kalivodová, Martina ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce pojednává o public relations společnosti České dráhy, a.s., které souvisejí s budováním, a především udržováním dobrých vztahů mezi firmou a veřejností. Cílem bakalářské práce je analýza činností public relations společnosti České dráhy a.s., jejich následné zhodnocení na základě dotazníkového šetření mezi veřejností využívající služeb železničních dopravců. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První kapitola teoretické části je zaměřena obecně na public relations, na její cíle a nástroje. Další kapitola se zabývá analýzou nástrojů již v prostředí společnosti České dráhy, a.s. Praktická část bakalářské práce je věnována zhodnocení výsledků získaných za pomoci dotazníkového šetření. Na základě všech získaných informací jsou definovány návrhy na zlepšení.
Marketingové komunikace společnosti České dráhy, a.s., z pohledu konkurence
Tomková, Michaela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi společnosti České dráhy, a.s. a konkurencí na železničním trhu v České republice. Cílem práce je zhodnocení a poskytnutí uceleného pohledu na marketingové komunikace Českých drah, a.s. z jednotlivých forem a pomocí vlastního dotazníkového výzkumu zjistit povědomí zákazníků o marketingových činnostech společnosti a zároveň jejich spokojenost s poskytovanými službami. Současná situace na českém železničním trhu je znázorněna prostřednictvím konkurenční analýzy. Práce je zaměřena na segment B2C a osobní železniční dopravu.
Analýza vybrané komunikační kampaně spol. České dráhy,a.s.
Panková, Miroslava ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Szmeková, Libuše (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Analýza vybrané komunikační kampaně spol. České dráhy, a.s." se zabývá analýzou kampaně "In-karta zima 2011/2012". Teoretická část práce představuje marketing, marketingový mix a marketingové a komerční komunikace. Následně jsou podrobně popsány všechny formy komerčních komunikací. Praktická část nejprve popisuje akciovou společnost České dráhy, dceřiné společnosti a následně představuje její stávající formy komunikací. V další části probíhá samotná analáza kampaně. Nejprve pomocí vlastního dotazníkového šetření a poté analýzou dat poskytnutých Českými drahami. V závěru práce jsou shrnuty výsledky a doporučení do budoucna.
Konkurence v osobní železniční dopravě
Štěpánková, Kateřina ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Štěrba, Roman (oponent)
Železniční doprava se v posledních letech rozvíjí i do soukromého sektoru, na trh vstupují soukromí dopravci. Tato bakalářská práce má za úkol analyzovat současnou situaci na trhu osobní železniční dopravy, zvážit možná úskalí při plánovaném otevírání trhu a nastínit, jaký bude předpokládaný vývoj situace na trhu. V závěru práce shrnuji poznatky plynoucí z analýzy a navrhuji možná řešení budoucí situace na železničním trhu České republiky.
Finanční hodnocení investice v oblasti dopravy
Horák, Jan ; Sieber, Martina (vedoucí práce) ; Kopkáně, Heřman (oponent)
Tato práce analyzuje současnou situaci na českých železnicích a následně ekonomicky oceňuje vzorovou investici soukromého sektoru v tomto odvětví. Skládá se ze dvou základních částí. V Teoretické části uvádíme současný metodologický aparát používaný k hodnocení investičních záměrů. Jde zejména o přehled základních přístupů k investičnímu hodnocení jako takovému a také o metody zjišťování jednotlivých parametrů, které tyto přístupy používají. Praktická část popisuje současnou situaci v osobní železniční dopravě v České republice, identifikuje její klíčové charakteristiky a uvádí obecné perspektivy možných investičních záměrů. Následně je pomocí zmíněného teoretického aparátu zhodnocen fiktivního podnikatelský záměr v této oblasti.
Aplikace benchmarkingu ve společnosti České dráhy, a. s.
Devátá, Markéta ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Plandor, Josef (oponent)
Cílem diplomové práce je zmapovat možnosti využití benchmarkingu a jeho přínos pro firmu, aplikovat metodu benchmarkingu a navrhnout zlepšující doporučení. Teoretická část diplomové práce zobrazuje benchmarking jako nástroj podpory strategického managementu, jeho přínos, postup a varianty využití. V praktické části je představen předmět benchmarkingu, skupina České dráhy, a.s. a jejich finanční situace. Finanční benchmarking porovnává České dráhy, a.s. s odvětvím služeb v ČR a s významnými železničními společnostmi v zahraničí. Poslední analýza je zaměřena benchmarking s autobusovou dopravou z pohledu zákazníka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.