Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj obchodních aktivit – založení nové pobočky
Dudová, Kateřina ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
V bakalářské práci se budu zabývat rozvojem obchodních aktivit rodinné firmy DUDA-koupelny, s.r.o., a to založením její nové pobočky v Brně. Teoretická východiska práce využiji při analýze vnějšího a vnitřního prostředí současného stavu podniku. Na základě získaných dat vytvořím návrh firemního rozvoje, který ukáže, zdali se založení pobočky vyplatí.
Analýza výběru lokality pro obchodní jednotku
REMEŠOVÁ, Jana
V práci jsem se zabývala analýzou lokality, v níž vznikly dvě obchodní jednotky. Povedená územní analýza u první jednotky otevřené v toce 2001 potvrdila správnost tohoto kroku. Územní analýza druhé obchodní jednotky prokázala, že další jednotka v této oblasti již nebude prosperitivní.
Rozvoj obchodních aktivit – založení nové pobočky
Dudová, Kateřina ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
V bakalářské práci se budu zabývat rozvojem obchodních aktivit rodinné firmy DUDA-koupelny, s.r.o., a to založením její nové pobočky v Brně. Teoretická východiska práce využiji při analýze vnějšího a vnitřního prostředí současného stavu podniku. Na základě získaných dat vytvořím návrh firemního rozvoje, který ukáže, zdali se založení pobočky vyplatí.
Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru
CINÁDROVÁ, Veronika
Cílem této diplomové práce je zhodnocení nákupní atmosféry ve vybraném obchodním centrum v rámci terénního výzkumu a vytvoření návrhů na zlepšení aktuální situace nákupní atmosféry. Teoretická část práce bude zaměřena na vymezení základních pojmů, co se týká obchodu, maloobchodu a územní analýzy. Podrobněji budou od historie po současnost popsána nákupní centra, jež jsou podstatnou částí literární rešerše. Teorii značně obohatí nákupní atmosféra jejími vnějšími stimuly, ke kterým patří architektura jednotky, vstupní prostory, výlohy, nápisy, parkovací plochy a vnitřními stimuly, mezi které se řadí použitý stavební materiál, obchodní zařízení, osvětlení, barevné řešení, hudební kulisa, vůně a mikroklimatické podmínky atd. Následně bude krátce charakterizován marketingový výzkum, jenž je základem pro praktickou část práce. V praktické části práce budou předem vymezeny hypotézy, které budou po zrealizování průzkumu buďto potvrzeny nebo vyvráceny. Terénní výzkum se uskuteční formou dotazníkového šetření v rámci zvoleného obchodního centra v Jihočeském kraji. Následně bude zjištěno, jak jsou návštěvníci obchodního centra spokojeni či nespokojeni s jednotlivými prvky nákupní atmosféry, a tak na základě výsledků z dotazování bude provedeno vyhodnocení. Na závěr práce budou shrnuty veškeré poznatky a sepsány návrhy, které mohou přispět ke zlepšení prostředí ve vybraném obchodním centru.
Projekt otevření diskontní prodejny ve Staré Boleslavi
Nováková, Jitka ; Fuchs, Jan (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Práce se zabývá možností otevření maloobchodní provozní jednotky potravin diskontního typu na předem určené lokalitě města Brandýs nad Labem - Stará Boleslav. V teoretických částech je popsána maloobchodní síť v České republice, je zde vysvětlena typologie maloobchodních jednotek a také faktory, které fungování maloobchodních jednotek ovlivňují. Teoretické části se také zaměřují na nákupní chování spotřebitele v ČR, a co ho ovlivňuje. Praktická část se věnuje analýze maloobchodní sítě Brandýsa nad Labem - Staré Boleslavi. Práce vyhodnocuje výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na nákupní zvyklosti a preferovaný způsob nakupování obyvatel jmenované lokality.
Marketing v maloobchodě
PLACHÁ, Jaroslava
Téma diplomové práce je Marketing v maloobchodě. Cílem práce je zjištění současné pozice na trhu samostatného maloobchodního subjektu (Prodejna) pomocí pozorování Prodejny a konkurence, situační a územní analýzy. Je provedena také analýza komunikačních prostředků, které Prodejna využívá. V Prodejně byl proveden experiment na změnu počtu prodaných kusů při změně umístění zboží. Z těchto analýz a experimentu vznikla řada doporučení, které pomohou zlepšit pozici na trhu.
Analýza maloobchodních příležitostí a ohrožení na Strakonicku
BAJTOVÁ, Jitka
Cílem diplomové práce bylo provést analýzu maloobchodních příležitostí a ohrožení na Strakonicku v oblasti rychloobrátkového zboží, informace získané na základě analýzy a pozorování zapsat do simulačního softwaru RetailOpportunitySim, nastolit scénáře vývoje a na základě výsledků ze softwaru navrhnout vhodná opatření pro vybraný maloobchodní subjekt. Pro kalibraci softwaru bylo nutné geograficky vymezit trh a nadefinovat reálnou strukturu osídlení. Bylo provedeno dotazníkové šetření a pozorování v maloobchodních jednotkách na mnou zvoleném trhu. V rámci snářů byly nadefinovány hypotézy, které byly potvrzeny nebo zamítnuty na základě softwaru. Scénáře byly aplikovány na maloobchodní jednotku Gastro.
Analýza maloobchodní sítě v Táboře z pohledu retailingových řetězců
Hrušková, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé diplomové práce je analýza maloobchodní sítě v Táboře z pohledu retailingových řetězců. Informační základna se skládá z odborné literatury, webových stránek, vlastního terénního výzkumu, z rozhovorů s manažery prodejen a z vyplněných dotazníků.
Analýza maloobchodní sítě v Klatovech
Ježková, Veronika ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat maloobchodní síť se zaměřením na prodej potravin v městě Klatovy a zjistit, zda není počet prodejních jednotek nadbytečný. Posoudit počet stávajících prodejen vzhledem k počtu obyvatel a vzhledem k adekvátní ploše, která by byla pro Klatovy optimální. První část je zaměřena na jednotlivé pojmy a popisuje metody územní analýzy. V druhé části je nejdříve seznámení s Klatovy, jejich zajímavostmi a historií. Dále je charakteristika jednotlivých prodejen (maloobchodních jednotek zaměřených na prodej potravin) územní analýza Klatov a nakonec vyhodnocení dotazníkového šetření o nákupních zvyklostech a spokojenosti obyvatel Klatov s obchodní vybaveností.
Návrh Retail Business DSS
Mašek, Daniel ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Šikuda, Martin (oponent)
Motivací k výběru právě tohoto tématu nebyla komplexita globálního světa ani rostoucí tlak na rychlé a efektivní manažerské rozhodnutí, tak jak se často v podobných textech uvádí. Hlavním impulsem byla synergie tří hlavních aspektů mého magisterského studia. Prvním milníkem je samotné studium hlavní specializace: Informačního managementu, Katedry Systémové analýzy na Fakultě informatiky a statistiky, Vysoké školy ekonomické v Praze. Druhým je vedlejší specializace magisterského studia: Retail business, Katedry obchodního podnikání a komerčních komunikací, Fakulty mezinárodních vztahů, Vysoké školy ekonomické v Praze. Posledním a ne nepodstatným aspektem pak je souběžně vykonávaná praxe v oboru řízení projektu ICT/IS a logistiky provozu. Primárním cílem práce je koncept návrhu DSS, určený k podpoře rozhodovacího procesu rozvoje sítě maloobchodních jednotek fiktivní společnosti JK, a.s.. Dílčími cíly naplnění hlavního cíle jsou: určení teoretických předpokladů, metod a metodik potřebných k návrhu DSS, popis a analýza společnosti a sítě maloobchodních jednotek, procesní analýza rozhodovacího procesu rozvoje sítě maloobchodních jednotek, návrh systémově dynamického modelu, tvořícího jádro DSS a samotného návrhu DSS. Sekundárním cílem je shromáždění dostatečných teoretických i praktických podkladů pro prezentaci návrhu DSS top managementu společnosti. Hlavními přínosy práce jsou naplnění hlavního a vedlejšího cíle práce, spolu se samotným návrhem DSS, který lze omezeně aplikovat pro podporu rozhodovacího procesu ve společnosti. Dalšími přínosy pro společnost JK, jsou závěry některých kapitol, které lze využít pro plánování marketingových kampaní, vytvoření znalostní základny, hodnocení efektivity prodeje a lidských zdrojů, atd. Hlavním přínosem pro autora je pak osobní a profesní růst vlivem zisku nových znalostí, aplikací osobního přístupu řešení problémů a praktickým uplatněním teoretických poznatků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.