Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru
CINÁDROVÁ, Veronika
Cílem této diplomové práce je zhodnocení nákupní atmosféry ve vybraném obchodním centrum v rámci terénního výzkumu a vytvoření návrhů na zlepšení aktuální situace nákupní atmosféry. Teoretická část práce bude zaměřena na vymezení základních pojmů, co se týká obchodu, maloobchodu a územní analýzy. Podrobněji budou od historie po současnost popsána nákupní centra, jež jsou podstatnou částí literární rešerše. Teorii značně obohatí nákupní atmosféra jejími vnějšími stimuly, ke kterým patří architektura jednotky, vstupní prostory, výlohy, nápisy, parkovací plochy a vnitřními stimuly, mezi které se řadí použitý stavební materiál, obchodní zařízení, osvětlení, barevné řešení, hudební kulisa, vůně a mikroklimatické podmínky atd. Následně bude krátce charakterizován marketingový výzkum, jenž je základem pro praktickou část práce. V praktické části práce budou předem vymezeny hypotézy, které budou po zrealizování průzkumu buďto potvrzeny nebo vyvráceny. Terénní výzkum se uskuteční formou dotazníkového šetření v rámci zvoleného obchodního centra v Jihočeském kraji. Následně bude zjištěno, jak jsou návštěvníci obchodního centra spokojeni či nespokojeni s jednotlivými prvky nákupní atmosféry, a tak na základě výsledků z dotazování bude provedeno vyhodnocení. Na závěr práce budou shrnuty veškeré poznatky a sepsány návrhy, které mohou přispět ke zlepšení prostředí ve vybraném obchodním centru.
Podpora prodeje ve vybrané maloobchodní jednotce
CINÁDROVÁ, Veronika
Úvodní část této práce je věnována studiu teoretických východisek. Na úvod je popisován obchod, jeho historie, význam, členění a funkce. Dále je vylíčena marketingová komunikace, ve které je charakterizován komunikační proces a jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Mezi současné nástroje marketingové komunikace patří reklama, podpora prodeje, osobní prodej, Public Relations a přímý marketing. Podpora prodeje jako téma této práce, podporuje nákupní chování spotřebitele a to zejména na krátkou dobu. Řadí se sem například kupóny, vzorky výrobků, cenově výhodná balení, spotřebitelské soutěže, ochutnávky apod. V praktické části je prováděn terénní výzkum, který se uskutečňuje v maloobchodní jednotce BILLA. Prostřednictvím dotazníkového šetření jsou dotazováni zákazníci této maloobchodní jednotky a dotazníkové šetření probíhá osobně. Cílem této práce je výzkum zaměřený na používané formy podpory prodeje. Nakonec jsou zhodnoceny výsledky z výzkumu a stanoveny návrhy na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.