|
Návrh motivačního programu firmy
Haselamnová, Věra ; Tomáš, Ivo (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje pomocí dotazníkového průzkumu, ve spojení s osobním pohovorem s jednotlivými zaměstnanci a studování podnikových materiálů, současné motivační benefity firmy Badger Meter Czech Republic s.r.o. Z výsledků průzkumu navrhuje doplňkový motivační program, který doplňuje stávající motivační benefity.
|
|
Návrh způsobu přidělování benefitů
Hlaváček, Radek ; Šťastná,, Renata (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje stávající způsob rozdělování benefitů ve společnosti Motorola. První část práce je věnována obecnému popisu motivačních a stimulačních faktorů. Druhá část popisuje vnitřní prostředí společnosti. Třetí část analyzuje společnost z pohledu motivace a zvažuje zavedení systému Cafeteria.
|
|
Rozvoj obchodních aktivit společnosti H SORTA s.r.o.
Hejlová, Veronika ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na rozvoj obchodních aktivit společnosti H SORTA s.r.o., zabývající se prodejem strojírenského zboží. Cílem práce bylo zpracovat návrh možnosti rozšíření činností na základě vyhodnocení analýz vnějšího a vnitřního prostře-dí. Výsledky ukazují, že pro podnik je nejlepší uplatnit své silné stránky pro využití příležitostí. Závěrem práce jsou formulovány kroky pro zavedení nového sortimentu, který zajistí rozvoj firmy prostřednictvím zvýšení tržeb a povědomí o společnosti.
|
|
Rozvoj konkurenceschopnosti firmy
Gregorová, Jitka ; Pokorný,, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Rozvoj konkurenceschopnosti firmy se věnuje návrhu opatření pro hotel Arigone*** v Olomouci vedoucích k posílení konkurenceschopnosti. Opatření byla navrhnuta po prozkoumání údajů a analýz a vyhodnocení dotazníků, na jejichž základě byla nastavena SWOT analýza. Tyto návrhy zahrnují využití lokality hotelu, environmentální opatření, event marketing a balíčky pobytu.
|
| |
|
Podnikatelský plán založení internetového obchodu se sportovní výživou a cvičebními pomůckami
Havránek, Martin ; Zich, Robert (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh realizace internetového obchodu zaměřeného na prodej sportovní výživy a pomůcek. Stěžejní součástí práce, která bude sloužit jako podklad pro návrh sestavení podnikatelského plánu, jsou vybrané analýzy prostředí pro stanovení poptávky a faktorů, tuto poptávku ovlivňujících. Dále bude zmapováno konkurenční prostředí příslušného trhu, ke kterému budou použita data z primárního výzkumu zabývajícím se preferencemi cílové skupiny zákazníků. Návrhy uvedené v této práci budou sloužit jako opora při realizaci podnikatelského plánu.
|
|
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Hradil, Martin ; Kandus, Bohumil (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj konkurenceschopnosti firmy pomocí návrhů v rámci marketingového mixu. Podnikatelskou činností firmy je výroba fotokalendářů. První část práce je zaměřena na teoretické podklady, na které navazuje analytická část, obsahující analýzu obecného a oborového okolí a další analýzy, které vedou ke zhodnocení stavu firmy. Poslední třetí část zahrnuje návrhy změn marketingového mixu, které povedou k naplnění cíle práce.
|
|
Návrh opatření pro posílení konkurenceschopnosti firmy
Pavelková, Dagmar ; Hánlová, Lenka (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší posílení konkurenceschopnosti firmy, která se zabývá vývojem a prodejem ekonomického systému. V práci je nejdříve provedena strategická analýza externího a interního prostředí firmy. Na základě zjištěných výsledků je definována podstata současné konkurenční strategie firmy a jsou navržena opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy na trhu ekonomických systémů.
|
|
Návrh motivačního programu firmy
Veverka, Tomáš ; Hadrava, Petr (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má navrhnout optimální systém ohodnocení a motivování pracovníků – produkt managerů pro obchodní oddělení společnosti Olterm&TD Olomouc, a.s. takovým způsobem, aby daný systém byl spravedlivý a motivující pro zaměstnance obchodního oddělení .
|
| |