Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 90 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální a právní postavení osob se zdravotním postižením v ČR
Bezručová, Lucie ; Hájková, Ivana (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Samotná diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část diplomové práce se v samotném úvodu zaměřuje na historii v sociální oblasti osob s určitým zdravotním postižením. Dále pokračuje diplomová práce definicí a charakteristikou zdravotního postižení a jeho přesné členění. Navazující kapitola se zabývá rozborem současné společnosti v oblasti diskriminace osob se zdravotním postižením a následně poukazuje na možnosti pracovního uplatnění na trhu práce právě osob se zdravotním postižením. Poměrně rozsáhlá část diplomové práce je věnována pojmu invalidita, následně podmínkám pro získání nároku na invalidní důchod a sociálním dávkám právě pro osoby se zdravotním postižením. Závěr samotné diplomové práce je věnován právní úpravě související se sociální pomocí zdravotně postižených osob. Praktická část diplomové práce vychází z dotazníkové formy průzkumu od několika neziskových organizací, které se zabývají sociální problematikou a dále z několika osobních rozhovorů osob se zdravotním postižením. Textová část je podpořena grafy, tabulkou pro zpřehlednění výsledků průzkumu a dále ilustračními fotografiemi osob se zdravotním postižením.
Marketingová strategie podniku
Hrebenyk, Yanina ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na charakteristiku marketingové strategie podniku. První část práce se zabývá teoretickými poznatky o marketingu, jeho koncepcí, strategií a plánování, a také strategickými marketingovými procesy. Pro návrh a realizaci marketingové strategie jsou zde také detailně popsány nejdůležitější marketingové analýzy tj. marketingový mix, marketingová komunikace, marketingové prostředí a SWOT analýza. V druhé části diplomové práce je představena cestovní agentura MOVAMI s.r.o., její aktivity a celkový stav z pohledu marketingové koncepce. Tato část zkoumá každou analýzu zvlášť pro lepší pochopení současné pozice agentury na trhu cestovního ruchu. Třetí část práce prezentuje shrnutí výsledků všech provedených analýz a návrh nové vylepšené marketingové strategie pro cestovní agenturu MOVAMI s.r.o.
Investice a zaměstnanost v EU
Wurmová, Tereza ; Toth, Daniel (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Práce pojednává o problematice přímých zahraničních investic, jejich vymezení, dopadů na hostitelskou ekonomiku a jejich podpoře ve formě investičních pobídek. První část práce je věnována teoretickému pohledu na zaměstnanost, trh práce a strategii programu Evropa 2020. Ve druhé, praktické, části práce je provedena ekonometrická analýza. Analýza je vypracována pro Českou republiku, Německo a Velkou Británii, kdy se pokouší o ověření platnosti hypotéz, které jsou zaměřeny předně na vliv přímých zahraničních investic na zaměstnanost. Dále se analytická část zabývá dalšími makroekonomickými ukazateli, které mohou zaměstnanost pozitivně ovlivňovat. Německo a Velká Británie jsou zvoleny jako země inspirativní, jelikož zaujímají vrcholné pozice v míře zaměstnanosti v Evropské unii.
Manažerské dovednosti
Zahradník, Jan ; Kříž, Josef (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
V dnešním hyperkonkurenčním tržním prostředí je kladen velký důraz na zvládání manažerských dovedností a také na osobnost manažera samotného na všech úrovní řízení. Aby bylo možné v takto nastaveném tržním prostředí obstát, je nutností neustálá příprava manažerů na nové a neznámé situace, které je v průběhu jejich praxe mohou potkat. Proto vznikla i tato diplomová práce, která má za úkol inspirovat manažery v jednom takovém podniku, pro který je, díky svému oboru podnikání, znalost a efektivní uplatňování manažerských dovedností determinantou úspěchu. Teoretická část této práce pojednává o principech managementu, osobnosti manažera, přednostech a záporech jednotlivých typů osobností ve vedoucích pozicích řízení podniku a také rozebírá problematiku manažerských dovedností. V praktické části je, kromě představení pivovaru Bernard, identifikována, analyzována a vyhodnocena úroveň manažerských dovedností vedoucích pracovníků v síti franšízových provozoven Bernard pub. V dalším kroku jsou na základě vyhodnocení dotazníkového šetření provedena doporučení, která mají za úkol zdokonalit úroveň manažerských dovedností vedoucích pracovníků.
Manažerské dovednosti
Vernerová, Lucie ; Kříž, Josef (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou manažerských dovedností, které zaměstnanci sledovaného oddělení z hlediska své práce používají a které jsou nezbytné pro jejich výkon. Práce se skládá ze dvou částí, a to z části teoretické a praktické. První část je věnována teoretickým východiskům vypracovaných na základě studia odborné literatury a vymezuje základní pojmy, jako je management, osobnost manažera, jeho kompetence, ale také manažerské role a funkce. Podrobněji se pak zabývá popisem měkkých manažerských dovedností. Ve druhé části je charakterizována vybraná společnost a dochází k analýze současné úrovně manažerských dovedností dané pracovní pozice. Vlastní výzkum byl realizován formou řízeného rozhovoru s liniovým manažerem a formou dotazníkového šetření se zaměstnanci daného oddělení. Na základě zjištěných skutečností, které vyplynuly z dotazníkového šetření, jsou v závěru práce sestaveny efektivní opatření, která by v budoucnu měla vést k posílení zkoumaných dovedností zaměstnanců a zvýšit jejich úroveň v praxi.
Zhodnocení trhu s pivem v České republice
Hradilová, Jana ; Regnerová, Olga (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce, nazvaná "Zhodnocení trhu s pivem v České republice", je zaměřena na analýzu trhu s pivem, zhodnocení současné situace a doporučení tržním subjektům, kam by měly směřovat svou činnost. V první části této práce, tzv. literární rešerši, jsou vysvětleny pojmy týkající se trhu, okolí podniku a analýz mikroprostředí a makroprostředí. Dále zde lze nalézt definici piva, vymezení jeho historie nejen v českých zemích, jsou zde uvedeny druhy piva a vývoj a současný stav daňových podmínek. V praktické části práce je popsán současný stav českého pivovarnictví pomocí ročního výstavu, spotřeby, importu a exportu a ceny piva. Jsou zde také vymezena ochranná označení a uvedeny subjekty působící na trhu s pivem. Dále jsou vytvořeny a vyhodnoceny STEP analýza a Porterův model pěti sil. Na základě získaných poznatků je provedena formulace návrhů a doporučení k další činnosti pro potencionálně vstupující a stávající tržní subjekty.
Monetární politika v České republice
Turková, Kateřina ; Toth, Daniel (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku zabývající se nástroji monetární politiky používané v souvislosti s dosažením inflačního cíle. Výstupem diplomové práce je návrh na optimalizaci těchto nástrojů, který je sestaven na základě analýzy výsledků ekonometrického simultánního modelu. Pro účely diplomové práce je uvažováno období od listopadu roku 2013, kdy Česká národní banka uzavřela kurzový závazek ohledně udržení měnového kurzu koruny vůči euru nad 27 CZK/EUR. Dílčím cílem je vyhodnocení dopadu použití intervencí, jako dalšího nástroje monetární politiky, na hospodářský vývoj v zemi. K naplnění cíle práce jsou použity sekundární data získané z externích zdrojů. Teoretická východiska diplomové práce obsahují charakteristiku monetární politiky, jejich nejpodstatnějších cílů a nástrojů k jejich dosažení. V praktické části je sestaven ekonometrický simultánní model. Jako endogenní proměnné v modelu jsou použity logaritmy výnosů měnového kurzu CZK/EUR a měnověpolitická inflace.
Marketingová komunikace zvolené společnosti
Maixnerová, Martina ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace společnosti Bohemilk a. s. V teoretické části je popsán marketingový mix, marketingová komunikace a její nástroje jako jsou reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, přímý marketing a sponzoring. Praktická část diplomové práce se zabývá představením společnosti, je zde popsán marketingový mix a analyzována marketingová komunikace společnosti. Poté je zhodnocena marketingová komunikace společnosti Bohemilk a navržena doporučení pro zlepšení marketingové komunikace.
Hodnocení hospodářského a sociálního rozvoje vybraných regionů
Kabátová, Tereza ; Homolka, Jaroslav (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá hodnocením hospodářského a sociálního rozvoje okresů Příbram a Benešov za období let 2009-2014. V literární rešerši jsou objasněny základní pojmy související s regionálním rozvojem a regionální politikou. Praktická část je věnována charakteristice zvolených regionů a analýze vybraných indikátorů hospodářského a sociálního rozvoje, mezi které patří demografický vývoj, občanská vybavenost, bytová výstavba, technická infrastruktura, dopravní infrastruktura, cestovní ruch, ekonomické subjekty a trh práce. Následuje vyhodnocení terénního šetření realizovaného na území okresů, které se společně s výsledky analýz stalo podkladem pro zpracování SWOT analýzy. V závěru práce jsou na základě zjištěných poznatků vytvořeny návrhy a doporučení dalšího rozvoje těchto regionů.
The effectiveness of advertising in the hotel “Holiday Inn Almaty”
Alpysbayev, Yesset ; Selby, Richard (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení a studium hlavních rysů reklamy v oblasti pohostinství. První část je teoretická část, která podrobně popisuje definici jako reklama, reklama v médiích, reklamní funkce. Dalé podrobné popsány typy reklam, jejich výhody a nevýhody. V praktické části práce je prezentace hotelu "Holliday Inn Almaty". Tato část podrobně popisuje strukturu hotelu, SWOT analýza, činnost hotelu. Další část je vlastní analýza formou dotazníkového šetření na základě reklamy. Dotazník zaměřen na reklamní strategii hotelu a hodnocení hotelu celkem. Finální část představuje doporučení pro zlepšení reklamního byznesu hotelu a závěr o reklamní činnosti hotelu "Holiday Inn Almaty".

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 90 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.