Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 73 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.
Pařez, David ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem mé bakalářské práce na téma Marketingová strategie značky, značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha je provedení marketingového výzkumu značky a jeho následné zhodnocení a navržení vlastních úprav marketingové strategie. První část je věnována problematice spotřebitele a jeho chování, popisu co je značka a její historii, definování identity značky, image značky, povědomí a zvyšování hodnoty značky. Dále jsou zmíněny jednotlivé kroky procesu strategického řízení značky. V úvodu následující části je rozebírána aktuální situace na českém trhu s pánskou módou, je představena značka Stones a její historie a krátce je věnována pozornost i jejím konkurentům. V dalším bloku je pokračováno SWOT analýzou a marketingovým mixem. Další částí bakalářské práce je marketingový výzkum značky Stones a vyhodnocení výsledků výzkumu. V závěrečné části jsou navrženy vlastní úpravy marketingové strategie značky v návaznosti na výsledky průzkumu.
Podnikatelský plán Nemocniční navigace
Roh, Štěpán ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Izera, Václav (oponent)
Předmětem bakalářské práce je vypracování podnikatelského plánu na vytvoření mobilní aplikace pro usnadnění navigace v prostorách velkých nemocnic. V teoretické části je popsáno, co je to podnikatelský plán, jeho účel a doporučená struktura. V praktické části je zpracován konkrétní podnikatelský plán na vytvoření mobilní aplikace Nemocniční navigace. Je zde popsán cíl projektu, stručně představen návrh mobilní aplikace, jsou analyzovány trh i konkurence, představen marketingový plán i plán finanční. Dále je zde popsán samotný plán realizace včetně časového harmonogramu. V neposlední řadě jsou identifikována rizika projektu. V závěru je zhodnocena realizovatelnost plánu a jsou zodpovězeny hlavní otázky práce.
Innovations and czech retail business
Pecho, Maroš ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Klánová, Eva (oponent)
Cílem této práce je popis současných trendů světového maloobchodu, současného stavu maloobchodu v České republice a jeho případné nutné zavedení inovací s nastoupením ekonomické aktivity generace Millennials. Úvod práce je věnován teoretickému popisu maloobchodu. V rámci práce její značná část obsahuje poměry světového maloobchodu a také jeho současné trendy a vývoj. Dále se část práce věnuje historickému vývoji a současnému vývoji maloobchodu v České republice. Na úrovni teoretického zhodnocení, práce pojednává nad definicí nákupního chování a také nad faktory, které ho ovlivňují. Nositelem potřeby inovovat v maloobchodě se ve světě staly Millennials. Důraz je kladen na charakteristiku základních rysů této generace a také jejich nákupního chování. Kvantitativní výzkum v závěru práce zahrnuje zhodnocení chování a postojů Millennials na českém trhu ve vztahu k informacím o potravinách a spotřebním zboží, k používání technologii (smartfonů) v nákupním procesu potravin a spotřebního zboží, a také zhodnocení a popis jejich určitých postojů k nákupnímu chování a různým charakteristikám vyplývajícím ze světové charakteristiky Millennials.
Strategie expanze Žateckého pivovaru na zahraniční trh
Ježková, Barbora ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Křečková Kroupová, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se tematicky zaměřuje na proces expanze podniku na zahraniční trh. Pro aplikační část práce byla zvolena společnost Žatecký pivovar, spol. s r.o., která patří do kategorie malých a středních podniků. Hlavními cíli práce jsou výběr vhodného zahraničního trhu z regionu západního Balkánu pro expanzi Žateckého pivovaru a následná formulace konkrétní strategie vstupu na zvolený trh. Strategie vstupu pak obsahuje volbu metody vstupu, konkurenční a marketingovou strategii spolu s marketingovým mixem 4P. Dílčí cíle práce zahrnují charakteristiku obchodní politiky pivovaru s akcentem na identifikaci role expanze a finanční analýzu podniku, která podmiňuje jeho expanzivní možnosti. Dalšími dílčími cíli práce jsou konstrukce multikriteriálního rozhodovacího modelu, který mezi zvažovanými trhy určí ten nejatraktivnější, a následná identifikace klíčových faktorů úspěchu expanze předmětného pivovaru na zvolený trh. Z použitých metod dominují analýza, jmenovitě pak finanční analýza, PEST analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza, a dále komparace. Jako nejvhodnější trh pro vstup pivovaru bylo v daném regionu zvoleno Chorvatsko a pivovaru bylo doporučeno na trh vstoupit s bezlepkovým ležákem za podpory současného vlastníka - pivovarnické skupiny Carlsberg.
Komparace česko-amerických a americko-českých kulturních standardů ve studijním prostředí
Strouhalová, Markéta ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Zadražilová, Dana (oponent)
V současnosti se stávají zahraniční výměnné pobyty mezi studenty stále populárnějšími. Díky velmi kvalitnímu vzdělání jsou Spojené státy žádanou destinací, Česká republika zase Američany láká svou atraktivní polohou v srdci Evropy a bohatou historií. Kulturní hodnoty v americké společnosti jsou ale v mnohých ohledech značně odlišné od těch v českém prostředí. Při studijním výjezdu do cizí země tak často dochází ke kulturnímu šoku. Porozumění kulturním rozdílům je tedy nezbytným základem pro úspěšnou vzájemnou interakci s místními jedinci. Hlavním tématem této diplomové práce je koncept kulturních standardů Alexandra Thomase, aplikovaný na vysokoškolské studijní prostředí v České republice a v USA. Cílem bylo identifikovat jak česko-americké kulturní standardy ve studijním prostředí z pohledu českých vysokoškoláků, kteří v USA absolvovali alespoň jeden semestr, tak americko-české z perspektivy studentů z USA. Zjištěné standardy byly poté porovnány s teoretickými východisky kulturních dimenzí Fonse Trompenaarse a Geerta Hofstedeho. Na závěr jsou uvedena doporučení pro studenty obou národností, která by jim měla pomoci se na příjezd do cizího studijního prostředí připravit a eliminovat případný kulturní šok.
Zhodnocení vlivu globálních benefitů na motivaci zaměstnanců dceřiné pobočky společnosti Kapsch Telematic Services spol. s r.o. v České republice
Matola, Natali ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Zadražilová, Dana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá dopadem centrálně řízených benefitů na motivaci zaměstnanců ve společnosti Kapsch Telematic Services, spol. s r.o. Cílem práce je zhodnocení vlivu centrálně řízených benefitů, které nastavuje centrála ve Vídni, na motivaci zaměstnanců v lokální pobočce firmy. Teoretická část práce představuje pojmy motivace a stimulace. Dále pojednává o významu motivačních teorií a zaměstnaneckých benefitů. V praktické části je popsána společnost Kapsch Group a její pobočka v ČR včetně nabízených benefitů. Srovnává benefity společnosti s trendy v daném odvětví. Současně jsou zde předneseny výsledky dotazníkového šetření mezi zaměstnanci společnosti. V závěru práce je uvedeno doporučení pro zlepšení systému benefitů tak, aby zaměstnance motivoval k vyšším pracovním výkonům.
Označování potravinářských výrobků značkami kvality
Černá, Pavlína ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Sadílek, Tomáš (oponent)
Obsahem diplomové práce je problematika značek kvality potravin. Značky kvality jsou v České republice udělovány Ministerstvem zemědělství, soukromými organizacemi a své značky kvality mají i obchodní řetězce. Práce obsahuje příklady značek kvality potravin, které jsou udělovány různými organizacemi. Výzkumná otázka diplomové práce zní: "Preferují zákazníci při nákupu výrobky se značkami kvality?" Autorka zpracovala dotazníkový výzkum týkající se značky kvality Klasa, kterou uděluje české Ministerstvo zemědělství. Výsledky svého výzkumu porovnala s výsledky výzkumu týkajícího se značky Regionální potravina. Autorka dále ve své práci porovnává systémy potravinářských značek kvality v tuzemsku a v zahraničí. Část diplomové práce se zabývá i otázkou nákladů spojených s fungováním značek kvality. Zvláštní pozornost je věnována vlastním značkám potravinářských obchodních řetězců. Řetězce jsou totiž významnými hráči na potravinářském trhu, neboť se jedná o společnosti velké ekonomické síly.
Online Marketing Trends
Horecká, Ivana ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá trendami v internetovom marketingu. Hlavným cieľom tejto práce je definovať najnovšie trendy v internetovom marketingu, vytvoriť webovú stránku, na ktorú budú tieto trendy aplikované, a analyzovať ich efektívnosť. Teoretická časť práce prináša dôkladný opis najnovších trendov v oblasti internetového marketingu. Takisto bližšie predstavuje trendy vo vývoji webových stránok. Trendy v internetovom marketingu, ktoré boli vybrané v teoretickej časti práce, sú následne aplikované na novo vytvorenú webovú stránku. Všetky kroky potrebné na vytvorenie webovej stránky a na aplikáciu najnovších trendov sú opísané v praktickej časti práce. Webová stránka je vytvorená počas písania diplomovej práce. Sú na ňu aplikované len tie marketingové trendy, ktoré sú k dispozícii zadarmo. Efektívnosť týchto trendov je následne monitorovaná a analyzovaná. Odporúčania, ktoré sú zistené na základe tejto analýzy, sú určené na konci praktickej časti práce. Táto práca môže slúžiť ako príručka pre tých, ktorí chcú vytvoriť svoje vlastné stránky s najnovšími trendami v internetovom marketingu.
Podnikatelský plán na založení firmy v oblasti výživového poradenství
Rossí, Veronika ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Izera, Václav (oponent)
Předmětem bakalářské práce je vypracování podnikatelského plánu pro zahájení podnikání v oblasti výživového poradenství. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy podnikatelského plánu a jeho částí a také postup při ohlášení živnosti. Praktická část je samotné vypracování podnikatelského plánu pro nově vznikající firmu, která bude poskytovat výživové poradenství v městské části Praha 17 Řepy. V závěru podnikatelského plánu je provedena finanční analýza a zhodnocení životaschopnosti a realizovatelnosti plánu.
Organizační kultura společnosti Globus
Navrátil, Jan ; Matysová, Kamila (vedoucí práce) ; Zadražilová, Dana (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje českému zastoupení retailingové společnosti Globus, konkrétně pak problematice česko-německých kulturních rozdílů a současnému vnímání organizačních hodnot mezi zaměstnanci společnosti. V úvodu jsou vymezeny cíle bakalářské práce. První kapitola se věnuje představení společnosti v pojetí omezeném na klíčová fakta. V navazující částí jsou představena teoretická východiska vymezující problematiku mezinárodní organizačí kultury, respektive interkulturního managementu, a je vysvětlena definice firmení kultury, která pokračuje rozborem fireních hodnot společnosti Globus. Po teoretické části práce následuje rozbor současného vnímání organizační kultury společnosti Globus a z nich plynoucích možných nedorozumění. Součástí této kapitoly je rozbor organizačních hodnot společnosti v podobě výstupů ze dvou provedených výzkumů. Závěr práce obsahuje rozbor provedených zjištění a návrhy dalšího postupu při realizaci opatření potřebných pro zlepšení soudobého stavu v oblasti personální práce a vedení zaměstnanců. Součástí závěru je také konfrontace zjištění s vymezenými cíli.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 73 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Zadražilová, Dagmar
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.