Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 597 záznamů.  začátekpředchozí378 - 387dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inovace plánu sportovních akcí Klubu českých turistů, odbor Kobylisy
Pressová, Zuzana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Nováček, Mojmír (oponent)
Název: Inovace plánu akcí v Klubu českých turistů, odbor Kobylisy Cíle: Cílem této bakalářské práce je zdokonalit plán akcí pro Klub českých turistů, odbor Kobylisy. Zjistit jaké faktory ovlivňují rozhodování o účasti na klubových akcích. Vytvořit plán akcí na míru podle zjištěných zájmů, přání a možností členů Klubu českých turistů, odbor Kobylisy, který pomůže zvýšit účast členů na akcích klubu. Metody: Metodou práce je marketingový výzkum formou písemného dotazování. Jedná se o strukturovaný kvantitativní výzkum. Doplňkovou metodou bylo několikaleté osobní pozorování. Výsledky: Výsledky ukázaly, že se složení členů v Klubu českých turistů odbor Kobylisy skládá v podstatě ze dvou věkových kategorií a je potřeba cílit akce dle jejich preferencí a zájmu. V praktické části jsou popsány a graficky znázorněny výsledky z písemného dotazování, na základě kterých byl navrhnutý vylepšený plán akcí pro odbor Kobylisy. Na jeden rok se doporučuje celkem 16 akcí nejčastěji pěšího charakteru kombinovaná s cyklistikou. Navržený plán bude využit v Klubu českých turistů, odbor Kobylisy. Klíčová slova: turistika, organizace, dotazník, volnočasové aktivity
Návrh marketingové komunikace outdoorových center Offpark na Šumavě
Mašek, Adam ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Návrh marketingové komunikace outdoorových center Offpark na Šumavě Cíl: Sestavení marketingové komunikace na letní sezonu 2017 na základě získaných dat Metody: V práci byly využity metody kvalitativního výzkumu. Jedná se o interview s manažerem provozu areálů Offpark a osobní zúčastněné pozorování. Výsledky: Výsledkem práce je návrh marketingové komunikace pro areály Offpark na letní sezonu 2017. Jedná se o návrhy marketingových nástrojů, které byly doposud v marketingové komunikaci Offpark používány zřídka, či dokonce vůbec. Mezi nejvýznamnější patří reklama na internetu, eventy a také podpora prodeje. Klíčová slova: Marketing sportu, interview, volnočasové aktivity, outdoor, Šumava, Národní park
Sponzoring fotbalového klubu Fastav Zlín
Kumstová, Aneta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Sponzoring fotbalového klubu Fastav Zlín Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvoření nové sponzorské nabídky fotbalového klubu Fastav Zlín, která bude využívat potenciál toho, co klub může nabídnout. Dílčími cíli pak jsou analýza současné situace a zjištění potřeb klubu v oblasti sponzoringu, které dopomůžou k vytvoření komplexní nabídky a dále návrh několika konkrétních nabídek pro vybrané sponzory Metody: V této práci byla použita jako hlavní metoda analýza dokumentů, pro vytvoření obecné a statistické části nabídky, která byla následně kombinovaná s hloubkovým interview s vedením klubu pro zjištění dalších podstatných skutečností a zadání požadavků na vytvoření nabídky. Výsledky: Během analýzy bylo zjištěno, že fotbalový klub má zastaralý a nekompletní nabídkový list. Z tohoto důvodu byly nejdříve zjištěny údaje jako návštěvnost utkání, výsledky za poslední roky, sledovanost zápasů či současné hvězdy týmu. Poté byly vytvořeny 3sponzorské balíčky, které klubu poslouží jako podklad pro vyjednávání s dalšími partnery. Nakonec byly vytvořeny konkrétní návrhy pro zvolené firmy. Klíčová slova: Marketing, sponzoring, sponzorská nabídka, Fastav Zlín, fotbal
Výzkum vnímání designu produktů firmy Skechers členy generace Y
Nováková, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Výzkum vnímání designu produktů firmy Skechers členy generace Y Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit názor generace Y na design sportovní obuvi značky Skechers. Určit, jaké faktory designu jsou nejdůležitější při výběru sportovní obuvi. Nedílnou součástí je také výběr modelů sportovní obuvi, které byly u generace Y nejpopulárnější a zjištění její vnímání typu stélky a podrážky sportovní obuvi. Metody: Praktická část bakalářské práce, tedy výzkum vnímání, byla provedena formou elektronického dotazníku, který byl rozšířen pomocí sociálních sítí a elektronické pošty. Hlavní část dotazníku byla tvořena fotografiemi modelů obuvi značky Skechers a dále pak obecnými otázkami zaměřujícími se na vnímání designu sportovní obuvi respondenty. Výsledky: Výsledky výzkumu budou použity nejen pro samotné vyhodnocení vnímání designu u sportovní obuvi firmy Skechers generací Y, ale i pro účely určitých podniků v České republice odebírající tuto značku k usnadnění výběru z kolekcí různých modelů sportovní obuvi. V praktické části jsou popsány a graficky znázorněny výsledky a zobrazeny fotografie nejpreferovanějších modelů. Výběr prvků designu se shodoval s nejčastějším výběrem modelů sportovní obuvi, a tím určil ty s největší schopností ovlivnit zákazníka. Produkt značky Skechers byl celkově vnímán...
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Tenis Centra Dobříš
Šebek, Roman ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Tenis Centra Dobříš Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami Tenis Centra Dobříš. Na základě získaných dat a zjištěných nedostatků předložit návrhy na zlepšení zákaznických služeb. Metody: K marketingovému výzkumu byla použita forma dotazníkového šetření. Byla zvolena písemná metoda. Jedná se o primární data. Výsledky jsou přehledně zpracovány do grafů. . Pro získání povědomí o aktuální situaci bylo využito polostrukturovaného rozhovoru. Informace vedoucí z něj vedli k vytvoření dotazníku. Výsledky: Z výsledků marketingové analýzy vyplývá, že jsou zákazníci Tenis Centra Dobříš spíše spokojeni. Přesto byly zjištěny nedostatky, na jejichž základě byly zpracovány návrhy vedoucí ke zlepšení aktuálního stavu. Klíčová slova: Služby, kvalita služeb, sportovní marketing, marketingový mix služeb
Audit marketingu lyžařské školy
Větříček, Adam ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: MARKETINGOVÝ AUDIT LYŽAŘSKÉ ŠKOLY Cíle práce: Navrhnout postup a strukturu marketingového auditu lyžařské školy. Tuto strukturu aplikovat na zvolenou lyžařskou školu v Jihoafrické republice, zhodnotit marketingovou koncepci společnosti a doporučit postupy, které povedou ke zdokonalení celkové marketingové koncepce organizace. Metoda: V této práci jsou použity analýza dokumentů, portfolio matice BCG, Porterův model pěti sil, PEST analýza a SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem práce je marketingový audit a doporučení pro zlepšení marketingové koncepce zvolené lyžařské školy. Práce může sloužit jako předloha při tvorbě marketingového auditu lyžařské školy, případně marketingového auditu v oblasti sportovních služeb. Doporučená opatření mohou být využita v praxi konkrétní lyžařskou školou. Klíčová slova: Sportovní služby, marketingový mix, propagace, lyžařská škola.
Sponzoring týmu TJ Spartak Čelákovice
Vedral, Marek ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Sponzoring týmu TJ Spartak Čelákovice Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit vhodnou sponzorskou nabídku pro nohejbalový tým TJ Spartak Čelákovice. Tuto nabídku poté v praxi použíjeme, budeme sledovat silné a slabé stránky této nabídky a průběžně nabídku upravovat. Metody: První metodou bude vyhledání dokumentů důležitých pro vytvoření nabídky a jejich následná analýza. Informace poté použijeme pro vytvoření sponzorské nabídky, zvolíme komunikační strategii. Nabídku zhodnotíme, zjistíme její silné a slabé stránky. Výsledky: Díky roční aktivitě při shánění sponzorů jsme rozklíčovali silné a slabé stránky sponzorské nabídky. Také jsme zjistili, že při shánění sponzorů je velmi důležitá forma komunikace a navázání kontaktu. Klíčová slova: Sponzoring, nohejbal, komunikace, sponzorská nabídka, amatérský sport
Firemní design lyžařské školy Majasport
Matoušek, Pavel ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Title of study: Corporate design of Maja Sport ski school Objectives: The main objective of this thesis is to design a new corporate design for the ski school Maja Sport with a proposal for its implementation. Partial aims to achieve main objective are analysis of corporate design of major competitors and analysis of the current state of corporate design ski school Maja Sport. Methods: To achieve the set goals have been used several methods. Analyses of corporate design are based primarily on methods of observation and analysis of documents. Creating a draft of new design is based on collective brainstorming and informal talks with the owner and manager of the ski school. Results: The thesis found significant weaknesses in the current corporate design ski schools Maja Sport. Compared with the competition, its design is highly fragmented and looks unprofessional. For this reason, the thesis designed completely new corporate design. The practical outcome of this work is a proposal for implementation and design manual with rules and examples of use of the proposed new company design. Key words: corporate design, corporate identity, logo, colouring, typography, visual style, design manual
Management sportovní akce: závody Aliance dětského plavání
Vacková, Iveta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Management sportovní akce: závody Aliance dětského plavání Cíl práce: Návrh projektu 4. ročníku závodů Aliance dětského plavání jako použitelného modelu k organizaci akce. Použité metody: případová studie, polostrukturovaný rozhovor, neformální rozhovor, zúčastněné pozorování, analýza dokumentů, SWOT analýza Výsledky: Návrh projektu závodů Aliance dětského plavání 2014, který je použitelný jako model této či podobné akce. Doporučení a návrhy pro organizátory dalších ročníků akce. Klíčová slova: sportovní akce, případová studie, zúčastněné pozorování, SWOT analýza, Aliance dětského plavání, plavání
Podpora prodeje produktů Reebok určených na CrossFit
Oliva, Matěj ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Cíle: Metody: Výsledky: Klíčová slova: Podpora prodeje produktů Reebok zaměřených na CrossFit Hlavním cílem práce bylo nastavení nové podpory prodeje pro kolekci produktů Reebok CrossFit, které má společnost ve svém portfoliu. V mé bakalářské práci jsem využíval nejrůznějších metod k analyzování informací a k jejich následné syntéze a vyhodnocení. Mezi využité analýzy jsem zařadil analýzu konkurence, BCG matici a SWOT analýzu. Výsledkem této práce byla nově nastavená podpora prodeje produktů řady Reebok CrossFit, která by mohla být implementována do reálného světa. Konkrétní podpora prodeje se týkala propojení odvětví hokejové divize, crossfitu a komunikačního nástroje event marketingu. Produkt, marketingová komunikace, podpora prodeje, analýza konkurence, BCG matice, SWOT analýza

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 597 záznamů.   začátekpředchozí378 - 387dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Voráček, Jakub
1 Voráček, Jan
2 Voráček, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.