Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 597 záznamů.  začátekpředchozí333 - 342dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix futsalového klubu FC Tango Brno
Belejová, Iva ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový mix futsalového klubu FC Tango Brno Cíle: Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix futsalového klubu FC Tango Brno, upozornit na jeho přednosti a nedostatky a navrhnout možná opatření pro jeho zlepšení. Metody: V bakalářské práci byla potřeba analyzovat interní dokumenty, vytvořit sběr dat klubu a zaměřit se na současný stav klubu. Dále byla použita metoda rozhovorů s prezidentem klubu Jiřím Štěrbou, hráči a zástupcem fanoušků. Výsledky: Na základě analýzy marketingového a komunikačního mixu futsalového klubu se zjistilo, jaké nástroje klub využívá a naopak, v jakých vidí nedostatky. Především nástroje komunikace nejsou zcela efektivně využívány, a tak bylo třeba navrhnout možná opatření, která by vedla k jejich zlepšení v budoucích letech. Návrhy byly sestrojeny tak, aby vyhovovaly všem možnostem klubu a byly pro klub realizovatelné. Klíčová slova: Marketing, sportovní marketing, marketingový a komunikační mix, sport, futsal, merchandising
Hodnocení kvality služeb fitness klubu Fit Effect|Fitness & Wellness
Buchtová, Eliška ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Hodnocení kvality služeb fitness klubu Fit EffectFitness  Wellness Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je provedení marketingového výzkumu hodnocení kvality poskytovaných služeb ve fitness klubu Fit EffectFitness  Wellness. Výzkum je proveden prostřednictvím dotazníkového šetření, které vychází z Bradyho modelu. Dalším cílem je ověření reliability jednotlivých otázek v dotazníku pomocí statistické metody faktorové analýzy. Metody: K provedení výzkumu byla zvolena primární metoda sběru dat písemného dotazování, jehož struktura je inspirována Bradyho modelem. Další aplikovanou metodou bylo přímé pozorování v prostředí fitness klubu Fit EffectFitness  Wellness a také realizace strukturovaného interview s otevřenými otázkami. Pro ověření reliability jednotlivých otázek v dotazníku byla použita statistická metoda faktorové analýzy. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny pomocí grafů, klasifikačních křížů a tabulek. Na základě získaných výsledků byly vytvořeny návrhy a doporučení pro fitness klub Fit EffectFitness  Wellness, které by v budoucnu měly vést ke zkvalitnění poskytovaných služeb a navýšení počtu spokojených a loajálních zákazníků. Klíčová slova: sportovní služby, zákazník, kvalita, spokojenost, faktorová analýza
Výzkum kvality služeb v plaveckém zařízení pro děti
Vacková, Iveta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Výzkum kvality služeb v plaveckém zařízení pro děti. Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je prostřednictvím dotazníku, který je modifikovanou verzí standardizovaného dotazníku SERVQUAL, analyzovat kvalitu služeb v plaveckém zařízení pro děti, konkrétně v Babyclubu Čochtánek. Výsledky marketingového výzkumu vedou ke konkrétním návrhům a doporučením, které může management Babyclubu využít jako podklad pro zlepšení kvality služeb, získání nových zákazníků a zvýšení spokojenosti těch stávajících. Metody: Marketingový výzkum se skládá z kvantitativních i kvalitativních metod. Pro dotazování klientů Babyclubu byl použit písemný i elektronický dotazník inspirovaný standardizovaným dotazníkem SERVQUAL, který zjišťuje kvalitu služeb z pohledu zákazníka. Dotazník zkoumal skutečně vnímanou kvalitu služeb a porovnával ji s očekáváním respondentů. Dále je v práci využit polostrukturovaný rozhovor s majitelkou Babyclubu, na základě kterého je ve výsledcích zaznamenán také odhad ze strany vedení Babyclubu. Teoretická část práce vychází z analýzy dokumentů. Výsledky: Výsledné hodnoty, které jsou zobrazeny pomocí grafů a klasifikačních křížů, poukazují na fakt, že kvalita služeb v Babyclubu Čochtánek je z pohledu zákazníků nadprůměrná. Přesto se objevilo několik nedostatků, které by měl management...
Marketingová komunikace AC Sparta Praha
Fanta, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace AC Sparta Praha Cíle: Hlavním cílem této práce je analýza současného stavu marketingové komunikace s diváky AC Sparta Praha, odhalení nedostatků a vypracování návrhu na zlepšení marketingové komunikace s diváky tohoto klubu. Metody: V této práci byly použity metody případové studie, analýzy dostupných dokumentů a textů, a strukturovaného rozhovoru s ředitelem marketingu a s ředitelem komunikace a public relations AC Sparta Praha. Výsledky: Při analýze marketingové komunikace s fanoušky AC Sparta Praha bylo zjištěno, že může být o některé projekty doplněna. Návrh se držel nastaveného konceptu marketingové komunikace, jelikož jsem v něm neodhalil větší nedostatky. Návrh vychází z možností klubu tak, aby byl realizovatelný. Klíčová slova: sportovní marketing, fotbal, komunikační strategie, sociální sítě, divák
Podnikatelský plán založení fitness klubu Health+Prague fit club, s.r.o.
Johanidesová, Šárka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Podnikatelský plán založení fitness klubu Health+Prague fit club, s.r.o. Cíle: Hlavním cílem této práce je vypracování podnikatelského plánu nově vznikajícího fitness klubu v centru Prahy a ověření realizovatelnosti projektu. Metody: V první části práce jsou popsány důležité pojmy, struktura a potřebné zásady k dané problematice pomocí metody syntézy. V druhé, praktické části jsou použity metody finanční analýzy a scoring model pro analýzu konkurence. Výsledky: Podnikatelský plán na založení nového fitness klubu v centru Prahy ukázal, že klub má potenciál na to prosperovat na trhu. Veškeré výsledky analýz jsou zobrazené pomocí tabulek. V porovnání s přímou konkurencí nabízí srovnatelné produkty za vyšší ceny. Nabídne zákazníkům velké prostory plné kvalitního tréninkového vyžití, ale i relaxace. Klíčová slova: Podnikatelský plán, fitness, podnikání, finanční plán, marketing, management.
Strategický plán rozvoje SK Joudrs Praha
Dobrá, Tereza ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce Strategický plán rozvoje SK Joudrs Praha Cíl Práce Cílem této diplomové práce je sestavení strategického plánu rozvoje pro softballový klub Joudrs Praha na tříleté období od 1.10.2015 do 30.9.2018. Metody práce Kvalitativní rozhovor s předsedou klubu, kvalitativní rozhovor se sportovním manažerem klubu, analýza textů a dokumentů, SWOT analýza, monitoring, případová deskriptivní studie. Výsledky Analytická část diplomové práce byla postavena na případové deskriptivní studii a na monitoringu, který poskytl náhled do vnitřního prostředí klubu a na názory členů klubu na SK Joudrs Praha. Na základě rozhovorů byla vytvořena SWOT analýza, která ve shrnující tabulce propojila závislost mezi nejvýznamnějšími body. Ze SWOT analýzy vyplynula volba strategie. Z rozhovoru s předsedou klubu a analýzy textů a dokumentů byla sestavena finanční analýza klubu. Klíčová slova Strategické plánování, strategický plán, sportovní klub, SK Joudrs Praha, softball
Strategické plánování v podmínkách sportovního svazu - Český svaz Pole and Art Sports
Kočová, Lenka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Strategické plánování v podmínkách sportovního svazu - Český svaz pole & art sports Cíle práce: Cílem této diplomové práce je pomocí jednotlivých kroků strategického plánování a potřebných analýz, vytvořit strategický plán Českého svazu pole & art sports. Případová analýza svazu by měla poodhalit jeho nevyužitý potenciál, který by kvalitním strategickým plánováním mohl být zcela využit. Tím by si Český svaz pole & art sports upevnil dominantní pozici v rámci této nové sportovní disciplíny. Metody práce: Ve své práci jsem využila smíšený výzkum, který obsahoval kvantitativní i kvalitativní metody výzkumu - konkrétně písemný dotazník, rozhovor, analýzu dokumentů a SWOT analýzu. Výsledky práce:Výsledky z provedených analýz byly základem k vytvoření strategického plánu. Cíle a úkoly, které vedou k jeho úspěšnému naplnění, jsou rozděleny a následně zobrazeny v tabulkách podle časového harmonogramu jejich realizace. Klíčová slova: Strategické plánování, sportovní svaz, nezisková organizace, případová studia, strategický plán Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Popularita sportovních médií v tisku a na internetu - sociodemografický profil čtenářů.
Pamánek, Luboš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Popularita sportovních médií v tisku a na internetu - sociodemografický profil čtenářů Cíl práce: Cílem diplomové práce je analyzovat popularitu sportovních médií. Diplomová práce je zaměřena na sportovní média v tisku a na internetu a na jejich vývoj za posledních několik let. Vlastním přínosem práce je poté sestavení sociodemografického profilu čtenáře se zájmem o sport v tisku a na internetu a zkoumání jeho vztahu ke sportu. Vytvořené profily jsou následně porovnány s cílem nalézt shodné a odlišné rysy. Metoda: Výzkumná část diplomové práce je založena na analýze a zpracování získaných dat z marketingových výzkumů za zkoumané období. Výzkumu jsou podrobena sportovní média v tisku a na internetu, proto je v závěrečné kapitole výzkumné části použita metoda komparace, která poodhaluje rozdílné a shodné rysy obou typů médií. Pro zpracování tématu je využita metoda analýzy dokumentů a metoda komparace. Výsledky: Z výsledků práce vyplývá, že tištěná a internetová média zažívají odlišnou dobu, a ta se promítá i do sportovních médií. Na jedné straně tištěná média každoročně ztrácí na popularitě a jejich budoucnost je nejistá a na druhé straně u internetových médií se v posledních letech projevuje strmý nárůst popularity. To se samozřejmě promítá i do rozdílné sociodemografické struktury čtenářů...
Realizace projektu "Neberte nám naši hru" a návrhy na zlepšení
Masák, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Realizace projektu "Neberte nám naši hru" a návrhy na zlepšení Cíle: Hlavním cílem této práce je podrobný popis realizace projektu " Neberte nám naši hru" a na základě výzkumných metod navržení změn pro další ročníky projektu. Metody: Pro popis realizace projektu byla v práci využita metoda pozorování a to v roli úplného účastníka a dále analýza dokumentů. Ke zjištění vnímání projektu rodiči dětí bylo použito dotazníkového šetření. K získání odborných názorů na realizaci projektu a jeho medializaci byly uskutečněny dva kvalitativní rozhovory. Výsledky: Projekt "Neberte nám naši hru" je vnímán cílovou skupinou velice pozitivně z hlediska jeho hlavních myšlenek i realizace. Do dalších ročníků lze doporučit zejména celoroční komunikaci projektových myšlenek směrem k fotbalové veřejnosti v Praze. V rámci celoroční komunikace se navrhuje začlenění nových prvků mezi projektové aktivity, které by měly celý projekt zatraktivnit jak pro samotné účastníky, tak i pro média, což by přispělo ke zvýšení povědomí veřejnosti o projektu a jeho myšlenkách. Klíčová slova: projektový management, projektový manažer, projektový tým, sportovní akce
Výzkum nákupního chování běžců při výběru běžecké obuvi
Němcová, Lenka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Výzkum nákupního chování běžců při výběru běžecké obuvi Cíle práce: Hlavním cílem diplomové práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit a popsat nákupní chování běžců ve všech fázích výběru běžecké obuvi. Nákupní chování je zjišťováno ve fázi před, při a po nákupu běžecké obuvi. Metody: K získání výsledných dat byla využita metoda online dotazování prostřednictvím specializovaného webového serveru Click4survey. Na jeho platformě byl vytvořen dotazník čítající 26 otázek, který napomohl ke zjištění výsledků a naplnění cíle výzkumu. Výsledky: Na základě informací získaných z dotazníkového šetření bylo popsáno nákupní chování běžců při výběru běžecké obuvi. Běžci se nejvíce informují na internetu, staví do popředí pohodlnost obuvi a řadí se spíše ke spokojeným a loajálním zákazníkům. Výsledné hodnoty přinesly i další zajímavá zjištění a vnášejí nový pohled na problematiku procesu nákupního chování a rozhodování u velmi specifické skupiny zákazníků. Klíčová slova: běžecká obuv, běžci, nákupní chování, marketingový výzkum

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 597 záznamů.   začátekpředchozí333 - 342dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Voráček, Jakub
1 Voráček, Jan
2 Voráček, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.