| |
| |
| |
| |
|
Light mirrors for VHE astronomy telescopes
Palatka, Miroslav ; Hrabovský, Miroslav ; Schovánek, Petr ; Vlček, Martin ; Řídký, Jan ; Grygar, Jiří ; Soukup, Ladislav ; Prouza, Michael ; Boháčová, Martina
The overview of light (weight) mirrors used in VHE astronomy telescopes is presented. The mirrors, which were developed in our laboratory are discribed.
|
|
Production of mirror systems for cosmic rays detectors
Vlček, Martin ; Schovánek, Petr ; Palatka, Miroslav ; Hrabovský, Miroslav ; Řídký, Jan ; Grygar, Jiří ; Soukup, Ladislav ; Prouza, Michael ; Boháčová, Martina ; Nosek, D.
Joint Laboratory of Optics of Palacky University and Institute of Physics of the Academy of Science of the Czech Republic have cooperated and still works on several prestigious international projects of atmospheric optical detectors of cosmic rays.We deal with two French projects with international collaboration placed in French Pyrenees in Themis. These projects are CAT and Celesic.
|
| |
| |
|
Virtualizace stanic
Vlček, Michal ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Havlíček, Jan (oponent)
Cílem této práce je vysvětlit virtualizaci a její použití pro realizaci virtuální učebny. Čtenář je postupně seznámen, co znamená virtualizace, jak virtualizace funguje, z čeho se skládá, jaké jsou použity technologie a kolik virtualizace stojí. Čtenář je také informován o pojmu virtuální učebna, jak funguje a jaké jsou jednotlivé řešení této učebny. Jednotlivé řešení virtuální učebny jsou vysvětleny a porovnány. Závěrem této práce je výběr řešení, ukázka realizace, včetně ceny řešení virtuální učebny. Práce má poukázat na možné a výhodné řešení této učebny.
|
|
Moderní metody prodeje pojistných produktů
Vlček, Michal ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce)
Cílem této práce je objasnit základní charakteristiky pojistného produktu v souvislosti s jeho prodejem, analyzovat moderní metody prodeje pojistných produktů na českém pojistném trhu a identifikovat pojistné produkty nabízené prostřednictvím těchto distribučních kanálů. V první kapitole uvádím obecnou charakteristiku pojistného produktu a faktory ovlivňující jeho prodejnost. Druhá kapitola se zabývá klasickými metodami prodeje, zejména zprostředkovatelskou sítí a přepážkovým prodejem. Třetí část je zaměřena na přímé metody prodeje (internet, telefon, direkt-mail) a síťový marketing (multi-level marketing) v podmínkách českého trhu. Důležité je též srovnání výhod a nevýhod u jednotlivých distribučních kanálů. V samotném závěru jsou porovnány moderní větve prodeje s klasickými metodami.
|