Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 106 záznamů.  začátekpředchozí97 - 106  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj funkčního myšlení žáků na prvním stupni základní školy
VONDRÁČKOVÁ, Petra
Hlavním cílem mé diplomové práce je vytvoření pracovních listů pro propedeutiku funkčního myšlení u žáků na prvním stupni základní školy, s podporou počítače v různých fázích pojmotvorného procesu, a následné vyzkoušení v jednotlivých ročnících ZŠ. Diplomová práce obsahuje teorii o funkčním myšlení, mnou vytvořené pracovní listy na základě inspirace z učebnic pro ZŠ, průběh a výsledek experimentu ověřeného ve výuce.
Bakalářská práce- Návrh a evaluace didaktických ekologických her s prvky badatelsky orientovaného vyučování
VONDRÁČKOVÁ, Petra
Bakalářská práce Návrh a evaluace didaktických ekologických her s prvky badatelsky orientovaného vyučování je zaměřena na problematiku didaktických her s ekologickou tématikou s aplikací badatelsky orientovaného vyučování. Obecné didaktické informace o této problematice jsou zpracovány formou literární rešerše. Vybraná témata odborné ekologie byla shrnuta a následně byly z těchto témat vypracovány didaktické hry. Účastníci těchto her získají znalosti o fungování některých obecných ekologických zákonitostí, týkající se trofické kaskády, potravních sítí a principu kompetičního vyloučení. Tři vytvořené hry jsou uvedeny v kapitole výsledky.
Analýza internetové marketingové strategie AIESEC
Lačevová, Aneta ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Vondráčková, Petra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou využití internetu v marketingu v konkrétní neziskové organizaci, AIESEC. Teoretická část práce obsahuje charakteristiku organizace AIESEC, jako neziskové organizace, a shrnutí specifik marketingu v neziskovém sektoru. Zároveň představuje roli a význam internetu v marketingu. V praktické části je věnována pozornost konkrétní pobočce studentské organizace, AIESEC Praha, a analýze využití internetových marketingových nástrojů. Na základě porovnání s konkurenčními organizacemi a jejich působení na internetu, jsou formulovány návrhy na změny u využívaných nástrojů.
Budování věrnosti značce prostřednictvím digitálních médií v FMCG segmentu
Vondráčková, Petra ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Pěničková, Vlasta (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem budování věrnosti značky pomocí digitálních médií. Práce je zaměřena především na oblast rychloobrátkového zboží. Věrnost značce je definována jako závazek k opětovnému nákupu specifického produktu nebo služby v budoucnosti, nezávisle na externích vlivech. V oblasti rychloobrátkového zboží se vyskytuje několik hlavních faktorů, které musí být zohledněny při budování věrnosti, např. základní nabídka, demografie spotřebitelů, úroveň cenové elasticity, nebo "podíl v peněžence klienta" (share of wallet). Cílem této práce je definovat digitální strategii pro značku mléčných produktů, která se snaží zvýšit věrnost zákazníků ke své značce. Aby byl cíl naplněn, autor přezkoumal jednak akademickou literaturu na téma věrnost značce, stejně tak jako literaturu na téma digitálních médií a jejich vlivu na věrnost. Digitální strategie, vytvořená v poslední kapitole diplomové práce, je založena na výzkumu autora, který byl zaměřen na analýzu online aktivit značky, analýzu konkurenčních digitálních aktivit, analýzu souvisejícího online obsahu a dále na analýzu českého digitálního prostředí.
Budování značky v mezinárodní organizaci AIESEC
Vondráčková, Petra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Mydlo, Jaroslav (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje přístupy vedoucí k budování značky. Teoretická část je věnována způsobům budování identity značky. Praktická část je zaměřena na budování značky v organizaci AIESEC. Jedná se především o analýzu aktivit, které vedly k budování značky organizace a dále o nastínění kroku, které by měly být uskutečněny k posílení značky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 106 záznamů.   začátekpředchozí97 - 106  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Vondráčková, Pavlína
8 Vondráčková, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.