Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 108 záznamů.  začátekpředchozí99 - 108  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Meteorological elements in the growth and development of selected cereal crop - applicability of regression analysis method
Trnka, M. ; Žalud, Z. ; Semerádová, Daniela ; Dubrovský, Martin
Relationships between meteorological elements and the growth and development characteristics of selected cereal crop is assessed.
PERUN - the System for the Crop Yield Forecasting
Dubrovský, Martin ; Žalud, Z. ; Trnka, M. ; Pešice, Petr ; Haberle, J.
PERUN 1.0 is the Windows-based system for probabilistic crop yield forecasting. It is based on crop growth model WOFOST. The weather series is prepared by a stochastic weather generator Met&Roll with parameters that are derived from the observed series.
Výzkum dopadů možné změny klimatu
Huth, Radan ; Dubrovský, Martin ; Žalud, Z. ; Šťastná, M. ; Trnka, M. ; Hejzlar, Josef ; Buchtele, Josef ; Růžička, Martin ; Kalvová, J. ; Nemešová, Ivana
Cilem tohoto příspěvku je stručná informace o projektech výzkumu dopadů změny klimatu, které v současné době probíhají v AV ČR a spolupracujících institucích a které koordinuje Ústav fyziky atmosféry AV ČR (ÚFA). Jedná se o dva multidisciplinární projekty, řešené v období 1999-2001. Jejich společnou částí je konstrukce scénářů klimatické změny pro experimentální lokality, řešená na ÚFA AV ČR a Katedře meteorologie a ochrany prostředí MFF UK.
The meaning of brands in marketing
Trnka, Marián ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cieľom diplomovej práce je vysvetliť význam značiek v marketingu. Ako značka môže pridať hodnotu k produktom. Aký je rozdiel medzi značkov a produktom. Čo značka znamená pre výrobcu a čo pre zákazníka. Aké faktory rozhodujú o tom, že niektoré značky sú úspešné a iné nie. Prečo je design a storytelling dôlezitý okolo značiek. Vo svete značiek do veľkej miery ide o vnímanú hodnotu v mysliach zákazníkov a nie o skutočnú hodnotu. Vnímaná hodnota mnohokrát hraje omnoho dôležitejšiu rolu, ako skutečná hodnota, preto práca sa venuje aj positioningu. Ďalej práca sa venuje jednotlivým častiam marketingového mixu -- produkt, cena, propagácia, miesto -- a rozoberá, na aké záležitosti v tých jednotlivých častiach marketingového mixu, by sa mali marketéry zamerať a naopak, akým záležitostiam, by sa mali vyhnúť, aby značka bola čo najviac úspešná na trhu. Značku treba tiež niekam smerovať, posúvať, s tým súvisia inovácie, ktorými sa práca tiež zaoberá. Posledná časť práce sa venuje vnímaniu značiek na trhu kolových nápojov.
Strategická analýza podniku
Bláhová, Eliška ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Trnka, Milan (oponent)
Cílem diplomové práce bylo zpracovat strategickou analýzu konkrétní společnosti (Patria Direct, a.s.) a provést externí a interní analýzu s cílem zjistit současnou pozici společnosti na trhu a navrhnout doporučení pro její možný budoucí směr.
Platební karty - historie, současnost, budoucnost
Bělohlavová, Martina ; Votava, Libor (vedoucí práce) ; Trnka, Milan (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na celkový vývoj platebních karet od historie přes současný stav a nastiňuje, kam bude směřovat trh s kartami v budoucích letech. Dílo poskytuje ucelený přehled od počátku využívání karet v zahraničí i České republice, zahrnuje jednotlivé druhy, rizika spojená s jejich použitím, bezpečnost a shrnuje výhody a nevýhody využití platebních karet.
Místní rozpočty samosprávných celků ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska
Trnka, Michal ; Láchová, Lenka (vedoucí práce)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je analyzovat konkrétní rozpočet vybraného samosprávního celku ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. V první kapitole je vyjádřen teoretický základ nezbytný k pochopení dané problematiky, ať už se jedná o postup alokace zdrojů či problematiku konkrétních příjmů a výdajů rozpočtu a provést jakousi asociaci teorie a praxe. V následujících kapitolách je provedena komparace několika vybraných rozpočtů samosprávných celků, v níž je poukázáno na jednotlivé diference a možnosti jednotlivých rozpočtových politik.
Dlouhodobý majetek dle českých účetních předpisů, IFRS a US GAAP
Trnka, Martin ; Vašek, Libor (vedoucí práce)
popis a vysvětltní základních rozdílů v účtování dlouhodobého majetku podle českých předpisů, IFRS, US GAAP. Práce je rozdělena do tří stejných částí. každá část se věnuje jedné kapitole a je doplněna o praktické příklady, které jsou co nejpodobnější v každé kapitole, aby co nejlépe vynikly rozdíly mezi jednotlivými systémy.
FINANČNÁ ANALÝZA SPOLOČNOSTI KAROSA A.S.
Trnka, Marián ; Lodr, Jakub (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Bakalárska práca hodnotí finančnú situáciu podniku Karosa a.s., jej výsledky v daným ekonomicko-finančných ukazovateľoch a porovnanie výsledkov s odvetvím. Cieľom bolo zistiť daný stav a porovnať ho v aplikácii teórie.
Zhodnocení personálních činností ve firmě Protool s.r.o.
Trnka, Milan ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Benda, Michal (oponent)
Popis personálních činností ve firmě Protool s.r.o., které jsou zkoumány vnitřním auditem personálch činností. Těchto 10 personálních procesů je detailně rozebráno a jsou zde navrhnuty možnosti, jak současný stav vylepšit nebo se alespoň příbližit k optimu. Na závěr jsou fakta přehledně seřazeny do tabulky a jednotlivé personální činnosti jsou ohodnoceny na bodovací škále od 1 do 5.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 108 záznamů.   začátekpředchozí99 - 108  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
10 TRNKA, Michal
2 Trnka, Marián
2 Trnka, Martin
1 Trnka, Matyáš
10 Trnka, Michal
1 Trnka, Milan
1 Trnka, Milan Bc.
22 Trnka, Miroslav
1 Trnka, Miroslav (absolvent PEF)
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.