Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 209 záznamů.  začátekpředchozí200 - 209  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Paradigma integrovaného komunikačního modelu
Sysel, Ondřej ; Mucha, Ivan (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se pokusí dokázat, že média existují jako autopoietický systém ve funkci katalyzátoru, který s rostoucí mírou entrope komunikačních vazeb a subsystémů podněcuje přiblížení se meznímu stavu, z něhož muže vzejít nová struktura integrované komunikace. Cílem práce je vytvoření synergie dosud existujících komunikačních teorií, teorií sociální komunikace, paradigmatu dynamické teorie systému a teorií popisujících vztah vědomí k realitě. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Příznakové způsoby zpracování zpravodajských reportáží a jejich uplatňování v televizním zpravodajství : (analýza televizního zpravodajství u tří českých celoplošných televizí ČT1, TV Nova a TV Prima)
Vořechovský, Vladimír ; Trampota, Tomáš (vedoucí práce) ; Závozda, Petr (oponent)
Moje diplomová práce je zaměřená na příznakovost ve zpravodajství - tedy na výrazové audiovizuální prostředky, které do televizního zpravodajství s nástupem nových technologií přicházejí z jiných televizních žánrů a které s sebou mohou nést i jiné významy než jen prosté informace. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Fluktuace v českých médiích a její příčiny
Ghanem, Jakub ; Trampota, Tomáš (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Ústředním tématem magisterské diplomové práce je fluktuace zaměstnanců v tuzemských sdělovacích prostředcích. Pro zpracování bylo dominantně využito kvalitativního výzkumu, konkrétně individuálních polostrukturovaných interview s novináři. Rozhovory směřovaly k identifikaci jevů, které mediálním pracovníkům komplikují a znepříjemňují výkon povolání. Respondenti byli přímo i nepřímo dotazováni na motivace, které je vedly ke změně zaměstnání anebo mají tento potenciál. Brány na zřetel byly rovněž organizační prvky mediálních institucí, zejména kariérní řád a způsob plánování pracovních směn. Diplomová práce se zaobírá průvodními jevy působení v médiích, jako je nadměrné časové vytížení, stres, spěch, projevy konkurence, tlak ze strany zadavatelů reklamy a další. Všímá si dopadů, které mohou nevhodně vytvořené podmínky mít na svobodu vyjadřování a pravdivost publikovaných komunikátů. Rovněž zahrnuje náhled do ryze osobní roviny, mimo jiné na rodinný a partnerský život, popřípadě na možnost uspokojivě využívat volného času. Rozpoznané příčiny fluktuace byly na základě rozboru výsledků interview rozčleněny, popsány a dále kategorizovány. Zjištění byla v kritické kapitole objektivizována odpověďmi zástupce personální agentury a komentáři mediálního znalce.
Komunikační strategie etablujících se mediálních projektů
Černá, Michaela ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Práce se zaměřuje na tři nové české mediální projekty, které byly založeny v roce 2014: na zpravodajský web Echo24.cz, měsíčník Reportér magazín a videoportál DVTV. Popisuje jejich vznik, který proběhl v důsledku změn na českém mediálním trhu v letech 2013-2014. Ty se týkaly především vlastnické struktury a převzetí vydavatelského domu Mafra, a. s., podnikatelem Andrejem Babišem a krize v České televizi. Práce mapuje etablování se projektů na mediální scéně a jejich vymezování se v konkurenčním prostředí již zavedených médií. Tento proces sleduje skrze komunikační strategii projektů. Na základě předem vymezených kritérií analyzuje zaváděcí kampaně, použité marketingové prostředky a komunikaci s publikem během prvního roku po startu projektů. Deskriptivní analýzu doplňují části rozhovorů s autory projektů: Daliborem Balšínkem (Echo24.cz), Robertem Čásenským (Reportér magazín) a Janem Rozkošným (DVTV). Na jejím základě je pak provedena komparace projektů a jejich komunikačních strategií. Získané poznatky jsou využitelné k dalšímu zkoumání vývoje sledovaných mediálních projektů.
Obraz latinskoamerických zemí v denících Mladá fronta DNES a Právo
Macias Huanca, Olinda Veronica ; Trampota, Tomáš (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl prostudovat vnitřní situaci v jednotlivých státech Latinské Ameriky se zaměřením na významné faktory, které tvoří její mediální obraz v českých celonárodních denících, Mladé frontě Dnes a Právu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Velký Bratr a my : Jak se konstruuje soukromí v interakci diváka s formátem reality TV
Kadavá, Anna ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Předmětem této diplomové práce bude srovnání strategií televizního testu užívaných v pořadu raelity show Big Brother k formování soukromí, výzkum jejich podílu na konstrukci prožitku soukromí publikem. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Ti jiní : česká média a veřejné pojetí normality : případové studie : Analýza mediálního obrazu tělesně a mentálně postižených lidí v letech 1990-2004
Kneschke, Jana ; Šonka, Jaroslav (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Na základě analýzy mediálního tématu lidí s mentálním nebo tělesným postižením, který nebyl více jak 40 let v českých médiích zmiňován, se tato práce zabývá určením "bodu normality" - tedy zkoumá hranice, které určují, co je normální, ve kterých se lze bezpečně pohybovat, a které jsou určeny médii spolu s veřejným míněním. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Událost a/nebo zpráva? : od studie Galtunga a Rugeové po současné představy o zpravodajských hodnotách
Johanidesová, Darina ; Trampota, Tomáš (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Vývoj vědeckých představ o zpravodajských hodnotách počínaje studií Johanna Galtunga a Mari Rugeové (1965) do současnosti v kontextu vývoje mediálních studií. Počátek analýzy shrne model zpravodajských hodnot vypracovaný norskými vědci. Následovat budou pozdější práce, které navázaly na tento model a obohatily ho o nové perspektivy (problematika gendru, infotaimentu atd.). Druhou částí práce bude praktický výzkum zpravodajských hodnot v českých denících. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Společenská odpovědnost média veřejné služby: analýza strategie České televize
Krausová, Kateřina ; Trampota, Tomáš (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Cílem práce je zjistit jak funguje strategie společenské odpovědnosti v prostředí média veřejné služby. Výzkumnou metodou je případová studie, která pracuje s jednotkou analýzy Česká televize a využívá kombinaci různých zdrojů dat (oficiální dokumenty, archivní záznamy, neformální rozhovory). Analýza CSR strategie je provedena zaměřením na vliv institucionálních podmínek a stakeholderů, konkrétních společensky odpovědných aktivit ČT a komunikačních strategií ČT o CSR. Analýzou případu České televize je předložen analytický model, který popisuje, jak funguje logika CSR strategie v prostředí média veřejné služby a zároveň představuje nástroj, který může sloužit pro další výzkum v oblasti CSR. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 209 záznamů.   začátekpředchozí200 - 209  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.