Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí32 - 41  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika měření návštěvnosti webových stránek
Každan, Michal ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Bakalářská práce, Problematika měření návštěvnosti webových stránek je v první polovině zaměřena na teoretické základy webové analýzy a vysvětlení, jak měření návštěvnosti funguje (čili jaké se používají metodiky pro sběr dat a jak pracují). Dále se zde zaměří zejména na nástroj Google Analytics (od krátké historie přes principy fungování), který bude následně v druhé polovině práce konfigurován pro ukázkovou webovou stránku s cílem demonstrace funkčnosti tohoto nástroje pomocí vytvořených reportů a grafů. Cílem práce je tedy získání patřičných informací k problematice z dostupných zdrojů a následné využití v praxi v podobě implementace nástroje Google Analytics. Výsledkem práce bude sada rad a doporučení majitelům podobných webových stránek vyplývajících ze zkušeností práce s analytickým nástrojem a jeho výsledky.
Analýza možností affiliate marketingu
Koucký, Lukáš ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Práce se zabývá vstupem na finanční online trh pomocí affiliate marketingu v podobě marketingových aktivit k akvizici potenciálních klientů a jejich následné zobchodování. Cílem práce je nalézt optimální kombinaci kanálů vhodných pro oslovení potenciálních zákazníků tohoto segmentu. Použitím statistik běžných zákazníků byly nastaveny a realizovány různé marketingové kampaně. Na základě návratnosti investice jsou identifikovány úspěšné. Nejvýkonnější se ukázala kampaň v platformě Facebook, která díky detailními zacílení dosáhla nejvyšší návratnosti. Stěžejní se ukázalo zjednodušení nákupního procesu pro zákazníka (jednoduchost formuláře a jeho rychlé vyplnění) a kvalitní komunikace s potenciálním zákazníkem. Vyšší efektivity testovaných kampaní lze na základě provedené analýzy dosáhnout vylepšením vzhledu a funkcionality webových stránek a nabídkou souvisejících produktů.
The analysis marketing activities of the e-shops in selected segment
Čerhák, Tomáš ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit e-shopů ve vybraném segmentu. Konkrétně jde o internetový marketing. Práce definuje základní pojmy jako marketing, internetový marketing a popisuje nástroje internetového marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu e-shopů, které byly zvoleny jako potenciální konkurence pro subjekt zvažující vstup na trh. Hlavním cílem práce je provedení analýzy využívání nástrojů internetového marketingu potenciální konkurencí a na základě výsledků podat návrh a doporučení efektívního využívání internetového marketingu pro subjekt zvažující vstup na trh v daném segmentu. Na začátku práce jsou definovány pojmy, v další kapitole následně nástroje internetového marketingu. První část praktické části popisuje internetové obchody, které byly zvoleny jako potenciální konkurence. Druhá část praktické části analyzuje využívání nástrojů internetového marketingu konkurenčními e-shopy. V poslední části praktické části jsou podány návrhy a doporučení pro subjekt zvažující vstup na trh v daném segmentu. V závěru práce jsou shrnuty výsledky a je zhodnoceno zda se podařilo dosáhnout cílů práce. Hlavním přínosem práce by mělo být provedení analýzy potenciální konkurence a na základě výsledků podání návrhu a doporučení pro efektivní využívání nástrojů internetového marketingu novým e-shopem.
SEO analysis of the selected site
Hošták, Miroslav ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou optimalizace webových stránek pro vyhledávací nástroje. Výsledkem práce je vytvoření kontrolního seznamu obsahujícího SEO faktory, které je možné používat při kontrole optimalizace menších webových stránek sloužících k prezentaci živnostníků a malých podnikatelů nebo podle něho při optimalizaci postupovat. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část, teoretická část obsahuje prvou až třetí kapitolu a praktická čtvrtou a pátou. První kapitola se věnuje charakteristice SEO podle různých názorových směrů, popisuje rozdělení SEO technik na etické a neetické, komentuje celkový význam a přínos SEO, věnuje se její historii a popisuje její vztah k online marketingu. Druhá kapitola je zaměřená na současnou situaci, ve které se SEO nachází, zabývá se souvisejícími trendy vývoje webových stránek a popisuje jejich vzájemné ovlivnění se s algoritmy vyhledávacích nástrojů, zvlášť Google vyhledávače. Rovněž načrtá prognózu budoucího směřování SEO. Třetí kapitola doplňuje informace o vyhledávání na webu, konkrétně se věnuje charakteristikám a rozdělení různých typů vyhledávacích nástrojů, popisuje jaké faktory ovlivňují indexovatelnost webových stránek a podrobně se zaměřuje na vyhledávač Google. Charakterizuje ho a vysvětluje principy, kterým jeho fungování podléhá. První kapitola praktické časti práce -- čtvrtá, se zabývá přímo tvorbou kontrolního seznamu sloužícího k SEO optimalizaci stránek. Popisuje důvody a způsob, jakým byl tento seznam sestavěný a vysvětluje a obhajuje zařazení jeho jednotlivých součástí -- SEO faktorů. Také se věnuje rozdělení, kvalitě a váze jednotlivých faktorů. Pátá kapitola pojednává o praktické aplikaci kontrolního seznamu na konkrétním příkladu vybraného webu. Obsahuje popis vybraného webu a výsledky analýzy na něm uskutečněné. Vysvětluje zapracování vybraných SEO faktorů do revitalizace webu a hodnotí jejich úspěšnost. Závěr práce je věnovaný zhodnocení celkového přínosu kontrolního seznamu, kterého význam a efektivitu podporují doložené praktické zjištění.
SEO analýza vybraného webu
Krůta, Lubomír ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tato práce řeší optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. V teoretické části jsou popsány vybrané oblasti problematiky SEO. V praktické části je analyzován vybraný web. Jsou odhaleny nedostatky v optimalizaci, doporučeny návrhy na zlepšení. Některé návrhy jsou následně realizovány. Přínosem této práce je zlepšení optimalizace vybraného webu.
Webová microsite: teorie a tvorba frontendu microsite pro společnost T-Mobile
Vu, Tu Hoanh ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl popsat základní charakteristiku microsite, kterou chápeme jako jeden z důležitých komukačních kanálů současnosti. První část práce se věnuje teorii microsite, zahrnující definice ekonomického pohledu na microsite, použití microsite, analýze jejich hlavních výhod a soupisu hlavních trendů microsite využívaných v současné době. Dále jsou stručně rozebírány technologie používané při realizaci microsite. Praktická část se zabývá popisem vytvoření microsite. S využitím teoretických poznatků byla vytvořena microsite stránka pro společnost T-Mobile. Cílem projektu je zjistit statistiku prokliků na stránce, zobrazení microsite stránky uživateli, ale především představit svůj nový firemní produkt vztahující k mobilnímu internetu.
Využití on-line videa ve vzdělávání
Eichenmann, Filip ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část začíná vysvětlením základních pojmů o výukových videích. Dále jsou popsány výhody, možné bariéry videí a příklady využití videa v praxi ve výuce. Následuje představení výukových portálů, YouTube kanálů, video návodů a porovnání školy a samostudia na krátkém příkladu. Praktická část je rozdělena na dvě samostatné kapitoly -- Analýza vybraných videí a Doporučený postup tvorby videa. V analytické části jsou zkoumána úspěšná výuková videa na YouTube za účelem sestavení doporučeného postupu k vytvoření kvalitního výukového videa v poslední kapitole. Součástí poslední kapitoly je také vytvoření výukového videa podle předchozího doporučeného postupu, které bylo studentům následně promítnuto v rámci přednášky na VŠE. Studenti zároveň vyplnili krátký dotazník jako zpětnou vazbu k vytvořenému videu. Závěr obsahuje shrnutí výsledků, cílů a přínosů diplomové práce.
Zavedení IS pro internetovou cestovní agenturu
Šubr, Vladimír ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Klíma, Tomáš (oponent)
Tématem této diplomové práce jsou informační systémy v cestovním ruchu. Autor se zaměřuje především na informační-rezervační systémy, které jsou základem fungování cestovních kanceláří a cestovních agentur. Tato práce se snaží zohlednit fakt, že tyto systémy jsou provozovány zejména prostřednictvím internetu modelem software jako služba. Internet se postupně stal nezbytnou podmínkou fungování těchto systémů a zároveň ovlivnil fungování tohoto oboru jako celku. Tato práce obsahuje tři hlavní tematické celky. V první teoretické části se autor pokouší získat nadhled na fungování informačních systémů v rámci cestovního ruchu. Snaží se definovat, co to vlastně je informační-rezervační systém a hledá jeho roli v organizacích. Dále vysvětluje způsob, jakým tyto systémy fungují, a jakou lze od nich očekávat funkcionalitu. V druhé části práce, na pomezí teorie a praxe, autor analyzuje současnou situaci na trhu s těmito systémy. Dále definuje požadavky na tento druh systémů odpovídající konkrétnímu podnikatelskému záměru. Na základě toho je provedeno výběrové řízení pomocí multikriteriální analýzy, jehož výsledkem je výběr systému, který v co největší míře odpovídá zadaným kritériím. V třetí ryze praktické části se autor zabývá nasazením zvoleného systému do reálného provozu a všemi aspekty, které s tímto krokem souvisí. Cílem této diplomové práce je realizovat informatickou část projektu internetové cestovní agentury a zároveň hledat teoretické závěry z fungování těchto informačních systémů. Tyto závěry jsou následně zpracovány do metodické příručky pro aplikaci ASW v segmentu internetových cestovních agentur.
Problematika obsahového webu
Sova, Martin ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Svatá, Vlasta (oponent)
Tématem diplomové práce je obsahový web. V práci je definován tento pojem, předložen model vrstev fungování obsahového webu a provedena analýza jeho fungování z pohledu systémové teorie, na jejímž základě je identifikována hlavní transformační funkce systému navázaného na provoz obsahového webu. Čtenář je seznámen s modelem distribuce obsahu webu a s možnostmi financování jeho provozu. Jsou formulovány hypotézy týkající se návratnosti investic do provozu obsahového webu při využití konkrétních typů, platnost těchto hypotéz je následně testována na datech, získaných při provozu konkrétních obsahových webů. Dále je rozebrána problematika procesů probíhajících při tvorbě webového obsahu. Na praktickém příkladu výběru a implementace informačního systému na podporu tvorby obsahu na konkrétním webovém portálu je pak popsán postup výběru vhodných prostředků a jejich nasazení na základě analýzy probíhajících procesů. Cílem práce je pomoci zodpovědět, zda provoz obsahového webu je možné financovat z umístění reklamních prvků a identifikovat, jaké procesy probíhají při tvorbě obsahového webu, a jak vybrat a implementovat informační systém na jejich podporu.
Optimalizace SEO z hlediska funkce internetových vyhledávačů
Sova, Martin ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Cílem práce je popsat problematiku SEO optimalizace z hlediska funkce internetových vyhledávačů. Ve své teoretické části popisuje základní architekturu a funkce vyhledávačů, tj. způsob jakým prochází web, vytváří index a hodnocení pagerank, a v neposlední řadě také to, jakým způsobem vytváří výsledky vyhledávání na dotaz uživatele. V praktické části je pak testováno chování vyhledávačů v praxi, na jehož základě je předneseno několik dílčích návrhů k vylepšení jejich současné funkcionality.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí32 - 41  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Sova, Matouš
2 Sova, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.