Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí22 - 31další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online trading using automated trading systems
Polák, Tomáš ; Palovský, Radomír (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou online automatických obchodních systémů na Forexu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy potřebné pro pochopení mezi-národního měnového trhu a základní nástroje používané profesionály pro analýzu chování cen. V praktické části autor sestrojí dva profitabilní automatické systémy založené na odlišných přístupech podle obecně uznávaných standardů a dokáže, že je možné na základě jednoduchého modelu naprogramovat obchodního robota, který pravidelně a bezpečně zhodnocuje finanční prostředky. Výsledky budou porovnány s výkonem standardního open source AOS.
Porovnání vybraných softwarových prostředků v prostředí Darknet
Bušta, Jan ; Klíma, Tomáš (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku týkající se Darknetu. Cílem práce je popsat síť Darknet, charakterizovat vybrané softwary, které umožňují připojení do Darknetu, tyto softwary porovnat a doporučit software potenciálnímu uživateli, který nejvíce vyhovuje daným kritériím. První část je věnovaná teorii a popisuje Darknet z historického a obsahového hlediska. Dále jsou zde popsány softwary, pomocí kterých se lze do Darknetu dostat. Ve druhé části jsou tyto softwary porovnávány pomocí předem vymezených kritérií. V závěru práce je vyhodnocen software I2P jakožto nejvhodnější pro potenciálního uživatele.
Moderní technologie a trendy v bankovnictví využívané při získávání a udržení klientů
Petrásková, Veronika ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vybranými trendy a moderními technologiemi, jakými banky přistupují ke svým klientům, případně k získávání klientů nových. Bankovní trh je trhem, kde je vysoká nabídka způsobující konkurenční boj o klienty. Inovativní řešení a přidaná hodnota v podobě moderních technologií může bankám pomoci zvýšit konkurenční výhodu a loajalitu klientů, jenž patří mezi rozhodující faktory v úspěšnosti banky. Cílem této práce je popsání těchto nástrojů a zhodnocení jejich využití na území České republiky a v zahraničí.
Problematika on-line plateb
Grombířová, Aneta ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou online plateb a nakupováním zboží a služeb prostřednictvím internetu. Za tímto účelem je pozornost věnována elektronickému a mobilnímu obchodování, a sice platebním metodám, platebním systémům, zabezpečením plateb a rizikům. Teoretická část si klade za cíl tyto aspekty analyzovat, popsat a najít jejich výhody a nevýhody. Analytická část vychází z teoretické části a za pomoci dotazníkového šetření zjišťuje potřeby a preference zákazníků českých e-shopů a zkoumá jejich povědomí o bezpečnosti a rizicích spojených s placením přes web.
SEO úpravy vybraného webu
Slivka, Filip ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Teoretická část shrnuje základní pojmy týkající se dané problémové oblasti tak, aby si o ní čtenář vytvořil jasnou představu. V praktické části je provedena SEO analýza vybraného webu a jeho konkurence. Výsledkem je souhrn doporučených změn a následně jsou některé úpravy provedeny. Hlavním přínosem této práce je zlepšení optimalizace pro vyhledávače daného webu.
SEO analýza vybraného webu
Kuthan, Vojtěch ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato práce se zabývá tématem SEO analýzy. Teoretická část popisuje důležité části SEO analýzy. Praktická část analyzuje web DDWorld.cz. Z výsledků analýzy jsou poté vyvozeny doporučení. Hlavním přínosem práce jsou doporučení pro správce a samotná optimalizace webu.
Některé možnosti uplatnění sociálních sítí v oblasti e-commerce
Králová, Lucie ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Cílem této práce je popsat oblíbené sociální sítě a typy reklam, které jsou zde poskytovány. V druhé části je vysvětlen pojem e-commerce a popsány její druhy. Praktická část se věnuje vystupování vybraných e-shopů na sociální síti Facebook a v závislosti na výsledcích analýzy je navržena marketingová komunikace a inzerce pro modelový e-shop.
Analýza Competitive Intelligence v středně velkém podniku
Protivínský, Karel ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma z oblasti informatiky, a tím je Competitive Intelligence. Jejím cílem je aplikace Competitive Intelligence ve středně velkém podniku. K tomu, abychom mohli aplikaci provést, je nejprve nutné pojem Competitive Intelligence (dále jen CI) definovat, aby čtenář pochopil, co tento pojem představuje a kde se uplatňuje. Hlavním přínosem by mělo být přiblížení fungování CI ve středně velkém podniku. Tato práce se skládá ze 4 částí. První z nich je zaměřena na obecnou charakteristiku Competitive Intelligence. Součástí je jednak definování pojmu, dále se pak zabývá historií, důvodem vzniku CI, jeho dělením podle určitých příznaků a představením základního kamene CI. V dalších částech se zaměřuji nejprve na definování Business Intelligence (dále jen BI), které často bývá s CI spojováno. Samotný rozbor BI není podstatou této práce, proto je tato část sepsána stručněji. Její nejpřínosnější částí je poslední část, kde je rozebrán vztah BI a CI. Následuje část, ve které jsou popsány 3 současné trendy v CI. V poslední části nejprve najdeme charakteristiku středně velkého podniku, dále jeho prostředí, ve kterém podniká a jeho požadavky či omezení na CI. Dále se pak zaměřuji na aplikování teoretických znalostí na tento podnik.
Analýza marketingových aktivit vybraného eshopu
Rubínová, Klára ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit vybraného e-shopu z hlediska internetového marketingu. Zabývá se nástroji internetového marketingu, reklamou na internetu a sociálními médii. Cílem této práce je přiblížení problematiky internetového marketingu a provedení kompletní analýzy vybraného e-shopu. Studie vychází z interních zdrojů, které se používají především ke sledování návštěvnosti a u PPC systémů. Dalším cílem bylo zhodnocení a popřípadě i předložení možných zlepšení. Teoretické část představuje samotný internetový marketing, jeho nástroje, techniky a způsoby komunikace. Je zde popsána i analýza návštěvnosti. Praktická část začíná obecnými vlastnostmi zvoleného e-shopu, následující kapitoly jsou věnovány samotné analýze. Závěr práce shrnuje analýzu a zhodnocuje, zda bylo dosaženo vytyčených cílů. Za přínos své práce považuji vytvoření postupu při provádění analýz internetových aktivit u vlastního e-shopu.
Analýza marketingových aktivit eshopů ve vybraném segmentu
Ushanova, Kateryna ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingových aktivit e-shopů ve vybraném segmentu. Konkrétně se práce zaměřuje na oblast internetového marketingu. Teoretická část definuje pojmy související s marketingem, internetovým marketingem, reklamou a popisuje nástroje internetového marketingu. Praktická část se zabývá samotnou analýzou marketingových aktivit e-shopů. Celá praktická část je aplikována na konkurenční prostředí trhu s nábytkem. Hlavním cílem práce je provést analýzu vybraných e-shopů a na základě jejích výsledků navrhnout doporučení na zlepšení obchodní strategie. Přínosem bakalářské práce by měly být návrhy a doporučení pro zlepšení strategií internetového marketingu vybraných e-shopů v prostředí internetového podnikání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí22 - 31další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Sova, Matouš
2 Sova, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.