Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Divadelní pokladny v Praze
Piliarik, Kateřina ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; JEŽEK, Vlastimil (oponent)
Práce se zabývá divadelními pokladnami v Praze. Představuje oblasti, které jsou v uvažování o významu divadelní pokladny klíčové - distribuce informací, vzhled a umístění pokladny, cenová politika a podpora prodeje. Zabývá se také segmentací publika a možnostmi jeho rozvoje. Práce je strukturovaná od obecně platných marketingových poznatků po praktické analýzy pokladen pěti vybraných pražských divadel. V teoretické části přináší několik konkrétních vysvětlení, proč je důležité vnímat pokladnu jako efektivní marketingový nástroj. Praktická část představuje vybrané pokladny a zkoumá tato kritéria: vzhled pokladny, podoba vstupenky, distribuce informací a úroveň prodeje upomínkových předmětů divadla.
Kultura v krizi aneb kulturní transformace?
Mikhailiv, Olga ; KAŠPAR, David (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent)
Tato práce analyzuje kulturu v krizi nebo v době transformace a je doplněna případovou studií pro město Lvov. Záměrem práce je kriticky posoudit stav kultury na Ukrajině a určit, kdo jsou skuteční činitelé ovlivňující kulturní vývoj v zemi. Je zde proveden stručný rozbor legislativy týkající se kultury od osamostatnění státu po současnost. Dále jsou mapovány nestátní komunitní a soukromí činitelé účastnící se kulturního života v zemi. Práci uzavírá případová studie kulturního vývoje na lokální úrovni, provedená na příkladu města Lvova.
Umění a podnikání: Kreativní inkubátory
Mitošinková, Barbora ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; ŽÁKOVÁ, Eva (oponent)
Nové modely financování kulturních a kreativních projektů jsou intenzivně diskutovaným tématem napříč spektrem všech v kultuře zainteresovaných aktérů: mezi manažery, umělci, studenty, výzkumníky, akademiky, státní správou na všech úrovních, atd. Diplomová práce proto zkoumá téma navazování spolupráce mezi umělci - jednotlivci či institucemi - a sektorem soukromého podnikání. Práce rozebírá možné formy spolupráce (sponzorství, dárcovství, firemní filantropie, propojující platformy, umělecké intervence) a podrobně se věnuje kreativním inkubátorům, jako perspektivní možnosti propojení kulturně-kreativního odvětví a privátní, podnikatelské sféry. Povaha a potenciál tohoto vztahu je následně analyzován na případech vznikajících i již fungujících kreativních inkubátorů v České republice.
Public relations v divadle
Vahalová, Lenka ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent)
Cílem mé diplomové práce je zmapování a utřídění dostupných informací k tématu Public Relations v divadle. Práce je rozdělena na dvě základní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je pozornost zaměřena především na obsah Public Relations, dále na komunikaci jako nedílnou součást PR, nové trendy, druhy sdělení a komunikační prostředky. Součástí teoretické části je i historie Public Relations, primárně kolébka PR - Spojené státy americké. Praktická část nás zavede do dvou konkrétních divadel. Tím prvním je příspěvková organizace - Švandovo divadlo na Smíchově v Praze, a tím druhým je společnost s ručením omezeným - Studio DVA, taktéž v hlavním městě. Celou praktickou část doplní komunikace s médii a novináři, kde byl můj primární zájem zaměřen na to, jak média a novináři hodnotí stávající "divadelní servis". Co dělají divadla při komunikaci s médií správně, a co by mohla naopak zlepšit. V celé práci je průběžně uvedeno mnoho inspirativních příkladů z praxe, ať už z historie či současnosti.
Kreativní centrum Zlín
Novák, Petr ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; KAŠPAR, David (oponent)
Bakalářská práce se věnuje hlavním třem oblastem. Problematice kulturních a kreativních průmyslů, teoretické tvorbě podnikatelského plánu a jeho aplikaci v praxi na příkladu podnikatelského plánu kreativního centra ve Zlíně. Do první oblasti zasahují celkové kontexty kulturních a kreativních průmyslů v souvislosti s pojmoslovím tématiky v rámci této problematiky ve Zlíně a Zlínském kraji s přesahem na zvolenou regionální situaci. Druhá oblast obsahuje teoretickou přípravu realizace podnikatelského záměru dle aktuálních trendů. Poslední část práce tuto sumarizaci reflektuje na zvoleném praktickém projektu na teoretické úrovni.
Česká nezávislá taneční scéna a její vnitřní struktura
Hájková, Zuzana ; POKORNÝ, Jiří (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent)
Práce si klade za cíl přiblížit a zmapovat současnou nezávislou taneční scénu, s důrazem na její subjekty a jejich provázanost. Sleduje pouze oblast současného tance, pohybového a fyzického divadla, provozovaného na profesionální úrovni. První část je přehledová. Představí soubory u nás v současné době fungující, v jakých prostorech se mohou prezentovat, kterých festivalů se mohou účastnit, kde mohou získávat finanční zdroje a na koho se mohou obrátit s prosbou o pomoc. Hlavním výstupem práce jsou především grafy, které originálně rozvíjejí předchozí mapovací část. Práce může být přínosná nejen pro ty, kteří se v taneční oblasti již pohybují, ale zároveň například pro produkční a manažery, kteří mají zájem věnovat se taneční oblasti, ale zatím se v ní příliš neorientují.
Profesionalizace nezávislých souborů
Milaberská, Kristýna ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; KEJKRTOVÁ MĚŘIČKOVÁ, Eva (oponent)
Bakalářská práce "Profesionlizace nezávislých souborů" se zabývá procesem profesionalizace, který nevyhnutelně provází všechny kulturní organizace, jež se snaží vybudovat si stabilní pozici na kulturním "trhu". Práce je rozdělena na tři části. V první jsou uvedeny obecné teorie kulturního managentu vzahující se k problematice profesionalizace. Druhá část práce se zabývá budováním švédského novocirkusového souboru Cirkusu Cirkör, který je v současné době největším a podnikatelsky nejúspěšnějším novocirkusovým souborem v Evropě. Třetí část práce je věnována Cirku La Putyce a jeho problémům s růstem a proesionalizací. Práce je ukončena praktickými výstupy užitými na příkladu Cirku La Putyka a využívajícími vědomostí a poznatků z předchozích kapitol.
Nákladové nádraží Žižkov
Vlčková, Jovanka ; PROKOP, Petr (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent)
Diplomová práce se věnuje nákladovému nádraží Žižkov a jeho přeměně na kulturní centrum. Představuje jeho charakteristiky, provoz a výstavbu. Dále zkoumá jeho cestu k prohlášení za kulturní památku, se všemi peripetiemi popisuje složité vztahy a zájmy mezi vlastníkem budovy, developery, městskou částí Praha 3, politiky, ale i neziskovou sférou a občanskými iniciativami. Jedná se o studii prostředí, ve které je nutné se orientovat předtím, než se začne plánovat jakýkoli projekt. Dále práce popisuje konkrétní vize kulturního centra, majetkovou a finanční situaci a prezentuje vybrané subjekty - budoucí obyvatele nádraží, včetně konkrétního projektu, který se chystá realizovat přímo autorka práce. V závěrečné části jsou představeny příklady již funkčních center nejen ze zahraničí, které dokazují veskrze pozitivní dopady na společnost, na uměleckou komunitu i ekonomický vzrůst okolí. Budoucnost nákladového nádraží Žižkov je jen zlomkem v široké problematice konverzí industriálních či nádražních prostor. Jedná se o ojedinělou příležitost, jak v Praze vybudovat z výjimečného místa unikátní projekt.
Propagace divadel v sociálních médiích
Nováková, Gabriela ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent)
Bakalářská práce v první části představuje pojem sociální média, jejich konkrétní typy a dále specifika marketingu neziskových kulturních organizací. Shrnuje několik zásadních doporučení, jakým způsobem se sociálními médii pracovat z hlediska tvorby obsahu, zejména se sítí Facebook. Druhá část se věnuje třem konkrétním pražským divadlům a jejich užívání sociálních médií v praxi. To je podrobeno stručné analýze. Závěr hodnotí práci zkoumaných divadel se sociálními médii a nastiňuje možnosti, jak jejich využívání v těchto institucích zefektivnit.
Agenturní činnost v oblasti divadla
Kalinová, Barbora ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; PROKOP, Petr (oponent)
Diplomová práce Agenturní činnost v oblasti divadla zkoumá potenciál bookingových agentur a touringu divadelních projektů jakožto nástroje pro prodloužení životnosti a zvýšení finanční soběstačnosti projektů nezávislé divadelní scény. Na příkladu zahraničních bookingových agentur práce ukazuje, jaké služby agentury poskytují a jakým způsobem napomáhají zastupovaným umělcům v rozvoji jejich umělecké kariéry. Druhá část práce se věnuje mapování situace v České republice a pojmenovává základní překážky, které efektivnímu touringu projektů nezávislé scény v současné chvíli brání. Výsledkem práce je návrh subjektu, který by mohl suplovat funkci agentury v českých podmínkách a navržení systémových změn, které by vedly k otevření možnosti efektivního touringu projektů české nezávislé divadelní scény.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Sulženko, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.