Název:
Public relations v divadle
Překlad názvu:
Public Relations In The Theatre
Autoři:
Vahalová, Lenka ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé diplomové práce je zmapování a utřídění dostupných informací
k tématu Public Relations v divadle. Práce je rozdělena na dvě základní části - teoretickou a praktickou.
V teoretické části je pozornost zaměřena především na obsah Public Relations, dále na komunikaci jako nedílnou součást PR, nové trendy, druhy sdělení a komunikační prostředky. Součástí teoretické části je i historie Public Relations, primárně kolébka PR - Spojené státy americké.
Praktická část nás zavede do dvou konkrétních divadel. Tím prvním je příspěvková organizace - Švandovo divadlo na Smíchově v Praze, a tím druhým je společnost s ručením omezeným - Studio DVA, taktéž v hlavním městě. Celou praktickou část doplní komunikace s médii a novináři, kde byl můj primární zájem zaměřen na to, jak média a novináři hodnotí stávající "divadelní servis". Co dělají divadla při komunikaci s médií správně, a co by mohla naopak zlepšit.
V celé práci je průběžně uvedeno mnoho inspirativních příkladů z praxe, ať už z historie či současnosti.The aim of my thesis is to explore and organize the available information to the topic of Public Relations in the Theatre. The thesis is divided into two main parts - theoretical and practical.
The theoretical part focuses primarily on the theoretical basis of Public Relations regarding the content of Public Relations as well as on communication as an integral part of PR, new trends, kinds of PR communication and means of communication. The insight into history and the cradle of PR - The United States of America is also included.
The practical part introduces two particular theatres. The first is a representative of the public theatre - Švandovo theatre at Smíchov in Prague and the second is a limited liability company - Studio DVA situated also in the capital. The entire practical part is complemented by communication with the media and journalists, where my interest focused mainly on how the media and journalists evaluate the existing "theatre service", as well as what do theatres when communicating with the media right and what could be improved at the same time.
The whole thesis continuously includes number of inspiring examples from practice either from history or the present.
Klíčová slova:
divadelní prostředí; konference; public relations; reklamní tiskoviny; tiskoviny
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/8352