Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Agenturní činnost v oblasti divadla
Kalinová, Barbora ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; PROKOP, Petr (oponent)
Diplomová práce Agenturní činnost v oblasti divadla zkoumá potenciál bookingových agentur a touringu divadelních projektů jakožto nástroje pro prodloužení životnosti a zvýšení finanční soběstačnosti projektů nezávislé divadelní scény. Na příkladu zahraničních bookingových agentur práce ukazuje, jaké služby agentury poskytují a jakým způsobem napomáhají zastupovaným umělcům v rozvoji jejich umělecké kariéry. Druhá část práce se věnuje mapování situace v České republice a pojmenovává základní překážky, které efektivnímu touringu projektů nezávislé scény v současné chvíli brání. Výsledkem práce je návrh subjektu, který by mohl suplovat funkci agentury v českých podmínkách a navržení systémových změn, které by vedly k otevření možnosti efektivního touringu projektů české nezávislé divadelní scény.
Mediální partnerství
Kalinová, Barbora ; Deus, Michal (vedoucí práce) ; Pittermann, Jiří (oponent)
Abstrakt Tato práce se věnuje mediálnímu partnerství, jako jedné z možných variant propagace divadelních subjektů. Mým hlavním cílem bylo zmapovat český mediální trh a stručně charakterizovat, jaké typy médií na něm působí, jak k mediálnímu partnerství přistupují, jaká kritéria si stanovují pro různé formy partnerské spolupráce a jaký to má pro jednotlivé strany přínos. Dále se zde zabývám problematikou samotného pojmu ?mediální partnerství? a absencí jeho právní úpravy. Média kategorizuji ze dvou hledisek: podle čtenosti / sledovanosti / poslechovosti / návštěvnosti a podle cílové skupiny, která hrají podstatnou roli při výběru mediálního partnera. Značná část práce je věnována konkrétním příkladům jednotlivých typů médií a jejich přístupu k partnerským spolupracím. Práce Mediální partnerství by měla čtenářům přiblížit současnou praxi v médiích a pomoci jim zorientovat se při hledání vhodného mediálního partnera. Kromě informací o možnostech spolupráce zde mohou případně najít i inspiraci, jaké služby od potenciálního mediálního partnera mohou požadovat a co mu v rámci protiplnění nabídnout.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kalinová, Barbara
2 Kalinová, Blanka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.