Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 163 záznamů.  začátekpředchozí85 - 94dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role médií v konzumní socializaci dětí
Jelínková, Klára ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou spotřebitelské socializace. Ta probíhá prostřednictvím několika hlavních faktorů, jimiž jsou média, rodina, vrstevníci a škola. Cílem práce je prozkoumání role, kterou média hrají v procesu spotřebitelské socializace. Média jsou zkoumána v kontextu ostatních faktorů, které jsou od sebe navzájem neoddělitelné a nelze je tedy studovat zvlášť. Teoretická část práce se zabývá fenoménem spotřeby a spotřební společnosti, které jsou předpokladem spotřebitelské socializace. Dále představuje základní poznatky z oblasti socializace, médií jako socializačního faktoru a v neposlední řadě také dosavadní poznatky a výzkumy spojené se socializací spotřebitelskou. Prostřednictvím kvalitativních rozhovorů s dětmi ve věku deseti až dvanácti let byla nasbírána data, jež byla následně interpretována tematickou analýzou. Z analýzy vyplývá, že děti ve své spotřebě a spotřebních přáních reflektují to, co se odehrává v médiích. Média sama jsou dětmi také konzumována, avšak v prostředí nových médií jde často o prosuming, tedy že děti jsou zároveň producenty i konzumenty mediálních obsahů. Média lze v procesu spotřebitelské socializace vnímat jako výrazného aktéra a zároveň jako pojítko, které interaguje s ostatními socializačními faktory a vstupuje do vztahů mezi nimi.
Kulturní specifika nekomerční marketingové komunikace UNICEF ve vybraných státech: ČR, Francie, USA
Hrubá, Veronika ; Lütke Notarp, Ulrike (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tato práce nazvaná "Kulturní specifika nekomerční marketingové komunikace UNICEF ve vybraných státech: Česká republika, Francie, USA" analyzuje a porovnává nekomerční komunikaci Dětského fondu Organizace spojených národů (UNICEF) ve vybraných státech s cílem pochopit, do jaké míry se v ní projevují specifika jednotlivých kultur a hodnotových systémů. Předpokladem pro tuto analýzu byla skutečnost, že UNICEF oficiálně adoptoval přístup glokalizace do své globální komunikační strategie, jenž je charakteristický mísením globálních a lokálních prvků v komunikaci. Analýza ukázala, že se komunikace UNICEF v jednotlivých státech liší, a že se v ní opravdu mísí jak prvky lokální kultury, tak prvky globální. UNICEF je jedna z mála nekomerčních globálních organizací, která se snaží svou globální vizi a misi přizpůsobit cílovému publiku na úrovni národních států, a proto je důležité ji dále zkoumat jako potenciální inspiraci pro další neziskové organizace.
Product placement v české televizní tvorbě na příkladech vybraných seriálů v roce 2019
Drdáková, Veronika ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Práce se zabývá product placementem a jeho uplatněním v českých televizních seriálech za rok 2019. V první řadě zasazuje product placement do kontextu marketingu a stručně popisuje jeho historický vývoj v České republice i v zahraničí. Soustředí se na jednotlivé typy, způsob použití i výhody a nevýhody, které z aplikace product placementu plynou, jak pro stranu zadavatele, tak pro producenta pořadu. Součástí je teoretický základ zabývající se jeho efektivitou a způsoby měření. Práce seznamuje s mírou saturace díla product placementem a s ní spojenými pohledy ze strany inzerenta, producenta pořadu a diváka. Práce představuje stěžejní legislativní ukotvení product placementu a doporučení oborových asociací, jak ho ideálně používat, aby divák nemohl být uveden v omyl. Praktická část staví na nashromážděných datech z kvantitativní analýzy vybraných seriálů TV Nova (Ulice, Dáma a král) a TV Prima (Krejzovi, Černé vdovy). Zabývá se tím, jaké typy product placementu v českých seriálech převládají z pohledu relevance, délky a druhu záběru, aktivity nebo rozpoznatelnosti v rámci děje. Podle výsledků provedené analýzy české seriály používají především aktivní typ product placementu ve vizuální podobě s dominantním záběrem.
Fenomén podcastingu a jeho využití pro marketingovou komunikace v České republice
Cypriánová, Barbora ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá využíváním českých podcastů pro marketingovou komunikaci. Nejprve obecně představuje fenomén podcastingu a jeho vývoj ve světě i v České republice. Pozornost je věnována také charakteristickým rysům tohoto média, které přináší určité výhody i nevýhody například pro zařazování komerční komunikace. Právě zařazování komerčních sdělení je věnována hlavní pozornost v další části práce o možnostech monetizace podcastů. Předmětem výzkumné části je množství a forma, v jakých tvůrci českých podcastů zařazují do svých podcastů komerční spolupráce nebo propagaci vlastních produktů. Pozornost je však pro širší kontext věnovaná i dalším způsobům monetizace využívaných českými tvůrci podcastů. K výzkumu bylo využito metody obsahové analýzy vybraných podcastů.
Interiérový design a in-store marketing kavárny Vnitroblock
Malinkovičová, Zuzana ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce "Interiérový design a in-store marketing kavárny Vnitroblock" se zabývá marketingovou komunikací v místě prodeje a jejím využitím v pražské kavárně Vnitroblock. Důraz je kladen na vybrané nástroje in-store marketingové komunikace, konkrétně architektonické provedení a interiérový design, vizuální merchandising a multisenzorický marketing. V teoretické části práce je přiblížena role kaváren ve společenském životě městských kultur a vysvětlen význam interiérového designu v kavárenském prostředí. Následují koncepty hedonického nakupování a zážitkového marketingu. V neposlední řadě jsou vymezeny základní pojmy a nástroje in-store marketingové komunikace a disciplína je představena v rámci komplexního oboru marketingová komunikace. Praktická část práce se nejprve věnuje deskripci prostor kavárny Vnitroblock se zaměřením na nástroje in-store marketingové komunikace, jež byly představeny v první části. Jednotlivé koncepty a prvky jsou dále zkoumány prostřednictvím hloubkových, semistrukturovaných rozhovorů s představiteli cílové skupiny kavárny Vnitroblock. Výsledky kvalitativního výzkumu jsou analyzovány metodou otevřeného kódování a uvedeny do souvislosti s teoretickým základem i poznatky z deskriptivní části práce. Cílem práce je prozkoumat roli kaváren v životě představitelů cílové...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 163 záznamů.   začátekpředchozí85 - 94dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.