Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 538 záznamů.  začátekpředchozí529 - 538  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mediální chování - témata v médiích
Rašková, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá popisem spotřebního chování a významem segmentace spotřebních trhů. V teoretické části jsou definovány faktory a predispozice, které jedince ovlivňují v jeho výběrů a spotřebním chování. Praktická část práce se zaměřuje na výzkum sledovanosti jednotlivých tématických okruhů (např. auta a motorismu, vaření a recepty, zdraví a lékařství) v časopisech v letech 1998 a 2005.
Ekonomická analýza migrace
Procházka, Jan ; Vorlíček, Jan (vedoucí práce) ; Brožová, Dagmar (oponent)
Tato bakalářská práce hodnotí na základě legislativy upravující migraci v ČR, zda je brá-nění migraci efektivní a zda migrace ekonomice státu prospívá či škodí. Toto hodnocení je provedeno na základě analýzy vlivu migrace a migrační politiky České republiky na zaměstnanost a trh práce. V práci jsou dále rozpracovány zájmové skupiny, které mohou migrační politiku ovlivňovat. Kromě toho se práce zabývá vlivem nákladů na legální migraci, které ovlivňují počet legálních a ilegálních migrantů a s tím spojenou racionalitu ekonomie zločinu. Práce rozpracovává některé vládní regulace, které mohou významně ovlivnit efektivní alokaci zdrojů. Čtvrtá část pojednání je zaměřena na remitence a cirku-lační migraci. V dodatku je představena ilustrace tohoto fenoménu na mikroekonomic-kém příkladu, kde je kvanitifikačně vyjádřen vliv nelegální migrace na fiskální oblast státního rozpočtu a ztrátu možné produkce.
Prognóza vývoje on-line marketingu
Dvorská, Monika ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce je věnována nejnovějším trendům v online marketingu a prognóze jeho dalšího vývoje. Je rozdělena na tři části, přičemž první část práce popisuje jednotlivé typy tradičních reklamních médií a hodnotí jejich klady a zápory. Zaměřuje se však také na metody, se kterými se dnes obvykle setkáváme ve světě online technologií. Druhá část práce již analyzuje nové směry v oblasti online marketingu, nastiňuje možnosti, které poskytují nejnovější technologie, poukazuje na potenciál ukrytý v komunitních webech a poodhaluje způsoby, jakými lze využít soutěžní prvky. Dotýká se také tématu internetové televize a jejího přínosu z pohledu marketingu. Třetí část práce si klade za cíl nastínit budoucí vývoj online marketingu, a to jak ve vztahu k tradičním médiím, tak i v rámci sebe sama. Při prognóze vývoje je čerpáno z vlastních zkušeností, z názorů zkušených marketingových pracovníků a z odborných konferencí, které se tímto tématem zabývají. Na konci práce jsou zmíněny i možné bariéry rozvoje online marketingu včetně bariér legislativních.
Analýza komunikačního mixu společnosti L'ORÉAL
Příhodová, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce se zabývá komunikačním mixem kosmetické společnosti L'Oréal, konkrétně jednou z jejích nejznámějších globálních značek - Garnier. Dává její marketingový i komunikační mix do srovnání s ostatními značkami této společnosti a zjišťuje tak žádoucí positioning. Hlavním cílem práce je zjistit, jak spotřebitele tuto značku vnímají a to především skrze její komunikaci, ve které dominuje reklama. Vlastní výzkum se pokouší nahlédnout do myslí spotřebitelů, jak reklamu vnímají (komunikační účinky reklamy), hodnotí a přijímají, což se odráží v postojích ke značce jako takové.
Effectivity of banner advertisement
Šandrik, Vladimír ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá reklamou na internete, konkrétne spôsobmi a možnosťami využitia reklamných plôch -- bannerov na webových stránkach. Teoretický úvod zavedie čitateľa do sveta reklamy na internete, od jej začiatkov až po súčasný stav reklamy na internete, detailnejšie priblíži problematiku bannerov popisom spôsobov aplikácie na webových stránkach, typov bannerov a tiež funkcionality grafických prvkov webových stránok. Posledná časť teoretického základu sa zaoberá systémami na správu reklamných kampaní, používanými v praxi a tým ako tieto aplikácie pracujú s dátami, s akými druhmi dát ako a akými spôsobmi merajú, vyhodnocujú a interpretujú účinnosť bannerov na internete. V ďalšej časti diplomovej práce sa autor venuje opisu prostredia na ktorom bude prevedený výskum. Predstaví globálnu spoločnosť realizujúcu svoj obchodný zámer pomocou celosvetovej siete -- internet. Opíše štruktúru webových stránok firmy, spôsoby, akými je na stránky umiestňovaná vnútrofiremná reklama, typy vnútrofiremných bannerov. Detailnejšie je popísaný systém správy reklamných kampaní, ktorý spoločnosť využíva, je uvedená metóda s akou pracuje a hodnotí tento systém dáta získané, a aké výstupy ponúka. Dôležitou časťou práce je výskum. Je rozdelený do kategórií výskumu podľa obsahu, formy a umiestnenia banneru. Je predstavený obsah výberu dát, časový horizont zberu dát, jeho priebeh a vyhodnotenie výsledkov.Vysvetlí, čo bude merané aké veličiny budú do výskumu vstupovať a aké vystupovať, aké nastavenia boli použité, akým spôsobom budú tieto dáta hodnotené a aké závery môžu naznačovať. Posledná kapitola -- Výstupy výskumu a interpretácia výsledkov je záverečným zhrnutím práce. Autor prezentuje výsledky výskumu v grafickej (grafy) a písomne forme a formuluje závery z neho plynúce, ich využitie v praxi, a predloží možnosti smerovania vývoja v oblasti reklamy na internete.
Sociální reklama
Krásová, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce seznamuje s problematikou sociální reklamy, jejími právními a etickými aspekty a úlohou reklamní agentury v procesu její tvorby. Praktická část obsahuje výsledky výzkumu týkajícího se postojů neziskových organizací, reklamních agentur a obecné veřejnosti k této problematice.
Kapitálové obchodní společnosti ve francouzském právu a možnosti jejich přeshraničních fúzí s obchodními společnostmi založenými podle českého práva
Procházka, Jan ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Dědič, Jan (oponent)
Práce pojednává o právní úpravě přeshraničních fúzí v evropském, českém a francouzském právu. V případě evropské úpravy se autor zaměřuje na základy přeshraničních fúzí v primárním a sekundárním právu, rovněž zmiňuje stěžejní judikáty ESD týkající se svobody usazování včetně rozhodnutí ve věci Sevic z roku 2005. Dále autor analyzuje českou právní úpravu obsaženou v zákoně č. 125/2008 Sb. o přeměnách obchodních společností a družstev. Ve třetí části je srovnána navrhovaná francouzská právní úprava přeshraničních fúzí s českou úpravou. V příloze je stručně pojednáno o komanditní společnosti na akcie a zjednodušené akciové společnosti, tedy o formách společností, které se budou moci účastnit přeshraničních fúzí a které česká praxe nezná.
Vztahy Německa a Francie na půdě EU
Procházka, Jan ; Jakš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Konečný, Čestmír (oponent)
Práce se zabývá vývojem vztahů Německa a Francie od počátků formování evropské integrace po současnost, přičemž mapuje zejména období vytváření tohoto tandemu, klíčové body evropské integrace i jeho současnost. Práce popisuje jak politické, tak ekonomické souvislosti formování vztahu obou zemí i jejich vlivu na utváření podoby evropské integrace.
BUSINESS RULE ENGINES (Systémy řízené pravidly)
Procházka, Jiří ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem práce je ozřejmit čtenáři problematiku tzv. BUSINESS RULES ENGINES (BRE) neboli Systémů řízených pravidly a pokusit se odpovědět na otázku, proč tento nový způsob přístupu k tvorbě informačních systémů (IS) může efektivněji poskytnout řešení určitých palčivých problémů spojených s IS. Dalším záměrem je představit tzv. UNIVERZÁLNÍHO INFORMAČNÍHO ROBOTA (UIR). Jedná se o systém, který je založen na přístupu BRE a ještě zahrnuje některé unikátní vlastní přístupy. Produkt je vyvíjen českou společností eTrium. Text je systematicky rozdělen na tři části. V první části práce jsou popsány některé současné problémy týkající se IS. Je zde vymezeno, které problémy je možné těmito novými technologiemi řešit a které ne. Druhá část práce představuje Business Ruless Engines. Poslední část je věnována UIR a jeho využití.
Formy podpory českého exportu
Procházka, Jiří ; Mertlíková, Františka (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám podporou exportu v České republice. Cílem práce je přiblížit čtenáři, jak funguje proexportní politika, jaký je její význam a účel. Zde se blíže věnuji i podpoře exportu malých a středních podniků, které v současnosti tvoří významný segment české ekonomiky. Ve své práci jsem se zaměřil na hlavní instituce zabývající se podporou exportu v České republice. Jedná se o Českou exportní banku, Exportní garanční a pojišťovací společnost a agenturu Czechtrade. U každé z těchto institucí jsem popsal jejich význam, historii, zaměření a služby, které nabízejí českým exportérům, aby měli možnost se prosadit na zahraničních trzích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 538 záznamů.   začátekpředchozí529 - 538  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
23 PROCHÁZKA, Jakub
108 PROCHÁZKA, Jan
13 PROCHÁZKA, Josef
23 Procházka, Jakub
108 Procházka, Jan
2 Procházka, Jan,
19 Procházka, Jaroslav
1 Procházka, Jindřich
46 Procházka, Jiří
3 Procházka, Jonáš
13 Procházka, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.