Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 258 záznamů.  začátekpředchozí238 - 247dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Image a identita značky - vybrané problémy
Petráčková, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato práce se zaměřuje na budování silné značky prostřednictvím image a identity značky. Jedná se zejména o analýzu nejrůznějších faktorů, které ovlivňují jak image tak i identitu značky a vymezení jejich důležitosti pro budování silné značky. Velká pozornost je věnována jak hodnotě značky a s tím souvisejícím modelům hodnoty značky, tak také společenské odpovědnosti firem a novým trendům v řízení značek, jako je např. digitální marketing, vírální marketing, event marketing, ale také sponzoring. Provedený výzkum se zaměřuje na identifikaci image dvou nejhodnotnějších sportovních značek. V první řadě se jedná o značku Nike, jejíž image je následně porovnána s image značky Adidas. Na základě výsledků výzkumu je dále provedeno porovnání image značky Nike s identitou této značky, tedy tím, jak značka vidí sama sebe a jak si přeje být vnímána zákazníky.
Utilization of the internet in communication of Vitana, a.s.
Kosorín, Dominik ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce nabízí teoretický a praktický pohled na internet jako prostor pro marketingovou komunikaci, a jeho strategický potenciál pro společnost Vitana, a.s.
The comparison of small and medium-sized enterprises in Czech Republic and France
Mýtna, Dominika ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoreticko-metodologická část popisuje postavení malých a středních podniků v České republice a Francii, jejich společenské a ekonomické přínosy, právní formy podnikání, ale i daňovou povinnost a celkové podnikatelské klima v daných ekonomikách. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikované na společnost VINICOLA s.r.o., která se zaobírá importem jakostných vín z významných světových vinařských oblastí. Po zhodnocení jednotlivých porovnávaných aspektů je v závěre práce společnosti navrhnutá strategie na posilnění postavení na trhu.
Typology of the World Class members
Porkertová, Adela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem bakalářské práce je stanovit základní typologii běžného zákazníka konkrétního fitness centra World Class Fitness Centre na Václavském náměstí s návazností na určení jistých doporučení pro případnou další marketingovou strategii společnosti. První část práce je věnována teoretickým poznatkům, přiblížení pojmů marketing, marketingový výzkum a výzkum trhu, problematice dotazování, ale i segmentaci trhu a chování spotřebitele. Druhá část se orientuje na přiblížení fitness, prezentaci společnosti World Class obecně a dále specificky na konkrétním centru World Class Fitness Centre. Kapitoly obsahují proces celého výzkumu,spůsob zhromažďování dat, analýzu i interpretaci získaných dat.
Generace Y v komerčních komunikacích
Havlová, Kathryn ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá českou Generací Y v komerčních komunikacích, potažmo v marketingu. Zabývala jsem se tedy tzv. generačním marketingem, což marketingový přístup, který na zákazníky nazírá z hlediska generace, ke které příslušejí. Generace Y jsou současní mladí lidé, kteří se narodili v 80. a 90. letech minulého století. V současnosti tvoří přes jednu čtvrtinu obyvatelstva České republiky. Generace Y je již v současnosti zajímavou cílovou skupinou pro firmy, ale na svém významu bude nabývat především v budoucnu. Generace Y se od předchozích generací odlišuje v několika významných znacích, kterými se zabývám v této diplomové práci. V první kapitole práce obecně charakterizuji Generaci Y, v druhé kapitole se zabývám charakteristickými rysy, které jsou využitelné pro marketing a ve třetí kapitole poznatky konfrontuji s výzkumem Market & Media & Lifestyle -- TGI a s výsledky vlastního průzkumu mezi mladými českými lidmi.
Osobnost značky velkých sportovních událostí
Petráčková, Jana ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem identifikace osobnosti značky, jemuž je věnována pozornost jak z teoretického, tak i z empirického hlediska. Hlavním cílem práce je vlastním výzkumem identifikovat osobnost značky tří velkých mezinárodních sportovních událostí, konkrétně FIFA MS, Tour de France a letních olympijských her. Osobnost každé z těchto značek je velice podrobně analyzována. Tento rozbor se opírá nejen o charakteristiku jednotlivých dimenzí osobnosti značky jako celku, ale také o specifikaci jednotlivých vlastností, jenž se na formování těchto dimenzí dle J. L. Aaker podílejí. Zvláštní pozornost je věnována zejména těm charakteristikám, u nichž byl zjištěn neutrální či negativní postoj respondentů. Na základě zjištěných faktů a stanovených hypotéz jsou nastíněna potencionální opatření vedoucí ke zlepšení jednotlivých komponent osobnosti značky a tedy i celkové osobnosti značky výše zmíněných sportovních událostí.
Význam vybraných stimulů v reklamě
Rejsková, Pavlína ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Práce se zabývá komunikačním procesem, a to konkrétně působením jednotlivých reklamních stimulů v tisku, rozhlase a televizi. Praktická část potom objasňuje jaký vliv má hudební doprovod v reklamě, jaké hudební žánry se nejčastěji využívají pro určité skupiny a jaké další prvky a stimuly kladně působí na spotřebitele.
Typologie zákazníků společnosti Health a Fitness Club Holmes Place Nový Smíchov
Rakoušová, Sandra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem bakalářské práce je stanovit typologii zákazníka společnosti Fitness a Health Club Holmes Place Nový Smíchov a na základě kvantitativního marketingového výzkumu potvrdit nebo vyvrátit některé obecně tradované domněnky, které se oboru fitness center týkají. První část práce se zaměřuje na teoretické vysvětlení marketingového výzkumu, kvantitativního výzkumu, metody dotazování a chování spotřebitele. V druhé části práce se nachází přiblížení oboru fitness, dále prezentace společnosti Holmes Place, konkrétně hlavně klubu na Novém Smíchově. V následujících kapitolách je popsán průběh samotného výzkumu a v závěrečné kapitole potom analýza získaných dat a prezentace výsledků výzkumu.
Vliv kulturních odlišností na reklamu
Kuncová, Renata ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Tato práce se zabývá vlivem kulturních rozdílů na oblast reklamy. Nejprve definuje kulturní elementy, a poté, dle modelu Hofstedových dimenzí, zkoumá charakteristické rysy jednotlivých národů v rámci Evropské Unie. Poznatky aplikuje na propagační prostředí a zjišťuje působení kulturních prvků. Samotná studie se zaměřuje na pozorování kulturních projevů v televizních spotech na pivo, a to v České republice, Německu, Velké Británii a částečně v Itálii. Výzkum je prováděn za účelem stanovení dominantních apelů a témat, které se v daných spotech určené země vyskytují, aby bylo možné posoudit, zda národnostní odlišnosti ovlivňují reklamní vyjádření. Jednotlivá témata se poté posuzují z hlediska vhodnosti pro daný stát a práce tedy poskytuje určité vodítko pro výběr marketingové strategie v oblasti pivní reklamy.
Strategické řízení značky
Schejbalová, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce se zabývá tématem značka, znalost značky, identita a hodnota značky, pozice značky, budování a řízení značky. Dále se práce věnuje strategickýmu řízení značky Nespresso, popisuje její uvedení na trh a repositioning. Práce analyzuje využitím průzkumu znalost značky Nespresso v České republice a její budoucí potenciál na českém trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 258 záznamů.   začátekpředchozí238 - 247dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 PRŮŠA, Pavel
3 Průša, Pavel
8 Průša, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.