Název: Osobnost značky velkých sportovních událostí
Autoři: Petráčková, Jana ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá tématem identifikace osobnosti značky, jemuž je věnována pozornost jak z teoretického, tak i z empirického hlediska. Hlavním cílem práce je vlastním výzkumem identifikovat osobnost značky tří velkých mezinárodních sportovních událostí, konkrétně FIFA MS, Tour de France a letních olympijských her. Osobnost každé z těchto značek je velice podrobně analyzována. Tento rozbor se opírá nejen o charakteristiku jednotlivých dimenzí osobnosti značky jako celku, ale také o specifikaci jednotlivých vlastností, jenž se na formování těchto dimenzí dle J. L. Aaker podílejí. Zvláštní pozornost je věnována zejména těm charakteristikám, u nichž byl zjištěn neutrální či negativní postoj respondentů. Na základě zjištěných faktů a stanovených hypotéz jsou nastíněna potencionální opatření vedoucí ke zlepšení jednotlivých komponent osobnosti značky a tedy i celkové osobnosti značky výše zmíněných sportovních událostí.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4206

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8588


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet